2012年7月4日水曜日

スペインのバレンシア地方の森林火災では、2件の事故で1人の森林消火ヘリコプターの操縦士が死亡、2人が重傷

EL PAIS
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スペインのバレンシア地方の森林火災では、2件の事故で1人の森林消火ヘリコプターの操縦士が死亡、2人が重傷

Un coronel con gran experiencia en la lucha contra las llamas

José Agustín Nieva acumulaba 3.995 horas de vuelo con la empresa del helicóptero siniestrado

Los heridos en el segundo accidente continúan ingresados en el hospital valenciano La Fe

 
 
A colonel with extensive experience in fighting the flames


Nieva José Agustín accumulated 3,995 hours of flight with the wrecked helicopter company

Those injured in the second accident remain in hospital La Fe Valencia



S. DELGADO / C. RICO / J. J. ABAD Madrid 3 JUL 2012 - 13:40 CET
 
It was not a rookie. The pilot Nieva Jose Agustin Gomez Army colonel in reserve status, had 12 seasons battling the flames on board his helicopter. Native of Seville, Nieva was in command of a Bell 412EP when rushed yesterday Forata reservoir (Valencia), while doing a load of water to try to quell the devastating fire Pallás Courts.
The colonel, 59, whose body was found this afternoon in the reservoir near the dam, after nearly a day of searching divers Corps Valencia Municipal Fire and GEO of the Civil Guard, belonged to the Brigade Strengthening of Forest Fires (BRIF) based on Daroca (Zaragoza). Nieva was married with three children, two national police have been in the swamp during the rescue, and accumulated 3,995 hours of experience flying with the company INAER, over 1,000 of them with the wrecked machine. The company provides aircraft pilots and for campaigns to combat forest fires and the Ministry of Environment.
Hours after the first incident, a second helicopter made an emergency landing. It was another device INAER a W3A Sokol, who had also Daroca party to participate in extinguishing the fire. On board the accident aircraft was the Polish Roman commander along with his co-driver Kowalczyk Francisco Polonius, a native of Jerez de la Frontera (Cádiz).


more informationPilots fire regulations require training andLocated the body of the pilot"The worst is the uncertainty"We can avoid the next
Kowalczyk working since 2005 on such campaigns and accumulate 7,300 hours of flight, while Polonius does since 2009, with 1,000 hours of experience. Both were injured and taken to the Hospital Universitario La Fe, Valencia, where they are admitted.
Sources of the clinic have confirmed this morning that the situation remains unchanged both injured. Kowalczyck, 55, suffered multiple injuries and is in the recovery room with a guarded prognosis. Also with multiple injuries but in stable condition is Polonius, 36.
Still investigating the causes of both accidents. The first wrecked helicopter was a Bell 412EP U.S. model, specifically for extreme conditions like those of a rescue, while the second one was a Polish military design. Both aircraft had the airworthiness certificate granted by the State Aviation Safety Agency, which expired on June 28, 2013, as reported INAER.
スペインのバレンシア地方の森林火災では、2件の事故で1人の森林消火ヘリコプターの操縦士が死亡、2人が重傷
との戦い豊富な経験を持つ大佐


Nievaホセ·アグスティン難破ヘリコプター会社とフライトの3995時間を蓄積して

二次災害負傷者は病院バレンシアに残っている



S.デルガド/ C. RICO/ J. J.アバドマドリッド3 JUL 2012 - 13:40 CET
それは新人ではなかった。予備状態のパイロットNievaホセアグスティンゴメス陸軍大佐は、12シーズンは、ボード彼のヘリコプターに炎を戦っていました。壊滅的な火災パラスコートを鎮圧しようとする水の負荷をしながら、昨日Forata貯水池(バレンシア)を急いだときにセビリアのネイティブ、Nievaベル412EPのコマンドであった。
本体に大佐、59は、市民防衛隊のダイバー隊バレンシア市のFireとGEOを検索するのはほぼ一日を過ごした後、ダム貯水池近くで午後に発見された、旅団に属していたダロカ(サラゴサ)に基づく森林火災の強化(BRIF)​​。 Nievaは3人の子供と結婚していた、二つの国家警察はレスキュー時に沼に行っており、破壊されたマシンとそれらの1,000以上、会社INAERで飛行経験の39​​95時間を蓄積してきました。同社は、航空機のパイロットを提供し、キャンペーンの森林火災と環境省と戦うために。
時間第一事件の後、第二ヘリコプターが緊急着陸した。それが消火に参加するためにも、ダロカパーティーをしました別のデバイスINAER W3Aソコルでした。ボード上の事故機は、彼のコ·ドライバーKowalczykサンフランシスコPo​​lonius、ヘレス·デ·ラ·フロンテーラ(カディス)のネイティブと一緒にポーランドのローマの司令官だった。


詳細については、パイロット火災の規制は、トレーニングを必要とし、パイロットの体に位置する"最悪の事態は不確実です。"我々は次のを避けることができます
Poloniusが行う一方Kowalczykは、経験の1,000時間で、2009年以来、このようなキャンペーンを2005年以来取り組んで飛行7300時間を蓄積します。両方が負傷し、それらが認められている病院ウニベルシタリオラ鉄、バレンシアに運ばれた。
クリニックの源は、状況は変わらず、両方の負傷したままであること、今朝確認しました。 Kowalczyck、55は、複数の負傷を受け、保護された予後と回復室にあります。また、複数の負傷ではなく安定した状態でPolonius、36です。
まだ両方の事故の原因を調査。二つ目はポーランド軍のデザインであった際、最初の難破ヘリコプターは、具体的には救助のそれらのような極端な条件のために、ベル412EP、米国のモデルとなった。 INAER報告されるように、両方の航空機は、2013年6月28日に期限切れ状態の航空安全庁によって付与された耐空証明を有していた。

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