2014年1月16日木曜日

ライアンエアー Ryanair,は、スペインで 企業の仕事での飛行や、学校などの団体旅行の飛行顧客の獲得を計画

EL PAIS

ライアンエアー Ryanair,は、スペインで 企業の仕事での飛行や、学校などの団体旅行の飛行顧客の獲得を計画

Ryanair, a la caza también de los viajeros de negocios y los grupos organizados

Ofrecerá reservas para colegios o empresas y permitirá pagar billetes más flexibles

Con nuevos servicios la aerolínea se ha propuesto llegar a 110 millones de pasajeros en 2019


Cristina Delgado Madrid 15 ENE 2014 - 18:26 CET


Ryanair, hunting also business travelers and organized groups


Provide reserves for schools or companies and allow more flexible pay bills

With new services the airline has proposed reach 110 million passengers in 2019



Cristina Delgado Madrid 15 ENE 2014 - 18:26 CET


Ryanair continues its shift strategy. This Irish company , which claims to be " the only ultralowcost airline" and famous for its strict transport conditions and treatment of their customers, is a year smoothing its forms. After beginning a strategy of image laundering by allowing carry two tote bags on board and reduce slightly some of the fines that apply to users with excess baggage , has decided to launch new services for groups or companies and business customers, in what seems an attempt to broaden its customer base . Search 28.7 million travelers capture more in six years, to 110 million .
The airline carried to Spain in 2013 over 27 million passengers. Spain is the largest volume of travelers, but the result of last year is 5% lower than last year. Overall in Europe grew their occupation ( accumulated 81.3 million passengers, compared with 79.6 last year) , but the forecasts point to a drop in its profit , although it has not yet published its annual figuresfras . To begin the year, and encourage their occupation , Ryanair has put on its website in place a system for group bookings and corporate travel . The company said in a statement that is intended to " schools, sports clubs and other organizations."
This is not the only new places : the business customer is your next target. Although its president, Michael O'Leary , has always boasted that part of the success of the company comes from its standardization (all planes are equal, the airplane had no assigned seat until this year and space for luggage is set millimeter ) now launch some services (fee ) for business customers, business as " flexible tickets , reserved seating and quick service at selected airports ."
Lesley Kane , formerly head of the department of marketing and sales for Europe, has been appointed as the new director of the department of groups and corporate travel . As indicated , also in a statement, Michael O'Leary " Ryanair's entry into these new markets will make your travel costs down significantly ." With the new services , the company has proposed to reach the 110 million passengers 2019.

ライアンエアー狩猟また、ビジネス旅行者や組織的なグループ


学校や企業のための準備金を提供し、より柔軟な賃金法案を許可する

航空会社は2019年の110万人の乗客に達し提案した新サービス



18時26分CET - クリスティーナ·デルガドマドリード15 ENE2014
ライアンは、そのシフト戦略を続けています。 「唯一ultralowcost航空会社」とその厳格な輸送条件とその顧客の治療で有名であることを主張、このアイルランドの会社では、そのフォームを滑らか年です。ボード上の2トートバッグを運ぶと、わずかに超過手荷物を持つユーザーには適用され罰金の一部を削減することによって、画像ロンダリングの戦略を開始した後、グループや企業や企業顧客のための新しいサービスを開始することを決定しました何で顧客基盤を拡大しようとすると思われる。検索2870万の旅行者110万人に、 6年間でキャプチャします。
航空会社の27万人の乗客を介して2013年にスペインに行った。スペインは、旅行者の最大容量であるが、昨年の結果は昨年より5%低くなっています。それはまだ、毎年恒例の図FRASを公表していませんが、全体的には、ヨーロッパでは( 79.6 、昨年に比べ8130万乗客を蓄積し、 )彼らの職業の増加となりましたが、予測は、その利益の低下を指摘している。今年始め、彼らの職業を奨励するために、ライアンエアーは所定の位置に、そのウェブサイト上でグループ予約や法人旅行のためのシステムを入れている。同社は、することを目的と声明で述べている「学校、スポーツクラブなどの組織。 "
これは、新しい場所ではありません。ビジネスの顧客があなたの次のターゲットである。その社長、マイケル·オリアリーは、常に(すべての面が等しい企業の成功の一部は、その標準化から来ていることを自慢したが、荷物のため、今年、スペースが設定されるまで、飛行機には割り当てられた座席がなかったミリメートル)今、企業顧客のために、ビジネスの一部のサービス(有料)を起動」を選択した空港で柔軟なチケット、予約された座席と迅速なサービスを。 "
レスリーケイン、マーケティング、欧州の売上高の部門の旧ヘッドは、グループや法人旅行の部門の新たな取締役に選任されました。指摘したように、また、声明の中で、マイケル·オリアリー「これらの新たな市場へのライアンエアーのエントリは、大幅にご旅行のコスト削減になります。 「新たなサービスで、同社110万人の乗客に到達するために提案した2019 。

0 件のコメント:

コメントを投稿