2010年7月19日月曜日

イギリスの新聞の"THETIMES"は、その電網冊子版の有料化の後、読者は、33%に激減(2/3の読者を失う)

イギリスの新聞の"THETIMES"は、その電網冊子版の有料化の後、読者は、33%に激減(2/3の読者を失う)

'Timesの適用料を入力した後でオンラインの読者の3分の2を失う 落下の評価にもかかわらず、desplomemenorより交通網の90%を失うことを期待していた他の手段で期待 0票1コメント 2010年7月19日は午前9時05分インターネットとテクノロジーの更新 ロンドン。図は、同じメディア業界の期待の高されなかったが、(ロイター通信は/ EPは)、新聞のタイムズ紙は手数料のお支払いの導入以来、視聴者の3分の2を失っているWebページ.-本、同紙によるとオブザーバー。 Hitwiseのエクスペリアンインターネットのトラフィックを監視してからデータを引用して、オブザーバは、タイムズ紙のウェブサイトへの訪問はそれ以来33%下落していたと述べたポータルへのアクセスを共有読者に呼びかけ始めた。新聞は、そのサイトのトラフィックの90%を失ったが、予想された秋は、顧客への導入を提供し軟化されていることができる。 どちらExperianはないHitwiseのニュースインターナショナル、タイムズを所有して、すぐにコメントをご利用された。メディア闘争の業界に減少読者とその移行のニュースの消費をオンラインに対応しながらライバルの新聞は、慎重にデータを検討した。

'The Times' loses two-thirds of online readers after entering the applicable fee Despite falling ratings, the desplomemenor than expected by other means, who had expected to lose 90% of web traffic 0 votes 1 comment 7/19/2010 Updated at 09:05 pm Internet and Technology London. (Reuters / EP) .- The web page of the newspaper The Times has lost two thirds of its audience since the introduction of a fee payment, although the figure was not as high as expected in the media industry, the newspaper said the Observer. Citing data from Experian Hitwise, which monitors internet traffic, the Observer said that visits to the website of the Times had fallen 33 percent since it began asking readers to share access to the portal. The newspaper said it was anticipated that the site lost 90 percent of its traffic, but the fall may have been softened by an introductory offer to customers. Neither Experian nor Hitwise News International, which owns the Times, were immediately available for comment. Rival newspapers carefully considered the data, while the industry of media struggle to respond to declining readership and their migration to online news consumption.

0 件のコメント:

コメントを投稿