2014年1月18日土曜日

アメリカ合衆国のフォード自動車会社は、電脳網(インターネット)に連結している装置を搭載しているフォード自動車が、位置特定機構のおかげで、利用者(運転手)がいつ、何処で、速度違反をしているかを知っている!!

EL PAIS

アメリカ合衆国のフォード自動車会社は、電脳網(インターネット)に連結している装置を搭載しているフォード自動車が、位置特定機構のおかげで、利用者(運転手)がいつ、何処で、速度違反をしているかを知っている!!

Ford plantea una ley para proteger la privacidad del conductor

Mulally anuncia en Detroit que están en conversaciones con las autoridades para regular este tema


Bloomberg Detroit 16 ENE 2014 - 11:25 CET



Ford raises a law to protect the privacy of the driver


Mulally announced in Detroit that are in talks with the authorities to regulate this issue



Bloomberg Detroit 16 ENE 2014 - 11:25 CET


The driver's privacy should be protected by law. This forceful shown Alan Mulally , CEO of Ford (and rumored respite Microsoft address ) before the next boom cars connected to the Internet .
The company is already in talks with regulatory authorities and the U.S. market , he confessed during his speech at the Motor Show being ceelbrando in Detroit. The head of Ford had to step out of a comment of his own marketing chief , Jim Farley, Ford acknowledged that he knew that at any time when the driver of one of its vehicles violate the Highway Code .
"It's really important that we have limits and guidelines to operate," said Mulally , 68 , in front of journalists. " Our homes, our cars, everything will be online. Everything will be connected . Then what are the guidelines? What do we want ? " .
Automotive technology is the biggest hook for buying a new car in 39% of cases, compared to the next attraction of " power and speed " with 14% , says study by Accenture in December in a dozen countries including Spain .

The first actractivo for buying a car is not their speed (14 % ) is the technology ( 39 % )
Last week, in his speech at the CES show in Las Vegas, Farley said his company , world car manufacturer can use the technology of global positioning system to know when drivers break the law. Unlike other brands , Ford, thanks to the determined efforts of Mulally , has been the one that has incorporated Internet technology in mid-range vehicles , not just luxury .
"We know everyone who breaks the law, we know when it does, we have GPS in your car, so we know what he does," Business Insider collected . " Of course [ in a nod to the NSA spying ] , we do not provide such data to anyone."
Yesterday, Mulally corrected your employee . " What he said is not right do not track the vehicle That is absolutely false and never will we ever do , and if the driver wishes , is an update of GPS maps , . . . . Yet we do nothing with the data, not the trace and never will . "
The idea of ​​a law to protect the privacy of the driver is not new. In 2011 , Democratic Senator Al Franken already proposed a similar privacy protection of location data of users of mobile devices. Following the controversy, Mulally Franken wrote a letter pointing out that , according to a GAO report of the body , all the companies surveyed said they collect and share location data.
"Americans deserve better drivers , and the latest statements Farley underline this problem," Franken , who asks Mulally answer your questions about Ford policy in data collection and sharing wrote .
Franken is chairman of the Subcommittee of the Senate Judiciary Committee on privacy and technology, and offered proposals for greater transparency in the operations of the NSA , following the disclosure of government documents by Snowden .
"Regardless of any action taken by policy makers , Ford is committed to protecting the privacy of our customers," the company said in an email response to the letter from Franken .
The number of Internet-connected cars worldwide will increase nearly six-fold , from 152 million today to 23 million in 2020 , according to IHS Automotive. In any case , a small fraction to 18,000 million devices will be connected to internet already .
"We are in a connected world ," said Mulally . " So this whole issue of data privacy and there is much work ahead to establish guidelines and expectations. 's Great what's happening now."

フォードは、ドライバのプライバシーを保護するための法律を発生させます


ムラーリーは、この問題を規制する当局と交渉中であることをデトロイトで発表しました



ブルームバーグデトロイト16 ENE 2014 - 11時25分CET
ドライバーのプライバシーは法律で保護されるべきである。この力強いは、インターネットに接続され、次のブームの車の前にアランムラーリー、フォードの最高経営責任者(CEO) (と噂されている猶予マイクロソフトのアドレス)を示す。
同社は、規制当局と米国市場と交渉中である、と彼はデトロイトでceelbrandoさモーターショーで演説中に告白した。フォードの頭が彼自身のマーケティング責任者、ジム·ファーリーのコメントの中から抜け出すために持っていたフォードは、彼はその車の1の運転者が交通規則に違反し、いつでもそれを知っていたことを認めた。
"それは我々が動作するように制限およびガイドラインを持っていることは本当に重要です」とムラーリー、 68は、ジャーナリストの前で言った。 「私たちの家庭、我々のクルマは、すべてがオンラインになります。すべてが接続されます。その後のガイドラインは何ですか?私たちは何をしたいですか? " 。
自動車技術は14%で、「パワーとスピード」の次のアトラクションに比べ、症例の39%で新しい車を購入するための最大のフックです、十数カ国での12月のアクセンチュアの調査は述べていますスペインを含む。

車を購入するための最初のactractivoは彼らの速さ( 14% )は技術( 39% )ではありません
先週、ラスベガスでのCESショーで演説で、ファーリーが彼の会社は、世界の自動車メーカーは、ドライバーが法律を破るときに知って全地球測位システムの技術を使用することができた。他のブランドとは異なり、フォードは、ムラーリーの決定の努力のおかげで、だけでなく、豪華な、ミッドレンジ車にインターネット技術を組み込んでいる一つとなっている。
「我々は法律を破る誰もが知っている、我々はそれがないとき、我々はあなたの車の中でGPSを持って知っているので、我々は、彼が何を知って、 「ビジネスインサイダーは、収集した。 「もちろん[ NSAのスパイ活動にうなずき入力] 、我々は誰にもそのようなデータを提供していない。 "
昨日、ムラーリーは、あなたの従業員を修正しました。 」と彼が言ったことを右絶対に虚偽と私たちが今までに行いません絶対に車両を追跡していないではなく、ドライバーが希望する場合、 GPSの地図の更新がある。...まだ我々は何もしないデータではなく、トレースおよびません。 "
ドライバのプライバシーを保護するための法律の考え方は新しいものではありません。 2011年には、民主党の上院議員アルフランケンはすでにモバイル機器の利用者の位置データの類似のプライバシー保護を提案した。論争の後、ムラーリーフランケンは、体のGAOの報告書によると、調査対象となったすべての企業は、彼らが収集し、位置データを共有している、と指摘手紙を書いた。
「アメリカ人はより良いドライバーに値するし、最新の文がファーリーこの問題を強調し、 「ムラーリーに依頼フランケンは、データ収集におけるフォードポリシーに関するご質問にお答えし、共有が書きました。
フランケンは、プライバシーと技術に関する上院司法委員会の小委員会の委員長であり、スノーデンによる政府文書の開示後、 NSAの業務の透明性のための提案を提供しました。
"関係なく、政策立案者がとるいかなる行動、フォードは、お客様のプライバシー保護に努めています」と同社はフランケンからの手紙への電子メール応答で述べた。
世界的なインターネットに接続された車の数は、IHSオートモーティブによると、 2020年23万人に今日1.52億から​​、ほぼ6倍に増加します。いずれの場合においても、 18,000百万デバイスへの小部分は、既にインターネットに接続される。
"我々は、接続された世界であり、 「ムラーリーは言った。 「だから、この全体のデータ·プライバシーの問題が、そこには多くの作業がガイドラインと期待を確立するために進んでいる。グレート、今何が起こっているのか。 "

0 件のコメント:

コメントを投稿