2010年8月5日木曜日

スペインの空港の管制官のストライキの予定だけで、観光業界にただいな影響(損失)

スペインの空港の管制官のストライキの予定だけで、観光業界にただいな影響(損失)

能力だけ取ると損失や観光分野でのキャンセルが発生する

ホテルの推計ではストライキの損失がそれら40000000日することができます。航空会社|は言うがキャンセルと迂回されるため。
0票
コメントを追加
フォントfuenteAumentarを小さくする
ウィル印刷メール
2010年5月8日|は13時11時間|ビジネスで更新

バルセロナは/マドリッド。ホテルの雇用者は、航空管制官のストライキは、最大40000000ユーロ1日に民間の損失を引き起こす可能性と"非常に衝撃的"と説明した"小さな"グループが彼の手"にあると推定(ヨーロッパプレス).-本パン3000000労働者約400.00企業。"

ヨーロッパプレステレビ、スペイン連盟ホテルや宿泊施設Turísiticos(CEHAT)、ラモンEstalellaの事務総長に言えば8月中旬のドライバーの可能性シャットダウンは"前兆しない者は良い"と"多くの困難"につながることができる観光セクターと同様に、"回復するようだ。" "日は40万ユーロ"と彼は嘆いたない販売のためにまで失うかもしれない。

Estalellaは、間に25%と8月に旅行する顧客の30%は、まだ彼らの休日として、現在、事前10日未満で実施予約していないと述べた。 "可能性ストライキの恐れが影響を与える可能性がある"と彼は言った。に関係なくかどうかは、広告を招集するとその影響はそれができると警告したため、ビューには、"フル"、場合、最終的にdriversはストライキが、"すべてが依存して行くか最低限のサービス。"

その一部については、Excelturは、ストライキの毎日は、スペインでは、キャンセルの面で毎日コスト部門39000000ユーロに達する可能性69人の乗客に影響を与えると予想。ストの発表に失敗観光ロビーは、弱さは、このニュースは観光客の流入でスペインにピークの真ん中にシーズン後半に予約のリダイレクトに与える影響生成することが懸念された。

最初のフライトキャンセル
スペイン協会航空(AECA)、フェリペナビオの大統領は、その8月の後半から航空交通コントローラのストライキの通知は、主要な市場に起因するキャンセル嗜好を起こしている保証しています不確実性。

Rac1のインタビューで、ナビオでは、ストライキは"として期待が期待を正確に準備中に置かれたよくないシーズンの観光分野で数百万ユーロの損失が発生すると警告して最後の時間。 "もしストライキ撤回ではなく、不確実性が増加すると悪大きくなるだろう"AECA、その航空会社がすでにある場合ストライキをしなくても変更が乗客を補償しなければならなかった不満を抱いての頭を主張法律と呼ばれる。

軍事航空管制官の能力で、その一部は開いている米軍基地での民間人のトラフィックで動作するようして"良い経験とDOを主張している。"船はまた、スペインに呼ばれるナビゲーションを持って、過剰な充電、"ヨーロッパで最も高価な"とは、大陸の平均でこの差動ラインのスタンドを修正する必要があります。

Only the ability to strike and cause losses and cancellations in the tourism sector

The hotel estimates that the strike losses could make them 40 million a day. | The airlines say that since there are cancellations and diversions.
0 votes
Add Comment
Decrease font fuenteAumentar
Will print email
05/08/2010 | Updated at 13:11 h | Business

Barcelona / Madrid. (EUROPA PRESS) .- The hotel employers estimated that air traffic controllers' strike could cause losses for the sector up to 40 million euros a day and described as "very shocking" that a "small" group has in his hand "the bread three million workers and about 400.00 companies. "

Speaking to Europa Press TV, the secretary general of the Spanish Confederation of Hotels and Accommodations Turísiticos (CEHAT), Ramón Estalella, said the possible shutdown of the drivers in the middle of August does not bode "no good" and may lead to "many difficulties" the tourism sector, just as "seems to recover." "The day could lose up to 40 million euros due to sales that would not," he lamented.

Estalella said that between 25% and 30% of customers who will travel in August, has not yet booked their holiday, as currently carried out with less than ten days in advance. "The fear of a possible strike could affect it," he said. Therefore, the view that regardless of whether or not to convene the ad and warned that their impact can it be "full", if eventually the drivers go on strike, but "everything depends on what the minimum services."

For its part, Exceltur estimated that each day of the strike will affect 690,000 passengers in Spain, with a daily cost in terms of cancellations could reach 39 million euros for the sector. The tourism lobby, which failed the announcement of the strike, was concerned about the weakness that this news may generate in the influx of tourists to Spain in the middle of peak season and its impact on the redirection of the late bookings.

First flight cancellations
The president of the Spanish Association of Airlines (AECA), Felipe Navio, has assured that the notice of strike by air traffic controllers from the second half of August has caused cancellations and diversions in the main markets because the uncertainty.

In an interview with Rac1, Navio has warned that the strike will cause the loss of millions of euros in the tourism sector in a season that is not as good as expected "and that hopes were placed precisely in the last reserves hour. "If not called off the strike, the uncertainty will increase and evil will become greater," insisted the head of the AECA, which has complained that airlines have already had to compensate passengers when there are changes without having a strike called legal.

On the capacity of military air traffic controllers, has argued that some of them operate in open military bases to civilian traffic, as have "a good experience and do." Ship also referred to Spain has a navigation charges excessive, "the most expensive in Europe" and that should correct this differential and stand in line with the continental average.

0 件のコメント:

コメントを投稿