2014年3月20日木曜日

スペインの2013年1月ー6月の電子取引は18%増加して6'008'000'000ユーロ(60億0800万ユーロ)に達した。

EL PAIS

スペインの2013年1月ー6月の電子取引は18%増加して6'008'000'000ユーロ(60億0800万ユーロ)に達した。

El comercio electrónico movió 6.000 millones hasta junio de 2013, el 18% más

Las compras desde el extranjero crecieron un 40%, pero aún son inferiores a las realizadas desde España en webs de fuera


EFE Madrid 20 MAR 2014 - 10:56 CET

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Electronic commerce moved 6,000 million through June 2013, 18% more


Purchases from abroad grew 40%, but still are lower than those made from Spain at sites outside



Madrid EFE 20 MAR 2014 - 10:56 CET


E-commerce in Spain moved 6.008 million euros between January and June 2013 , 18% more than in the first half of 2012, according to the National Commission on Financial Markets and Competition ( CNMC ) .
Only in the second quarter , sales transactions through Internet totaled 3185.3 million, which means that for the first time the barrier of 3,000 million was exceeded by one quarter and the business grew 20.6% from the second quarter of 2012.
Of total turnover between April and June , 16.4 % were travel agents and tour operators and 12.4 % for air transport. Behind direct marketing companies ( 5.5%), passenger land transport (4.9%) , advertising (3.1%) , clothing (2.8%) , gaming ( 2 placed , 8%) , entertainment (2.6%) , public administration, tax and social security (2.6% ) and food ( 2.4%).
Purchases abroad in Spanish webs totaled 551 million , representing an increase of 39.7 % compared to a year earlier . Operations from abroad and represent 17.3% of the total.
The tourism sector ( travel agencies, tour operators , air transport, hotels, etc. . ) Accounted for over 60 % of revenue from transactions abroad.
The "online" trade within Spain and from Spain with operations abroad grew by 19.5 % ( 1,325 million ) and 15% , respectively. Despite the progress of e-commerce in Spanish online stores , the trade balance ( what foreigners bought in Spanish shops versus what the Spaniards bought out), remained negative , with a deficit in the third quarter of 759 million.
By region, the European Union continued to be the favorite destination to buy online, with 1.170 million ( 89% of the total) , and the United States remained in second option , with 4.7 %.

電子商取引2013年6月を通じて18%以上6000万人を動かした


海外からの購入は40%増加しましたが、それでも外のサイトにスペインから作られたものよりも低い



マドリードEFE20 MAR 2014 - 10時56 CET
 
スペインでの電子商取引は、金融市場と競争( CNMC )に関する国家委員会によると、 2012年上半期に比べ18%以上月と2013年6月の間に6008000ユーロを、移動しました。
唯一の第二四半期に、インターネットを通じた売買取引が初めて3000万人の障壁は4分の1を超えたとのビジネスは20.6%の増加となりましたことを意味し、 31.853億となりました2012年第2四半期から。
4月と6月の間に、総売上高の16.4 %が旅行代理店、ツアーオペレーターや航空輸送のための12.4%でした。置かダイレクトマーケティング企業( 5.5% ) 、旅客陸上輸送( 4.9% ) 、広告( 3.1% ) 、衣類( 2.8% )、ゲーム( 2背後にある、 8%) 、娯楽( 2.6% ) 、行政、税金、社会保障( 2.6% ) 、食品( 2.4% ) 。
スペイン語ウェブでの海外での購入は、前年同期に比べ39.7%増の551百万円となりました。国外からの操作は全体の17.3%を表している。
観光セクターは、 (旅行代理店、ツアーオペレーター、航空輸送、ホテル、など。 )海外の取引からの収入の60%以上を占めている。
海外で事業をスペインの中、スペインから「オンライン」の貿易は、それぞれ19.5% ( 1,325万人)および15 %増加した。スペイン語オンラインストアでの電子商取引の進展にもかかわらず、貿易収支は(外国人はスペイン人が出て買ったものに対して、スペインのお店で買ったもの) 、 7.59億の第三四半期の赤字で、陰性のままであった。
地域別では、欧州連合(EU)は1.170万人(全体の89%)で、オンラインで購入する好きな目的地であり続け、米国は4.7%で、第二の選択肢に残った。
 
Der elektronische Handel bewegt 6.000 Mio. bis Juni 2013 18% mehr


Käufe aus dem Ausland wuchs um 40%, aber immer noch niedriger als die von Spanien an Standorten außerhalb gemacht



Madrid EFE 20 MAR 2014 - 10.56 Uhr
E -Commerce in Spanien gezogen € 6.008.000 zwischen Januar und Juni 2013 18% mehr als im ersten Halbjahr 2012 , nach der Nationalen Kommission für Finanzmärkte und Wettbewerb ( CNMC ) .
Erst im zweiten Quartal der Umsatz belief sich auf Internet -Transaktionen über 3185300000 , was bedeutet, dass zum ersten Mal die Barriere von 3.000 Mio. wurde um ein Viertel übertroffen und das Geschäft wuchs um 20,6% ab dem zweiten Quartal 2012.
Vom Gesamtumsatz zwischen April und Juni wurden 16,4% Reisebüros und Reiseveranstalter und 12,4% für den Luftverkehr . Hinter Direktmarketing-Unternehmen (5,5%) , Personenbeförderung im Landverkehr ( 4,9%) , Werbung ( 3,1% ), Bekleidung (2,8%) , Spiele (2 gelegt , 8% ), Unterhaltung ( 2,6%) , öffentliche Verwaltung, Steuer-und Sozialversicherungs (2,6% ) und Nahrungsmittel ( 2,4%).
Einkäufe im Ausland auf Spanisch Bahnen betrug 551 Mio. , was einer Steigerung von 39,7 % gegenüber dem Vorjahr. Operationen aus dem Ausland und stellen 17,3% der Gesamtzahl.
Der Tourismussektor (Reisebüros , Reiseveranstalter, Transport, Hotels , etc..) Entfielen mehr als 60% der Einnahmen aus Transaktionen im Ausland.
Die "online" Handel innerhalb Spanien und von Spanien mit Niederlassungen im Ausland wuchs um 19,5 % ( 1.325 Mio. ) und 15 % betragen. Trotz der Fortschritte des E-Commerce in spanischen Online-Shops , die Handelsbilanz ( was Ausländer in spanischen Geschäften gegenüber, was die Spanier kaufte gekauft ) , blieb negativ, mit einem Defizit im dritten Quartal von 759 Millionen Euro.
Nach Region setzte die Europäische Union auf, das beliebteste Reiseziel , online zu kaufen sein , mit 1.170 Mio. (89% der Gesamtzahl) , und die Vereinigten Staaten blieben im zweiten Option mit 4,7%.

0 件のコメント:

コメントを投稿