2012年8月17日金曜日

スペイン政府は、環境税は石油製品ではなく、これ以上の石油製品の値上げは経済に悪影響なので、天然ガスに課税、燃油(ガソリン)は2008年から18%の10'3cの値上げ,軽油は20%の9'2cの値上げ、燃油(ガソリン)の48'29%は税金、軽油の42'69%が税金

EL PAIS

スペイン政府は、環境税は石油製品ではなく、これ以上の石油製品の値上げは経済に悪影響なので、天然ガスに課税、燃油(ガソリン)は2008年から18%の10'3cの値上げ,軽油は20%の9'2cの値上げ、燃油(ガソリン)の48'29%は税金、軽油の42'69%が税金

El Gobierno aplicará el céntimo verde sobre el gas, no sobre los carburantes

Las gasolinas ya se verán penalizadas con el aumento del IVA desde el 18% hasta el 21%


El País Madrid 15 AGO 2012 - 13:33 CET

The Government will implement the green penny on gas, not on fuel


Gasoline and will be penalized with the increase in VAT from 18% to 21%



The Country Madrid 15 AGO 2012 - 13:33 CET


The Government has decided not to tax more fuel to the implementation of green penny. The rise in VAT from 18% to 21% from 1 September seems sufficient penalty, so the famous green penny apply only on natural gas. The collection is obtained through this tax aims to reduce the deficit of the electricity sector, according to Europa Press reported this morning. The gap between income and expenditure in the electricity industry amounted to 24,000 million in cumulative and grows between 6,000 and 7,000 million annually. The government aims to raise 6,800 million with this measure.
Automotive fuels will not be altered by this change, which will be adopted when the Government finalizes the energy reform is underway. Operators of petroleum products had warned that this increased tax on fuel would affect consumption and energy costs from individuals and companies. As a result, the competitiveness of the Spanish economy would be seriously injured in a particularly difficult time in Spain has come back into recession.

The famous green penny on gas apply when the Executive finalize energy reform that is underway
Motor fuels are already taxed by the call Penny health, and much of the regions (Valencia, Castile and Leon, Catalonia, the Balearic Islands, Cantabria, Castilla La Mancha and Andalusia) have been approved over 2012 increases in the regional section of the same. The impact on the Spanish average of about two cents per liter.
Furthermore, the increase in excise duties on petrol and diesel applied in June 2009 of 2.9 cents per liter, VAT must be added, which increased from 16% to 18% on July 1, 2010. The cumulative effect of all tax increases since 2008 is 10.3 cents per liter on gasoline (+18%) and 9.2 cents in diesel (+20%). The increase in VAT to 21% from September rise over these charges and therefore the final product cost.
The 48.29% of the price per liter of petrol and 42.69% of a liter of diesel taxes corresponding to the month of July, according to data from the Spanish Association of Oil Product Operators. The data collection of the tax office show that in 2010 the state collected 11,085,000 euros for oil excise and the green cent while excise duty on electricity is raised nearly a tenth (1,370 million euros).
Less gas demand
The surcharge on natural gas, it is expected that companies move to the final consumer, comes at a time of weak demand. The total natural gas consumption in Spain fell by 7% in 2011, reaching more than 372 terawatt hours (TWh), while conventional market demand (domestic and commercial markets and industrial) back together 0, 8%.
The green penny bill could increase the cost of natural gas, which rose on average by 2.26% in July after rising 4.1% in April and 0.5% in January. In late 2011 the number of natural gas customers exceeded 7.29 million, a figure that, while an increase of 101,521 compared to 2010, reflecting a slowdown in customer acquisition in the last two years as a result of the decline in housing, as reported by employers in the sector, Sedigas.
In total, according to the National Energy Commission (CNE), the number of customers supplied free price exceeds 4.7 million, representing 64.6% of total gas customers, while customers supplied last resort rate exceeded 2.57 million, representing 35.4% of total customers.
The gas industry is adjusting investments, over 1,000 million per year, new demand forecasts, characterized by a downward inflection. Sedigas explains that the low level of use of combined cycle gas is seriously hampering the recovery of investments, both actual gas infrastructure as those made in combined cycle plants that use natural gas.

スペイン政府は、環境税は石油製品ではなく、これ以上の石油製品の値上げは経済に悪影響なので、天然ガスに課税、燃油(ガソリン)は2008年から18%の10'3cの値上げ,軽油は20%の9'2cの値上げ、燃油(ガソリン)の48'29%は税金、軽油の42'6.
9%が税金

政府はしない燃料ガスに緑のペニーを実装します


ガソリン18%から21%に付加価値税(VAT)の増加と罰せられることでしょう



2012 AGOカントリーマドリード15日 - 13時33分CET

 
政府は、緑ペニーの実装に多くの燃料を課税しないことを決定しました。 9月1日から18%から21%に付加価値税(VAT)の上昇が十分なペナルティだ、有名な緑のペニーは、天然ガスにのみ適用されますので。コレクションは、この税金を介して得られる今朝報告エウロパプレスによると、電力部門の赤字を減らすことを目指しています。電力事業の収入と支出の間のギャップは、累積で24000万人に達し、年間100万6000の間、および7000を栽培しています。政府は今回の措置で6800億ドルを調達することを目指しています。
自動車燃料は、政府がエネルギー改革が進行中で確定したときに採用されるこの変更によって変更されることはありません。石油製品のオペレータは、燃料のこの増税は、個人や企業からの消費とエネルギーコストに影響を与えるだろうと警告していた。その結果、スペインの経済の競争力を真剣にスペインでは特に困難な時期で負傷されるであろうが不況に帰ってきた。

エグゼクティブが進行中であるエネルギー改革を完成させるときにガスで有名な緑のペニーが適用されます
自動車燃料はすでにコールペニー健康によって課税されており、多くの地域の(バレンシア、カスティーリャレオン、カタルーニャ、バレアレス、カンタブリア、カスティーリャラマンチャ、アンダルシア)が2012年の増加の上承認されている同じ地域のセクションを参照してください。リットルあたり約2セントのスペイン語平均への影響。
さらに、リットル当たり2.9セントの2009年6月に適用されるガソリンやディーゼルに物品税の増加は、付加価値税(VAT)が2010年7月1日で16%から18%に増加し、これを追加する必要があります。 2008年以降のすべての増税による累積的影響額は、ガソリンでリッターあたり10.3セント(18パーセント)とディーゼルの9.2セント(20パーセント)である。 9月から21%への付加価値税(VAT)の増加は、これらの費用の上に上がるため、最終製品のコスト。
オイル商品オペレーターのスペイン協会のデータによると、ガソリンのリットル当たりの価格が、7月の月に対応するディーゼル税リットルの42.69パーセントの48.29パーセント、。電気の消費税は、ほぼ第十(1370万ドルを調達している間に2010年に状態はオイル消費税と緑のセントのために11085000ユーロを収集している税務署ショーのデータ収集ユーロ)。
少ないガス需要
天然ガスで有料、それは企業が最終消費者に移動することが期待され、需要低迷時に付属しています。スペイン全体の天然ガス消費量は、一緒​​に戻って(国内および商業市場、産業用)ながら、従来の市場の需要、372テラワット時(TWhの)以上に達し、2011年には7%の減少となりました0 8%であった。
緑ペニー法案は1月に4月の4.1%と0.5%上昇した後、7月に2.26パーセント平均で上昇した天然ガスのコストを増加させる可能性があります。 2011年後半に天然ガスの顧客数は減少の結果として過去2年間で顧客獲得の低迷を反映し、7.29万円、101521の増加は、2010年に比べながら、フィギュアを超え住宅などのセクター、Sedigasの雇用者によって報告された。
合計では、国家エネルギー委員会(CNE)によると、顧客数は、お客様が提​​供されたまま自由価格は、全ガスの顧客の64.6%を占め、4.7万人を超え供給最後の手段率は総顧客の35.4%を占め、2.57万人を超えた。
ガス業界では、下向きの抑揚によって特徴付け今年、新たな需要予測1,000万人、上に、投資を調整している。 Sedigasは、複合サイクルガスの使用の低レベルは、真剣に、天然ガスを使用するコンバインドサイクル発電所で作られたものと実際のガスインフラの両方を投資の回復を妨げていることを説明しています。

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