2010年7月16日金曜日

スペインでは、テレビのチャンネルが増えて、テレビ視聴率(消費)の増加

スペインでは、テレビのチャンネルが増えて、テレビ視聴率(消費)の増加

供給が増加は、スペインのテレビを使用してトリガ 休憩の消費量が記録テレビ、チャンネル厳しい経済状況を格安エンターテイメント男性上昇件の避難所としてテレビに追い込ま表示の増加に選ぶことによって駆動さ2倍だの女性と一部失業によって説明される 1票15コメント パズアリシアロドリゲスは 16/07/2010 を0時午後市民で更新マドリッド 90年代後半には、最も悲観的なdoomsayersは、テレビの可能性の減少、警告以来、前にインターネットなどのエンターテイメントの新しい形の攻撃は、ビデオゲーム、あるいは携帯電話。スペインの大部分は自由時間の偉大な主人公の新技術によって脅かさ登場。しかし、時間がテレビを見て、これまで減少から、使用済みの増加、近年で停止していません。 詳細informationPotentialテレビは女性の観客を強調する -------------------------------------------------- ------------------------------ "絶対にある多くのテレビとして、現在されている"と、著者は、強制的に映像業界向けのスペインと主張する。デジタルの未来のためのシナリオ。それで私たちはデータを:コンサルタントマルチメディア株式会社最近のレポートによれば保証するスペインは平均14分で1日あたりのテレビよりわずか5シーズンで、225分from 2005-06 239に向かっている2009年から2010年。 我々は、視力をそのテレビ、これらの約4時間、毎日ちょうど私達に時間家計消費にテレビを介してリンクされて、テレビに専念の大まかなアイデアを与える失ってはならないしないため、ますますインターネットの最も重要な使用は、テレビの製品をお楽しみいただけます。最新のCISの調査では、10のインターネットユーザーのほぼ4で主張したネットワークを介してテレビを見て。 それは、アカウントに代表チームの歪曲を有効にしないように加えて、その伝統的なテレビの季節として理解されてものとお得な情報を報告し、9月から6月まで、南アフリカ共和国の聴力検査を破った世界チャンピオンを獲得14600000視聴決勝で赤の勝利に感謝の半分の最後の日曜日を登録します。 誰が最も時間のこの四半期に、小さな画面に専念しました貢献している?グループでは、男性は、人々は45-64歳、4 12歳までの小さい歳。男性の間で増加が2倍、女性の(8.8%が4.4%対)、ある程度視聴者の半分の女性のプロフィールに軽減されました。 全体的な改善を説明するために、専門家が要因の組み合わせでは話すpay -テレビはstableいくつかの時間のままsinceすべての近年の無料channelsの供給量の増加重要な役割を指摘した、意見もある。スポーツ小説のその範囲の例の男性の存在感の場合には、アナリストカルロスArnanzのリンク、クアトロ、ラセックスタプログラミング。 "それも可能ですが、それは経済危機とは関係ありませんがない安価なエンターテイメントと失業だ"と彼は言う。 確かに、laTDTtambién生まれの下に新しいチャネルがこのプロセスで行う必要があった。子供の専門家、メディア、新技術は、カルメンガルシアGalelは、消費の増加により、小さいオープン放送チャンネル、特に子供のための専用の関係を示した。まず、クラン、ディズニーチャンネルは子供たちがテレビを見てすると両親がより簡単にこれらのチャンネルを見てみよう、彼らは彼らのために設計されての移動しているためです。彼らは両親が望ましいの部分の前にDVDを置くことができるテレビの電源を入れる前に子供。"大学レイフアンカルロスの研究者が、その一方でハイライト、ハンナモンタナやキャンプロックのような製品の否定プル。 さらに、11時56歳未満の、特に小さく、集中的にコンピュータを使用していない間です。いずれにせよ、子供や若者の間で、テレビの関心は強いものの、いつものように正確に年齢はあまり見ているままになります。 "これらの数字は、消費者ガレラ-ガルシアが、その若者はまた、テレビを見て過ごす時間を増やすことを告げ警告何をやっている反映されないことがあります。彼らの多くは両方の携帯電話とソーシャルネットワークを使用して使用することがあります。" 人口の進歩高齢化がまた、1日の平均テレビ視聴を高める傾向にある。当然のことながら、加齢と消費急上昇は:65歳とは何も5人未満の時間です。 マルチメディア株式会社の報告書はまた、観客の間で社会的格差の増加を意味します。消費者の習慣の進化に大きな違いがさまざまな社会的クラス間に発生します。 上流階級と上半分はほとんど離れて最も人気のあるクラスからはテレビを、見て増加している。 "複数のチャンネルの出現により、放送局は、より安価なコンテンツの制作しなければならなかった。それはテレビの品質のプログラミング低下していると発生する最も最高収益を見るあまり関心が教育を受けて、"カルロスエリアスは、教授ジャーナリズム大学カルロス3世マドリッドのように述べ。

The increased supply triggered the use of television in Spain The consumption of breaks records TV, driven by the increased choice of channels The difficult economic situation are driven into the TV as a haven for cheap entertainment The rise for men was twice that of women and is partly explained by unemployment One vote 15 comments Paz Alicia Rodriguez Madrid 16/07/2010 Updated at 00:00 pm Citizens Since the late nineties, the most pessimistic doomsayers and warned of a possible decline of television, before the onslaught of new forms of entertainment such as internet, video games, or even mobile phone. The great protagonist of free time for the vast majority of the Spanish appeared threatened by new technologies. However, the time spent watching television, far from diminishing, has not stopped increasing in recent years. MORE informationPotential TVs emphasize the female audience -------------------------------------------------- ------------------------------ "Never seen so much TV as now," the authors argue forcefully for the audiovisual industry in Spain. Scenarios for a digital future. And so the data speaks for itself: according to recent report by consultancy Multimedia Corporation, the Spanish are on average 14 minutes more of TV per day just five seasons, going from 225 minutes in 2005-06 to 239 in 2009-2010. We must not lose sight that these nearly four hours of television every day just give us a rough idea of the time devoted to television, which is linked to household consumption through the TV and does not, therefore, increasingly most significant use of the Internet to enjoy television products. In the latest CIS survey, almost four in ten Internet users claimed that watching TV through the network. In addition, that report deals with what is traditionally understood as television season, from September through June, so it does not take into account the distorting effect of the national team win the world championship in South Africa who broke the audiometric test register half last Sunday of 14.6 million viewers thanks to the victory of the red in the final. Who has contributed most to this quarter of an hour added devoted to the small screen? In groups, men, people aged 45-64 years, and the smaller four to twelve years. The increase among males was twice that of women (8.8% vs 4.4%), alleviating to some extent the female profile of the viewer half. To explain the overall improvement, experts speak of a combination of factors, although all agree in pointing out the important role of increased supply of free channels in recent years, since the pay-TV remains stable for some time. In the case of the greater presence of men, the analyst Carlos Arnanz the links, for example, programming Cuatro and La Sexta, with its range of sport and fiction. "Although it is also possible that has to do with the economic crisis there is no cheaper entertainment-and unemployment," he says. Undoubtedly, the new channels under laTDTtambién born have been involved in this process. The expert on children, media and new technology, Carmen García Galel, showed a relationship between increased consumption and smaller open broadcast channels dedicated especially for children. First, because Clan and Disney Channel have moved the children to be watching TV and let the parents see those channels with greater ease, as they are designed for them. They may be part of the parents preferred to put a DVD before the children before turning on the TV. " The researcher of the Universidad Rey Juan Carlos highlights, on the other hand, the undeniable pull of products like Hannah Montana or Camp Rock. Furthermore, in the age of four to twelve years, especially among smaller, are not intensively used the computer. In any case, among children and adolescents, television interest remains strong, although as usual it is precisely the age groups less watching. "These figures warns consumer-Galera-García tells us that young people also spend more time watching television, but may not reflect what they are doing. Many of them may be using both the mobile and using social networks. " The progressive aging of the population also tends to raise the average daily watching television. Not surprisingly, consumption soars with increasing age: those aged 65 years and are about nothing less than the five hours daily. Multimedia Corporation's report also refers to an increase in the social gap among the spectators. The major differences in the evolution of consumer habits occurs between different social classes. The upper middle class and upper half have increased barely watching television, which is away from the most popular classes. "With the advent of more channels, the broadcasters have had to produce more content and less expensive. That has lowered the quality of television programming and caused the most educated and highest-earning show much less interest, "said Carlos Elias, Professor of Journalism at the University Carlos III of Madrid.

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