2013年5月29日水曜日

'Drones' against graffiti. The German Railways unmanned helicopters prepare to protect painted and vandals

EL PAIS

'Drones' against graffiti
 The German Railways unmanned helicopters prepare to protect painted and vandals



‘Drones’ contra los grafiteros

Los ferrocarriles alemanes preparan helicópteros no tripulados para protegerse de pintadas y vándalos


Juan Gómez Berlín 27 MAY 2013 - 19:56 CET



'Drones' against graffiti


The German Railways unmanned helicopters prepare to protect painted and vandals



Juan Gomez Berlin 27 MAY 2013 - 19:56 CET


While the German Armed Forces (Bundeswehr) have fallen this month without their multimillion project to develop an unmanned reconnaissance aircraft (drone) railway company Deutsche Bahn (DB) and want to test their own unmanned helicopters equipped with cameras infrared radiation. The vehicles will be used to defend the graffiti trains and vandalism.
Instead of about 500 million euros that swallowed the abortion of the Bundeswehr military drone, small appliances DB will cost 60,000 euros each. A bargain compared to more than 7.5 million, according to the great German public company, it costs each year to clean the cars defaced while in the garage. DB has carved 14,000 a year. In total, they say losing about 50 million per year for various vandalism.
Although it is far from the great war machines used by the U.S. Army to kill enemies at long distances from their seat, the small drone DB also provokes controversy. The proliferation of spy gadgets able to see in the dark fluttering inner city seems typical of a dystopia science fiction come true. The legal half empty disturbs civil rights organizations, who remember these days that German law requires that civilian drones are always within the field of view of the pilot and do not fly above 100 meters. In Germany and these devices are used to monitor or fire disaster areas, but also demonstrations and football stadiums.
The drone of the Deutsche Bahn has four helices that is suspended in the air while taking pictures from up to 150 meters high. According to company spokesmen, drifts little noise at speeds up to 55 miles per hour. This ability could cause problems because flight require a license. The devices may not leave the airspace of Deutsche Bahn grounds for not violating data protection laws. Nor will fly the stations or the platforms or other places open to the public. Despite these restrictions announced, DB has not explained how many drones are used to monitor raises the dense German rail network.
Small helicopters patrol the roads and parking areas to collect evidence of vandalism. The tests will be used in judicial proceedings against any detained for spraying graffiti. Besides images, the device records the exact geographic coordinates of the locations filmed. The Bild am Sonntag Sunday has posted images of an artifact with red lacquered Deutsche Bahn Corporate has four rotors arranged in a cross. Apparently, it has a range of about 40 kilometers on autopilot. You can stay in the air an hour and twenty minutes. He led from the ground a pilot and a camera operator, who will also handle interpret the images you send.


落書きに対して'ドローン'


ドイツの鉄道無人ヘリコプター塗装保護するために準備し、破壊者



フアン·ゴメスベルリン27 MAY 2013 - 19時56分CET
ドイツ軍(連邦軍)は、無人偵察機(ドローン)鉄道会社ドイツ鉄道(DB)を開発するために彼らの数百万プロジェクトなし今月落ちやカメラを搭載し、独自の無人ヘリコプターをテストしたいたが赤外線放射。車両は落書き列車や荒らしを守るために使用されます。
代わりにドイツ連邦軍のドローンの中絶を飲み込んだ約5億ユーロの、小型家電製品のDBは6万ユーロ、それぞれの費用がかかります。以上の750万に比べて安売りは、偉大​​なドイツの公開会社によれば、ガレージで汚損しながら車をきれいにするために毎年かかります。 DBは年間14,000を彫刻している。合計では、彼らは様々な荒らしのために年間約5000万失うと言う。
それは彼らの席から長い距離で敵を殺すために米軍によって使用される偉大な戦争マシンから遠いですが、小さなドローンDBはまた、論争を引き起こす。暗いひらひら都心で見ることができるスパイガジェットの増殖は、ディストピアサイエンスフィクション叶うの典型的なようです。空の法的半分はドイツの法律では民間の無人偵察機がパイロットの視野内に常にあり、100メートルの上に飛んでいないことが必要であること、これらの日を覚えている公民権団体を乱す。ドイツでは、これらのデバイスは、デモやサッカースタジアムにも被災地を監視したり、発射するために使用されますが、。
ドイツ鉄道のドローンは、150メートルの高さまでの撮影時に空気中に浮遊している4本のヘリックスを持っています。同社スポークスマンによると、最高時速55マイルの速度で少しノイズが漂う。飛行は、ライセンスを必要とするため、この機能は、問題を引き起こす可能性があります。デバイスには、データ保護法に違反していないためにドイツ鉄道の敷地の空域を残さないことがあります。また、一般に公開ステーションやプラットフォームや他の場所を飛行します。発表されたこれらの制限にもかかわらず、DBが監視するために使用されているどのように多くのドローンを説明していない高密度のドイツの鉄道網を発生させます。
小さなヘリコプターが荒らしの証拠を収集するために道路やパーキングエリアをパトロール。テストは、落書きを噴霧するため拘留いずれに対して司法手続きで使用されます。画像のほかに、デバイスは、撮影場所の正確な地理座標を記録します。ビルト·アム·ゾンターク日曜日が赤漆ドイツ鉄道会社クロスに配置された4つのローターを持って成果物の画像を投稿しています。どうやら、それは自動操縦で約40キロの範囲を持っています。あなたは空気時間20分に滞在することができます。彼は地上からパイロットも、送信画像を解釈処理するカメラの演算子を、導いた。

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