2010年8月12日木曜日

スペインの空港·航空局は、空港管制官の労働組合と労働協約の交渉を再開

スペインの空港·航空局(AENA)は、空港管制官の労働組合と労働協約の交渉を再開

AENAと
空港管制官は、労働契約上の対話を再開する

エンティティ空港構造とUSCAの
空港管制官会員10人の6人のメンバーで構成さ会議では、多少の遅延で始まった
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2010年8月12日|は午前12時11時間|ビジネスで更新

マドリード。 (ヨーロッパプレス)
空港管制官とAENAを.-は今朝は昨日、これで双方が協議の"絶対正常"を強調し、USCAを話した最初の会議の後オフに左の時点で"交渉を再開したいい感じ。"
詳細はこちら

*ホワイトは、継続的な進歩自信を持って今日は
*
空港管制官とAenaは、労働契約を交渉の進歩と取り上げ
* USCA
(空港管制官)は、ストライキの呼び出しは"責任"の感覚を示しています推定
給料を維持しながら*航空管制官は、もはやAENAを支配する仲裁と労働時間の短縮を拒否
*

会議は、いくつかの遅延で開始10時horasy予定、一日中、組合関係者によると、昨年でした。交渉のテーブルでは、AENA 10
空港管制官、12ポイント、すでにほぼ6人で合意57年の科目で上の空港管制官の状況に関する達したUSCA(空港管制官)の抗議によって発生から6の代表で構成されるトレーニング。

大きな障害は、キーは、紛争を閉じるために、給与や時間残っている。 AENAは1670時間と動作を制御する年間20万ユーロの半分の床の旅のための提案を、それがEU基準に理解する維持。

その一部については、2013年からUSCA
空港管制官 1350時間を主張し、それが1500時間の交渉する用意があると言ったが、機関は警告して数時間と充電同じ"は不可能です。" "交渉は通常、建設両当事者が再開された、"USCA(空港管制官)通信長官セザールケープは、両国間の最初の会議は昨日の終了直前によると、空港管制官の意思決定に行くには、次の8月にストライキを。会議の"いい気持ち"を指摘し、両当事者は、賃金、労働と雇用の問題ではなく、議論と説明した。 "今ではテーブルで仕事を残している"と同氏は付け加えた。

交渉当事者双方の欲望終了すると終了の最終ラウンド"速やかに"5ヶ月以上続いている労働争議に。

AENA and air controllers to resume the dialogue on labor agreement

The meeting, which consist of six members of the entity airport structures and ten members of USCA, began with some delay
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8/12/2010 | Updated at 12:11 h | Business

Madrid. (Europa Press) .- The drivers and AENA have resumed negotiations this morning at the point where they left off yesterday, after an initial meeting in which both sides stressed the "absolute normality" of the talks and spoke USCA " good feeling. "
MORE INFORMATION

* White is confident that continued progress today
* Drivers and taken up with advances Aena negotiating the labor agreement
* USCA estimated that the strike call shows no sense of "responsibility"
* Air traffic controllers will no longer rule out a AENA rejects arbitration and shorter hours while maintaining the salary
*

The meeting, scheduled for 10:00 horasy who started with some delay, could last all day, according to union sources. At the negotiating table, comprising six representatives from AENA and ten drivers, the 12 points raised by USCA protest, which already have almost reached agreement on six of them concerning the situation of drivers over 57 years and in subjects training.

The main stumbling blocks, keys to close the conflict, remain the pay and hours. AENA maintains its proposal for a journey of 1,670 hours and a half floor of 200,000 euros per year for drivers operating on the ground that is within the European standards.

For its part, claims the USCA 1350 hours from 2013 and says it is willing to negotiate on the 1,500 hours, but the agency warns that working fewer hours and charge the same "is not possible." "The negotiations were resumed normally constructively by both parties," said USCA Communications Secretary Cesar Cabo, shortly before the end of yesterday the first meeting between the two sides, following the decision of the drivers not to go to strike in August. Pointed out the "good feelings" of the meeting and explained that both parties were discussing labor and employment issues but not wages. "Now we have to leave work at the table," he added.

The last round of negotiations ended with the desire of both parties to end "promptly" to a labor dispute that has lasted more than five months.

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