2010年7月19日月曜日

スペインの信用金庫の財務改革(リストラ)の確信的な必要性

スペインの信用金庫の財務改革(リストラ)の確信的な必要性

財務リストラ 監視下ケース 政府と銀行はスペインの多くの銀行モデルへ制御するために、機関を推進している強化し、政治家からそれらを取り外す イグナティウスバロン - マドリード - 18/07/2010 投票結果21票 銀行はスペイン知事ミゲルアンヘルフェルナンデスオルドニェスの満足している。それはそれは絶対に必要な1つの政府だけで採択ような法律のボックスがあると信じていましたので、人々は見たりhim、ここ最近で話されているがMAFO(頭字語彼の名前を反映する)agree。目標は強くなるため、これらのエンティティの構造を変更するには、より多くの資本を持っている、余剰オフィスが閉じられ、再利用を提供します。納税者のお金のおかげでこのような資本(その救いを受け取るための交換)では、銀行はスペインにもたらした多数の倍ではなく、驚くほど、お客様のビジネス上の銀行に運ばとして。 "1つの側面と、別の銀行の姿に社会福祉の経営の分離により、スーパーバイザは、より直接的に、現在存在する政治的な干渉なしに、これらの機関を監督する"ジョルディFabregatは、学校の先生と関連リスト事業。 スペイン銀行の 深さ 本社:マドリード(スペイン)監督:ミゲルアンヘルフェルナンデスオルドニェス(知事) を参照して完全にカバー 他のウェブサイトのニュース スペイン語でのウェブサイト 他の言語で これは、エンティティの完全民営化への扉を開いた 改革は株式のような行動を提供する設計されて 新しい法律は、セクタをほぼ2世紀の最も大きな変化を迎える 政治家や公務員は、自分の投稿を残して3年を持って 問題は、2000年にバブルレンガに参加し始めた エンティティが購入していたが39,000百万不動産 それは秘密銀行がスペインの方法必死に伸ばして、シュールレアリズムに複雑ないくつかの操作、またはカハドゥエロカハとカハカスティーリャラマンチャ(CCM)は、Cajasur、スペインなどの高価な介入で、終了の合併を見たことがないそして、先週の金曜日、カハメディテラーネオ(CAM)を、部門のアラームをトリガのお粗末な光景。銀行、歴史のほぼ2世紀のセクターの最大の変化を表す新しい法律は、自発的な側面を実体、それがするよう選択した場合、民営化していると他のすべての政治アセンブリから出発が必要協議会は、1つの電流料金の3分の1。 自己及び省政府は、スペイン銀行との不安の関係があったように、新しいテキストが選出された政治局とシニアのすべての公共機関の最大の管理の出発のための3年間のマージンを提供しています3年間。その代わりに、しかし、人々を、完全な議会や市町村議会推薦くる会および総会での投票の40%を超えることはできません。つまり、彼らは少数派です。彼らは数を削減する必要があります:BOEの状態を、アセンブリは60と180のメンバーと13と17の間のチップ間があります。いくつかの推計によると、350以上の議員を、オーバーランが特にカハマドリッド、ベンカハ、CajasturとUnicaja、さらに60の取締役会のメンバーも。 自律コミュニティが、これらの制限を調整することが部門内に存在する環境でそれらを拡張すると考えられていません。政府は、政治を取り除くことが求めていたスペイン連盟貯蓄銀行(セカ)、年間いたの要求を続けている。もう1つの数式が離れて拒否合併の右側とされている地域に電力を削除します。今までは、ボックスには、政府と地方政府の承認を要求して拒否された、またはそれ以上の説明を承認した。今から客観的条件を提供する必要がありますし、合併する場合は、拒否権を行使することはできません満たしていれば。 以下の政治に加えて、ボックスの幹部は、よりプロフェッショナルでなければなりません。政府と銀行はスペインの、一般的な監督は"その機能の行使のための特定の専門知識を有する確立している。"つまり、"誰が5年未満の期間は、上級管理機能、管理、制御、または金融機関やその他の公共または民間団体で同様の責任の諮問機能、務めているようなディメンション、少なくとも、"で法律は言う。 "時々の政治家は、低熟練の幹部を配置より簡単に、制御を正確に事件が始まり、どこに経済を終了伝えることができなかったことに、"一つのことは、業界の匿名性を求めることで述べています。ルイスGaricanoは、ロンドンスクールオブエコノミクス教授、部門のさらなる専門化することが重要と考えた。 "センターの研究では、経営者の低スキルボックスの最悪の結果と関連付けられていることがわかった。彼らは銀行のいくつかの良い中古退職の元幹部に署名しなければならない"と彼は言う。一言で言えば、それは明らかに政治家、管理者がいくつかのケースとなっている利益のこと粘着アマルガム、さらにはメディアです。 しかし、さらには、はるかに。勅令は、これらのエンティティの完全民営化への扉を開いた。削除の政治家は、民間資本を誘致し、投資家はボードの上に座るを目指します。改革は、銀行で、または政治的な権限を持たない参加評価を(株に似ている)を発行できるようになります。また、銀行と金融事業を譲渡することを袋に入れ、販売の株式を。どちらの場合も彼の不動産の資産の50%を超えることはできません。彼らは国境を渡す場合は、ボックスされなくなりますとされる唯一の基盤は、社会福祉、産業保有ポートフォリオを管理するになります。サンティアゴカルボは、グラナダ大学で経済学教授は、肯定的なボックスに、この大きな市場の規律です。 "今のところそれは排出量は、資産を実行してtrueに評価されることであったが、証券取引所市場管理による連続評価は別の別の段階です。" 労働組合や左派政党の間に巨大な批判をされている:労働委員会は、(CCOO)、大多数の労組は、ではなく、この方法の必要性を銀行の資本増強をサポートします。参加評価の力には限界のコールは、そのボックスでは終了時に基盤可能性がありますし、法的なテキストが法案として議論されこと。また、彼の戦略を批判:"政府は銀行がそんなに信用を削減する必要はありませんになるまでに資金を注入したならば、ない、多くの中小企業は閉鎖ので、多くの失業者を成長していないがあったので、遅延や機関それほど悪くないんじゃないことだろう。しかし、サパテロは、知事の状況を認識することを拒んだが、それらを民営化を取得するボックスを弱めると予想される、"ホセマリアマルティネスは、Comfia - CCのオブジェクト指向の事務総長は述べています。アレハンドロルセロは、CEOのイベリア、マルチマネージャーベンチャーキャピタルファンドのファシリテーターのは、その改革は間違って時間の観点から対処していますに同意します。ルセロは、彼は最初の法案が通過する必要がありますし、合併を考えている。 "これは、市場投機攻撃を避けていると不確実性を我々のシステム上でハングアップ緩和だろう。" ホセミゲルヴィラ、UGTを批判は銀行法の改革は、銀行業務""すべてのステークホルダーに相談せずに策定されたこれらのエンティティに努めています。それは非常に似ているので"数年では、場合銀行に一致しないボックスのセクタを認識できないかもしれない"と彼は言う。それは"農村と市民のための競争が少ないの活動ボックスを"します卸売金融排除、放棄決定の社会モデルを壊す含むので、UGTを、新しい標準を拒否します。これらの批判を考えると、銀行はスペインのこれらの変更は、欧州石炭鉄鋼共同のサポートと2つの主要政党、社会労働党とPPで作られているリコール。 大きな疑問は正当かどうかを反転があったです。 "リストラは、これまでコストが、約12,000億納税者に。私は、そのできないことをこのような危機に耐えるように示しているセクタを変換するために強力なケースを12,000考え、"プロジェクトのコンサルタントは言うボックス。 "私は社会の仕事は銀行再編のコストを正当化するとは思わない、"意図のアナリストは言う。この市場は間違いなく、彼らはパブリックに行かなければならないことですが、ボックスは12,000万高い金利、7.75%で返された時に、対応するので、すべての人の援助を求めている。 いくつかのボックスの住宅バブルの不均衡な成長にリリースされるときに問題が2000年の初めに、不動産開発がすぐに(表を参照)、その収益性を失ったオフィスを開いて始まりました。一方、銀行は支店やスタッフの、ネットワークを開催しました。大きな箱は憧れ、将来地域合併に課される必要があるため政治家は楽観的で、この成長を見た。短期的な視野で一部の幹部ではなく、これらの建物の過大評価について考える。しかし、市場の周りになって、2007年と2009年の間に39は000000000非行を抑制するために土地を購入しなければならなかった。その市場シェアは高い代償銀行、"ははat上回っている。今では約オフィスやスタッフの3番目です私たちはクレジットをすることができないこの変換を行うまで、また、彼らは、"経営陣を欠いているルイスデGuindos、PWCの/ IEのディレクター。 そして今、この問題は、銀行が、追い風を持っていないことですとして1993年に田野サントス、大学コロンビアの学術局長は"ソースとして以前のサイクル述べたように信用の流れの未曾有の拡大は返されませんでしたも、それが望ましいので、短期中期的に行うことです。ことは困難どのように我々は銀行の問題のプライベート資本増強を生成することができます参照することです。"私たちが示されていることボックスや政策が致命的な組み合わせとなっているです。

Financial Restructuring Cases under surveillance The Government and the Bank of Spain are pushing institutions towards more banking model to control, strengthen and detaching them from politicians Ignatius Barron - Madrid - 18/07/2010 Vote Results 21 votes The Bank of Spain governor Miguel Angel Fernandez Ordonez is happy. Those who've seen or spoken to him in recent days agree MAFO reflecting optimism (an acronym for his name) because it believed that it was absolutely necessary to have a Law boxes like the one just adopted by the Government. The goal is to change the structure of these entities to be stronger, have more capital, surplus offices closed and re-provide credit. In exchange for receiving this capital (salvation, thanks to taxpayers' money), Bank of Spain has brought them into his fold and that most likely, pass his business to a bank. "With the separation of the management of social work on one side and a figure of another bank, the supervisor shall supervise these institutions more directly, without political interference that now exist," said Jordi Fabregat, school teacher ESADE business. Bank of Spain DEPTH Headquarters: Madrid (Spain) Directors: Miguel Ángel Fernández Ordóñez (Governor) See complete coverage The news on other websites Websites in Spanish in other languages It has opened the door to full privatization of the entities The reform is designed to deliver equity-like actions The new law marks the biggest change in nearly two centuries sector Politicians and public officials have three years to leave their posts The problem started in 2000, while participating in the bubble brick The entities have had to buy 39,000 million in real estate It is no secret that the Bank of Spain has seen how desperately stretched and complicated to surrealism some operations, or mergers that ended in expensive interventions, such as Caja Castilla La Mancha (CCM), Cajasur, Spain with Caja Duero Caja and, last Friday, the sorry spectacle of Caja Mediterráneo (CAM), which sounded the alarm in the sector. The new Law on Banks, which represents the biggest change in the sector for almost two centuries of history, has a voluntary aspect to privatize the entity if it so chooses, and another required a departure from all political assemblies and councils, one third of current charges. The Self and the Provincial Governments have had an uneasy relationship with the Bank of Spain, so that the new text offers a margin of three years for the departure of elected political office and senior management of all public authorities a maximum of three years. In its place will come those who nominate and full parliaments and municipal councils, but can not exceed 40% of the vote in the councils and general assemblies. That is, they are in the minority. They will have to reduce their number: the BOE states that the assemblies will have between 60 and 180 members and advice between 13 and 17. By some estimates, could overrun more than 350 assembly members, especially Caja Madrid, Bancaja, Cajastur and Unicaja, and more than 60 members of the board of directors. The autonomous communities could tweak these limits, but is not believed to extend them with the environment that exists in the sector. The Government has followed the requests of the Spanish Confederation of Savings Banks (CECA), which had for years been asking to get rid of the political. Another formula for removing power to the regions has been away with right of veto mergers. Until now, a box requesting the authorization and the regional government rejected or approved with no further explanation. From now on will have to provide the objective conditions and, if the merger the meet, you can not veto. In addition to less political, the executives of the boxes must be more professional. The Government and the Bank of Spain have established that the general director "shall have the specific expertise for the exercise of its functions." That is, "who has served for a period of not less than five years, senior management functions, management, control or advisory functions of financial institutions or similar responsibility in other public or private entities, at least, similar dimension," the law says. "Sometimes politicians placed low-skilled executives to be more easily controlled and could not tell exactly where the case began and where it ends the Economy," says one thing the industry by asking anonymity. Luis Garicano, professor at the London School of Economics, considered crucial to further professionalization of the sector. "In a study by the center showed that the low skills of managers was related to the worst results of the boxes. Should sign some good pre-retired former executives of banks," he says. In short, it is clear that sticky amalgam of interests that have become some cases by politicians, managers, and even media. But there is more, much more. The royal decree has opened the door to full privatization of these entities. Remove politicians aims to attract private capital and investors will sit on the boards. The reform will allow banks to issue participatory assessments (similar to shares), with or without political rights. They may also transfer their financial business to a bank and then placed in bags and sell their shares. In both cases may not exceed 50% of the assets of his estate. If they pass the border, the boxes will no longer be and will become only foundations that administer the social work and industrial holdings portfolio. Santiago Carbo, professor of Economics at the University of Granada, is positive this greater market discipline in the boxes. "So far it is true that emissions performing assets and were subject to rating, but on the stock exchange is a continuous valuation by the market management is another different phase." Between trade unions and leftist parties have been huge criticism: Workers Commissions (CCOO), the majority union, supports the need to recapitalize banks, but not this way. Calls for a limit to the power of participatory assessments, that the boxes may only be foundations on termination and that the legal text is discussed as a bill. In addition, he criticizes the strategy: "If the government would have injected capital before the banks would not have cut so much credit, not many SMEs have closed, had not grown so much unemployment, so there would be delays and institutions would not be so bad . But Zapatero refused to recognize the situation and the governor is expected to weaken the boxes to get to privatize them, "says José María Martínez, secretary general of Comfia-CC OO. Alejandro Lucero, CEO of Iberia and facilitator of multi-manager venture capital funds, agrees that reform has wrongly addressed from the point of view of the time. Lucero believes that he must first have passed the law and then make the mergers. "This would have avoided the speculative attacks had been palliated markets and uncertainty hanging over our system." José Miguel Villa, UGT criticism that the reform of the Banks Act seeks to "banking services" to these entities, which was drawn up without consultation with all actors. "In a few years may not recognize the sector of the boxes because it will be very similar, if not equal to the bank," he says. UGT rejects the new standard, because it involves "breaking the social model that determined the activity boxes" that will wholesale financial exclusion, abandonment of rural areas and less competition for citizens. Given these criticisms, the Bank of Spain recalls that these changes have been made with the support of the ECSC and the two major parties, PSOE and PP. The big question is whether a reversal was justified. "The restructuring has cost so far, some 12,000 billion to taxpayers. I think 12,000, a strong case to transform the sector that has demonstrated its inability to withstand a crisis like this," says a consultant for projects boxes. 'Do not think that social work would justify the cost of restructuring the banks, "said an analyst with intent. Since the boxes correspond to the 12,000 million was returned with high interest rates, 7.75%, although this market is no doubt that they will have to go public all who have asked for aid. The problem originated in early 2000 when some of the boxes are released to a disproportionate growth of the housing bubble, opening offices in property development which soon lost its profitability (see table). Meanwhile, the banks held their network of branches and staff. Politicians saw this growth with optimism because big boxes have longed to be imposed in future regional mergers. Some executives with short-term view, not think about the overvaluation of these buildings. But the market turned around and between 2007 and 2009 have had to buy land by 39 000 million to curb delinquency. Its market share surpassed that of the banks, "but at a heavy price. Now it is about a third of the offices and staff. Until we make this conversion may not give credits. In addition, they lack management teams," said Luis de Guindos, director of Centro PwC / IE. And now the problem is that banks will not have the tailwind, as in 1993. As noted Tano Santos, academic director of the University of Columbia, "the previous cycle as a source was an unprecedented expansion of credit flow will not return, nor is it desirable to do so, either the short or medium term. It is difficult to see how we can produce private recapitalization of the banks problems. " What we have shown is that the boxes and the policy has been a deadly combination.

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