EL PAIS
アメリカ合衆国のニューヨーク株式市場では、中国企業が220会社の上場
China vuelve a intentarlo en Wall Street
Una treintena de firmas del gigante asiático se estrenan este año en el parqué de Nueva York
Los valores asiáticos triunfan por su potencial, pero son volátiles
Sandro Pozzi Nueva York 2 JUN 2014 - 00:00 CET
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
China tries again on Wall Street
Thirty Asian giant firms are opening this year on the floor of New York
Asian values triumph for his potential, but are volatile
Sandro Pozzi New York 2 JUN 2014 - 00:00 CET
Geopolitical relations between China and the U.S. do not untap . But money is money and usually go where there is almost always a chance. And
that's what's happening on Wall Street, where in 2014 there have
already been a dozen trips to quote Chinese companies and twenty others
are expected throughout this year. China is the third largest country represented at the New York Stock Exchange, with about 220 listed firms .
The Asian giant companies again seek his fortune in New York. It
is a process that began Sina and Baidu in 2000, and after years of
lethargy returned to take shape in late 2013 with the premiere of 58.com
, 500.com Qunar and portals and semiconductor company Montage . The
e-commerce portal Jingdong Mall just starred in the largest exchange
company premiere of the Asian giant in the last decade. In a few months we will continue to rival Alibaba , which is called to be the biggest story placement . These two companies are the most obvious examples, the great colossus
of a phenomenon that analysts call the new China of the cyber .
Since January there have been a dozen premieres of Chinese stock companies. Number does not exceed the 40 that came out trading in 2010, but if
you stand in the collection , especially when the final figure of the
operation of Alibaba , which could overtake Facebook is realized.
According to DealLogic , eight Chinese companies that went public in 2013 raised 1,100 million. Is
five times higher than a year earlier, when a series of accounting
irregularities and short sales will hurt his reputation , to the point
that some Chinese companies had to leave Wall Street. Only there were two in 2012. Measure now bar is higher and that, in principle, should be a guarantee .Opportunity risk
The
operator of the New York Stock Exchange expects more than twenty trips
floors throughout 2014 . Most Chinese firms choose a structure that
allows foreign investors access to its benefits, but which in reality
have no ownership of the array. Still,
the international investor is attracted these new values centered on
ecommerce, thus dragging the large clientele and as the market potential
in the medium term , since half of the 1,400 million people in China
remain outside of the network
In
its release, Jingdong Mall grossed $ 1,800 million (1,320 million) , an
amount that equals what you managed to capture such Consume Santander
USA . Jingdong
Mall , which rose 10% in the first day on Nasdaq , was also intended to
scare some fears surrounding the values of the Asian country . Because the Chinese technology stocks , in any case, are risky and this is reflected in their volatility. The Guggenheim China Technology Fund , for example, lost more than 20 % of its value between March and early May.
The
electronic store Dangdang appreciated 87% in the first two weeks he was
trading , but then deflated to lose everything gained . He's not had much better Youku Tudou , which lost 45% since March, or Weibo, falling 10% in two months.
Analysts
speak of bifurcation in the quality of Chinese companies and some warn
that the Chinese dream on Wall Street can be a strange fantasy. From
Dohmen Capital Research Institute believe that there is too much rush
to output the Chinese IPO , even when it is not at all clear that
investors in the U.S. are ready to allocate money to them. The window , they fear , will close with Alibaba. Ernst
& Young believes that these companies what they need is to show the
floors that are profitable , so that investors do not lose faith again .
中国はウォール街に再試行
三十アジアの巨大企業は、ニューヨークの床に今年開いている
アジア的価値観は、彼の可能性について勝利が、揮発性である
0時00分CET - サンドロ·ポッツィニューヨーク2014年6月2日
中国と米国の間の地政学的関係はアンタップしない。しかし、お金はお金であり、チャンスは、ほとんどの場合がある場合、通常は行く。そして、それは2014年にすでに中国企業を引用し、 20他の人がこの一年を通じて期待されているダースツアーが行われているウォールストリートで起こっていることだ。中国は約220上場企業で、ニューヨーク証券取引所で表さ三番目に大きい国である。
アジアの巨大企業は、再びニューヨークで彼の幸運を求めています。これは、 2000年にシーナと百度を始めたプロセスであり、無気力の年後58.comの初演と後半に2013年に形を取り戻され、 500.com Qunarやポータルや半導体企業モンタージュ。 eコマースのポータルJingdongモールはちょうどこの10年間でアジアの巨人の最大の交換会社の初演で主演した。数ヵ月後に、我々は最大の物語の配置であると呼ばれている、アリババに匹敵していきます。両社は、最も明白な例として、アナリストは、サイバーの新しい中国を呼ぶ現象の偉大な巨人である。
1月以来、中国の株式企業のダース初演が行われている。フェイスブックを追い抜く可能性がアリババの動作の最終数字は、実現されている場合は特に、その数は2010年での取引に出てきた40を超えることはできませんが、コレクションに立つと。
DealLogicによると、 2013年に公開した8中国企業は1100万ドルを調達した。会計凹凸や空売りのシリーズは、いくつかの中国企業がウォール街を残していたことをポイントに、彼の評判を傷つけるとき、前年同期に比べ5倍である。唯一の2は2012年にありました。対策は今バーは高く、それは、原理的には、保証すべきである。機会リスク
ニューヨーク証券取引所のオペレータは、 2014年全体で20以上の旅行の床を想定しています。ほとんどの中国企業が外国人投資家がその恩恵へのアクセスを可能にする構造を選択したが、実際にはありません持っている配列の所有権。それでも、国際投資家は、中国で1400万人の半数が外に残っているので、このようにして、中期的には大規模な顧客をドラッグし、市場の潜在力として、 eコマースを中心に、これらの新しい値を集めているネットワークの
そのリリースでは、 Jingdongモールは1800ドル万ドル( 1,320万円) 、このような消費サンタンアメリカを捉えることに成功し何等しい金額を儲けた。ナスダックの最初の日で10パーセントの増加となりましたJingdongモールは、 、また、アジアの国の値を囲むいくつかの懸念を怖がらせるために意図されていた。チャイニーズテクノロジー株ので、いずれの場合においても、危険であり、これは、その揮発性に反映されている。グッゲンハイム中国技術基金は、例えば、月と月上旬の間、その値の20%以上を失った。
電子ストア详细は、彼が取引された最初の2週間で87パーセントを高く評価したが、その後、すべてが得失うものがしぼんだ。彼は2ヶ月で10パーセントの下落、3月、またはWeibo以来45パーセントを失ってはるかに優れYoukuの土豆を持っていたないです。
アナリストは、中国企業の質の分岐話す、一部はウォール街での中国の夢は奇妙な幻想であることができると警告している。ドーメンキャピタル·リサーチ研究所のそれは、米国の投資家はそれらにお金を配分する準備ができていることは全く明らかでない場合でも、出力にあまりにも多くのラッシュの中国のIPOがあると信じています。ウィンドウには、彼らが恐れて、アリババと閉じます。アーンスト·アンド·ヤングは、彼らが必要なもの、これらの企業は、投資家が再び信仰を失わないように、収益性のある床を示すことであると考えています。
中国再次尝试华尔街
三亚洲巨人公司都在纽约的地板打开今年
亚洲价值观的胜利为他的潜力,但并不稳定
桑德罗·波齐纽约2014年6月2日 - 00:00 CET
中国和美国之间的地缘政治关系中不可重置。但钱就是钱,平时去那里几乎总是一个机会。这就是所发生的事情在华尔街,那里在2014年出现已经十几趟引述中国公司和其他二十人,预计今年全年。中国的代表出席了纽约证券交易所,约有220家上市公司的第三大国。
这个亚洲巨人公司再次寻求他的财富在纽约。这是始于新浪和百度在2000年的过程,经过多年的昏睡返回初具规模在2013年底与58.com , 500.com去哪儿网和门户网站和半导体公司蒙太奇首映。电子商务门户网站京东商城刚刚出演了这个亚洲巨人在过去十年中最大的交易所公司首播。在几个月内,我们将继续给对手阿里巴巴,这被称为是最大的故事布局。这两家公司是最明显的例子,一种现象,分析师称该网络的新中国的伟大巨人。
自今年一月已经出现了中国股市的公司十几首映。人数不超过出来了交易,2010年40 ,但如果你站在集合,特别是当阿里巴巴的操作的最终数字,这可能超越Facebook正在实现。
据DealLogic , 8家中国公司在2013年上市募集1,100万美元。比去年同期,当一系列会计违规和短期的销售会伤害他的名誉,给一些中国企业不得不离开华尔街点的5倍。仅在2012年出现了两个。测量现在酒吧较高,而且在原则上,应该是一个保证。机会风险
纽约证券交易所的运营商预计超过20人次地板,整个2014年。大多数中国企业选择的结构,允许外国投资者进入到它的好处,但在现实中有没有阵列的所有权。尽管如此,国际投资者被吸引集中在电子商务这些新的值,从而拖累了大客户和市场潜力在中期内,由于一半的14亿中国人民的留在外面网络
在它的发行,京东商城票房收入18亿美元( 1,320亿美元) ,这等于你成功地捕捉到这种消费桑坦德美国的金额。京东商城,上涨了10 %,在纳斯达克的第一天,也是为了吓唬周边亚洲国家的价值观有些恐惧。因为中国的科技股,在任何情况下,都是有风险的,这反映在他们的波动性。古根海姆博物馆中国技术基金,例如,三月和五月初之间失去了其价值的20%以上。
该电子商店当当网在头两个星期,他被交易升值87 % ,但随后瘪血本无归上涨。他不是有更好的优酷网,土豆网,从而失去了45 %,自三月,或微博,在两个月内下降10 % 。
分析师说分叉的中国公司的质量和一些警告说,中国梦在华尔街可以是一个奇怪的幻想。从多曼投资研究院认为,有太多急于输出的中国IPO ,即使它不是完全清楚,投资者在美国已准备好钱分配给他们。该窗口,他们担心,将关闭与阿里巴巴。安永认为,这些企业他们需要的是证明是有利可图的地板,让投资者不要再失去信心。
0 件のコメント:
コメントを投稿