2013年5月30日木曜日

Bankiaはテレフォニカとの合意後に技術サービスでは20万ドルを節約する. Bankia save 20 million in technology services after an agreement with Telefónica

EL PAIS

Bankiaテレフォニカとの合意後に技術サービスでは20万ドルを節約する

Bankia save 20 million in technology services after an agreement with Telefónica


Bankia ahorrará 20 millones en servicios tecnológicos tras un pacto con Telefónica

El operador será el proveedor único de los servicios e infraestructuras del puesto de trabajo


Agencias Madrid 29 MAY 2013 - 11:31 CET



Bankia save 20 million in technology services after an agreement with Telefónica


The operator will be the sole provider of services and infrastructure job



Agencies Madrid 29 MAY 2013 - 11:31 CET


Bankia and Telefonica have signed on Wednesday a strategic agreement that the company will provide telecommunications services and technology maintenance to the bank, as reported by the entity headed by Mr. Goirigolzarri. The outsourcing of these activities allow the bank to save over 20 million euros during the contract period, ie from 2013 to 2018.
Telefónica will be the sole provider of distributed infrastructure and services associated with job throughout the branch network and central services of the entity. This will allow the bank to win in operation and available in their offices more advanced technologies, as well as a differentiated service.
Signed amenities include improving communications infrastructure and Telefónica provided as fixed telephony, mobile telephony and data networks throughout the Group. The agreement also includes the provision gradual optical fiber links in a significant number of bank offices.
Another aspect of this agreement is incorporating full maintenance of the workplace for all employees of the entity (computers, printers, servers, and equipment finance and cash management as cashiers, dispensers and recyclers). Add to that the communications equipment and service management to users of those services employees in the bank. "This way, Telefónica guarantees the highest levels of overall service quality in the workplace," he noted the entity.
The CEO of People, Media and Technology Bankia, Antonio Ortega, said that "this agreement will generate significant cost savings, which will facilitate greater efficiency in the area of ​​technology infrastructure bank." "In addition, we improve the quality of service we give our customers, which is our main objective," he added.
For his part, Director of Key Accounts of Telefónica, Valentin Gonzalez Villas, has indicated that this agreement "Telefónica continues to strengthen its relationship with Bankia technology partner, providing the most advanced technologies and developing new service models that respond to the needs of the state. "

Bankiaテレフォニカとの合意後に技術サービスでは20万ドルを節約する


オペレータは、サービスとインフラ仕事の唯一のプロバイダになります



機関マドリード29 MAY 2013 - 11時31分CET
Bankiaとテレフォニカは、水曜日に氏Goirigolzarri率いるエンティティによって報告されているように、同社は、銀行への通信サービスと技術のメンテナンスを提供することを戦略的な契約を締結した。これらの活動のアウトソーシングは、銀行が2013年から2018年まで、つまり、契約期間中に2000万ユーロを節約することができます。
テレフォニカは、エンティティの支店網と中央サービスを通して、ジョブに関連付けられた分散インフラストラクチャおよびサービスの唯一の提供者になります。これは、銀行が彼らのオフィスでの動作と使用可能で、より高度な技術だけでなく、差別化されたサービスを獲得することができます。
署名のアメニティには、グループ全体の固定電話、携帯電話およびデータネットワークとして提供され、通信インフラとテレフォニカの改善が含まれます。協定はまた、銀行の支店、かなりの数の規定緩やかな光ファイバのリンクが含まれています。
本契約の他の態様は、エンティティ(コンピュータ、プリンタ、サーバ、および設備ファイナンスやレジ、ディスペンサーやリサイクルなどの現金管理)の全従業員のために職場のフルメンテナンスを取り入れている。バンク内のこれらのサービスの従業員のユーザーにその通信機器およびサービス管理に追加します。 "この方法では、テレフォニカは、職場での全体的なサービス品質の最高水準を保証する"と、彼は実体を指摘した。
人、マスコミと技術Bankiaの最高経営責任者(CEO)、アントニオ·オルテガは、 "この合意は、技術インフラ銀行の分野で効率化を促進する大幅なコスト削減を生成します"と述べた。 "加えて、私たちは私たちの主な目的である、我々の顧客を与えるサービスの質を向上させる、"と彼は付け加えた。
彼の部分については、テレフォニカ、バレンゴンザレスヴィラズのキーアカウントのディレクターは、この合意は "テレフォニカは、最も先進的な技術を提供し、に対応する新たなサービスモデルを開発し、Bankiaの技術パートナーとの関係を強化し続けていることを示した状態のニーズ "。

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