2010年8月11日水曜日

スペインの航空管制官の、観光業に大打撃を与える観光最盛期の08月のストライキは、回避

スペインの航空管制官の、観光業に大打撃を与える観光最盛期の08月のストライキは、回避

航空管制官はもはやルールが仲裁を拒否し、作業AENAを給料を維持削減

スペイン空港や労働組合の交渉の運営団体は、この午後テーブルの上にストの予告なしに再開
1票
8コメント
フォントfuenteAumentarを小さくする
ウィル印刷メール
2010年8月11日|は午前12時27時間|ビジネスで更新

マドリード。 (代理店、ライティング)AENAと航空交通コントローラの代表間の位置を.-は近くに表示されます。ユニオン執行委員会航空交通コントローラ協会(USCA)の後に数時間は、ドライバは最終的にその権利を8月にストライキを行使しないと明らかにした、彼のスポークスマンは、セザールカボ、ラジオのインタビューで認めていること、最後に、外部仲裁は、などと呼ばれる先週AENAは、悪いアイデアすることはできません。内閣総理大臣の言葉にうなずくのもう一つの労働組合のスポークスマンは、ダニエルZamit、当該決定8月にストライキを呼び出すしないで、彼らは"much more sense、はるかに責任をより同じ経験をしてshows that AENA責任。" "これは8月にストライキに同じではないが10月2日、上記の。
詳細

* USCAは、ストライキの呼び出しは"責任"の感覚を示しています推定
*

他の部分もいくつかの地面を与えるが、午後に再開される会議の開始行をマークします。スペイン空港と航空、フアンイグナシオレマの社長は、そのいくつかのドライバの要求があると述べた"合理的"ではなく"時間を短縮する受け入れられないと給料保管してください。" "200000ユーロにも仕事少なく、その賃金は、時間と生産性がリンクしているので、それが主張できる、"国家ラジオに語ったとされていません年を獲得続行します。

レマは、同社がオープン送料時間を交渉する意思、しかし、によると、この日に給料を調整します。 "我々は1500時間の旅を交渉では、問題がないが、もちろんの給与を並列に交渉する"と、彼は付け加えた。 "時間を削減し、保管給料コストを高価になり、権限と法の主な目的と勅令に違反した容疑をもたらすには、欧州の平均コストとのワークショップは、"彼は言った。

AENAの責任は、6人が12点USCA手配主張のうち高齢者57歳と訓練の問題の状態など、両当事者を与えて行われている、リコールが言った契約を閉めるには鍵が交渉するつもりはない日の賃金は"法として。"

したがって、USCAの要求に夜の残りの部分を設定するには50%で、法律で定める33%に比べて呼ばれます。 "我々は、が、できれいない場合我々は法律の範囲内の解決方法を受け入れるように心がけていますあらゆる努力を交渉のテーブルで合意を達するになると、ロジックはsimpleと自発的な仲裁は、仲裁人の指名とは合意は、拘束力のある仲裁裁定を発行します。

3番目の選択肢は、我々が最もAENAの提案として、不当な望ましくない公正かつ不公平だすることですし、別のストを計画していない深刻な国の経済を損なうことで、観光産業と乗客"彼は言った。

Air traffic controllers will no longer rule out a AENA rejects arbitration and shorter hours while maintaining the salary

The managing body of Spanish airports and union negotiations resume this afternoon without notice of strike on the table
1 vote
8 comments
Decrease font fuenteAumentar
Will print email
8/11/2010 | Updated at 12:27 h | Business

Madrid. (Agencies and Writing) .- The positions between AENA and representatives of air traffic controllers appear to be close. A few hours after the Union Executive Committee of Air Traffic Controllers Association (USCA) finally announced that drivers will not exercise their right to strike during the month of August, his spokesman, César Cabo, has admitted in a radio interview that, Finally, external arbitration, as called for last week AENA, can not be a bad idea. Another union spokesman, Daniel Zamit, in a nod to the words of Prime Minister, said that with the decision not to call a strike in August, shows that they have "much more sense and been much more responsibility than AENA responsible. " "It's not the same to a strike in August that the October 2, above.
MORE INFORMATION

* USCA estimated that the strike call shows no sense of "responsibility"
*

The other party also yields some ground but it marks the start line for the meeting will resume this afternoon. The president of Spanish Airports and Air Navigation, Juan Ignacio Lema, said that some of the demands of the drivers are "reasonable" but "is not acceptable to reduce the time and keep the salary." "To continue earning 200,000 euros a year but work less, which is what it claims is not possible, since wages, hours and productivity are linked," said told national radio.

Lema said the company is open and willing to negotiate a lesser time, however, that the salary adjustment to this day. "We have no problem in negotiating a journey of 1,500 hours, but of course the salary to be negotiated in parallel," he added. "Reducing the time and kept our salary costs would be expensive and in breach of the mandate and the main objective of the Act and the royal decree is to place rates, costs and the workshops at the European average," he said.

The head of AENA recalled that six of the 12 points claimed by USCA agreement has been reached giving both parties, such as the status of those aged 57 years and training issues, but said that the key to close the deal As the days and wages "law is not going to negotiate."

Thus, referred to the request of USCA to set the night's rest at 50%, compared to 33% as prescribed by law. "We will do everything possible to achieve an agreement at the negotiating table, but if not possible we are willing to accept any solution within the law, the logic is simple and voluntary arbitration, with the appointment of an arbitrator mutual agreement, to issue a binding award.

The third alternative, we are not planning another strike would be to the most undesirable unwarranted as the proposal of AENA is fair and unfair, and would seriously undermine the country's economy, the tourism industry and passengers " he said.

0 件のコメント:

コメントを投稿