2014年1月17日金曜日

サンチアゴ近郊のアンぐろいすの急曲りで、過剰速度で高速鉄道が脱線転覆し79人の乗客が死亡した事故で、公共事業(国土開発)省は、事故の原因となった運転手が特別携帯電話で車掌と会話していて気をとられていてブレーキをふむのを忘れて大事故になったのを教訓として運転手は緊急時以外は電話で通話を禁止に

EL PAIS

サンチアゴ近郊のアンぐろいすの急曲りで、過剰速度で高速鉄道が脱線転覆し79人の乗客が死亡した事故で、公共事業(国土開発)省は、事故の原因となった運転手が特別携帯電話で車掌と会話していて気をとられていてブレーキをふむのを忘れて大事故になったのを教訓として運転手は緊急時以外は電話で通話を禁止に

Fomento solo permitirá el uso del móvil a los maquinistas en caso de emergencia

La medida pretende evitar distracciones que provoquen accidentes de tren como el de Santiago

Renfe instalará cajas negras en los trenes para grabar la velocidad y lo que sucede en la cabina

ESPECIAL Toda la información sobre el accidente de tren en Santiago
Revisor y maquinista hablaban 11 segundos antes del siniestro
Una llamada a 190 kilómetros por hora
Cristina Galindo Madrid 3 DIC 2013 - 12:08 CET





Development will only allow the use of mobile to drivers in an emergency


The measure aims to avoid distractions that cause accidents such as train Santiago

Renfe install black boxes in trains to record the speed and what happens in the cockpit

SPECIAL All information on the train accident in Santiago
Reviewer and spoke machinist 11 seconds before the accident
A call to 190 kilometers per hour

Galindo Cristina Madrid 3 DIC 2013 - 12:08 CET


The Ministry of Development has launched a series of measures to try to prevent rail accidents like the one that killed 80 people in Santiago de Compostela on 24 July. One initiative is to implement a single channel of communication with the driver to not have to use the phone except in emergencies and prevent disasters from occurring by driver distraction , as allegedly occurred in Santiago , announced Tuesday Minister for Public Works, Ana Pastor. Furthermore, Renfe install black boxes in their trains , similar to the aircraft , to record both speed and what happens in the cockpit.
The Department has completed its review of the maximum box full commissioning of rail network after the accident , which occurred for speeding speeds. It only remains to certify an "independent evaluator " Pastor said at a breakfast organized by the Europa Press , and can be launched "immediately " .


moreDrivers again the only defendantThe PP streak for the third time to investigate the train accident SantiagoThe last call Alvia
Pastor said that they have already done half the score of measures to increase rail safety announced in Congress after the incident. Among them, the rules of the use of mobile staff on board: will implement a single, integrated communication system that allows the driver to establish a system of free hands. Only emergency phone may be used. In addition , the recording of the professional activity of the trains will be improved and which have legal recorders or black boxes similar to those aircraft have so much to record in detail the way as what happens in the cockpit.
Development will also launch a pilot program , which ends next April 30 for browser use in rail riding. "It has reached an agreement with three manufacturers for testing pilot navigation railway will begin immediately and will end on 30 April next year ," said Pastor. In addition , Public Works has already launched the State Railway Agency , an agency shall ensure and guarantee the compliance of the rail sector.
Security will be a priority in the liberalization of passenger rail transport , scheduled for 2014, said the minister. From the first half of next , Fomento start gradually give the necessary qualifications for companies to compete in both high speed and traditional long distance . Pastor said that several companies have expressed interest , but did not specify more .

開発緊急時にドライバーへのモバイルの利用が可能になります


対策は、電車サンティアゴなどの事故の原因に気晴らしを避けることを目的と

RENFEの速度を記録するために列車ブラックボックスを設置し、何がコックピットに起こる

サンティアゴの列車事故に関する特別のすべての情報
レビュー事故の前に機械工11スポーク
時速190キロの呼び出し

ガリンドクリスティーナマドリード3 DIC 2013 - 12時08 CET
開発省は7月24日にサンティアゴ·デ·コンポステーラで80人が死亡したような鉄道事故を防止しようとする一連の措置を発表しました。一つのイニシアチブは火曜日発表し、伝えられるところでは、サンティアゴで発生したように、緊急時を除いて携帯電話を使用し、ドライバーの注意散漫によって発生災害を防止するために、持っていないため、ドライバとの通信を単一のチャネルを実装することです公共事業のための大臣、アナ牧師。さらに、国鉄はスピードとどのようなコックピットに起こるの両方を記録するために、航空機と同様、その列車にブラックボックスを設置。
部門は、スピード違反の速度で発生した事故、後に鉄道網の最大のボックスの完全な試運転の審査を完了した。それが唯一の "独立した評価者」牧師はヨーロッパプレス主催の朝食時に言って、 「すぐに」起動できることを証明するために残っている。


もっと再びドライバーのみ被告列車事故サンティアゴを調査する三回目のためのPP連勝最後の呼び出しAlvia
牧師は、すでに事件の後、議会に発表された鉄道の安全性を高めるための施策の半分のスコアを行っていると述べた。その中でも、ボード上のモバイルスタッフの使用ルール:ドライバーはハンズフリーのシステムを確立することを可能にする単一の統合された通信システムを実装します。唯一の緊急電話を使用することができる。また、列車の専門的な活動の記録が改善され、それらの航空機と同様の法的レコーダーやブラックボックスを持っているコックピットで何が起こるかのように詳細に方法を記録するためにそんなに持っている。
開発も鉄道乗車中のブラウザで使用するために、次の4月30日に終了パイロットプログラムを起動します。 「それはすぐに開始され、テストパイロットナビゲーション鉄道のための3つのメーカーとの合意に達した、来年4月30日に終了します、 「牧師は言った。また、公共事業は、既に機関は鉄道部門のコンプライアンスを確保し、保証するものとし、国鉄機関を立ち上げました。
セキュリティは旅客鉄道輸送の自由化における優先順位となり、 2014年に予定され、大臣は述べています。次の年前半から、 Fomento開始は徐々に、企業は、高速かつ伝統的な長距離の両方で競争するために必要な資格を与える。牧師は、いくつかの企業が関心を示していると述べたが、より多くを指定しませんでした。

0 件のコメント:

コメントを投稿