リベートは70%の割引で始まる
いくつかのチェーン企業はすでに、価格は付加価値税引き上げに影響を与えると予想して
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2010年1月7日|は8:39 pmの|経済で更新
マドリード。 (ヨーロッパプレス)夏の売上高は日のほとんどの地域正式に、割引"の歴史と強い"最大70%付加価値税引き上げのと一致する効果を相殺するとbegin .-本一人あたり65ユーロ、2006年に記録さ半分でされる平均支出の落ち込みで、夏のキャンペーンの開始。
詳細
深さ
経済危機
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今日から付加価値税の増加は、消費者の信頼を損なうされます
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ファッション、アクセサリー、家庭の分野で約10万スペイン、中小企業家具や装飾約3,600万ユーロ、昨年10%の下落を表すとリターンをチェック期待しているキャンペーンに直面して2007レベルに。 summerの販売期間は、この年はセクターにとって大きな課題は、アカウントinto and危機becauseの消費電流が収縮てis力に金曜日に来て、付加価値税の上昇。しかし、いくつかのチェーンは、企業、インディテックスは、C&カルフールやCapraboなど、すでにそれはその価格でこの数字を増やす税に影響を与えるものと予想した。
ビジネス協会繊維貿易とアクセサリ(ACOTEX)の投稿も、最もファッショナブルな店が中間期の売上税の増加を適用せずに価格を維持示された。その他の理由の中で、繊維のトレーダーは、単に施設の正常な機能を複雑にすべての衣服を再ラベル付けと主張した。 "繊維貿易の株式の分野では高価格であり、心理的、それはお店ではなく、消費者のポケットから利益率の付加価値税の引き上げの影響に私たちをもたらします、"大統領ACOTEXは、ボルハ氏オリア。
ヨーロッパプレス、スペイン連盟商工(CEC)の事務総長に言えば、ミゲルアンヘルフレイル、販売キャンペーンは、繊維製品を中心に付加価値の増加によって、影響されないし、信頼されているこの決定はしないリトラクト消費。フライアーは市民がシーズン悪天候になときは服の正常な数量を取得していないために売上高の減少にもかかわらず、売上高は、ボリュームの面で、引き続き述べた。
ECOCの事務総長は秋売上高の価格レベルに非難低く、その割引は大きいです。彼のデータによると、各市民が販売、半分にテキスタイルで180ユーロを過ごすことになります。彼の部分については、大統領が労専門マドリード(Cocem)、ヒラリオアルファロのその付加価値税の引き上げは、"最悪の瞬間"に来ると強調増加による減少を対象とする場合は、この決定は理解できると述べた例では、社会保障への貢献と雇用創出に役立つはなく、政府が彼らの"廃棄物"を支払う。
夏の販促キャンペーンでスペイン語の平均支出は今年一人あたり90ユーロ、昨年比27.7%のカットを表す65ユーロ、で、連邦ユーザーによる調査によると配置されます"独立消費者(fucusの複数形)。したがって、歳出予算は、今年の半分は2006年に、ときに130ユーロで立っていたことです。
The rebates begin with discounts of 70%
Several chains and companies have already anticipated that will affect the VAT hike in prices
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01/07/2010 | Updated at 8:39 pm | Economy
Madrid. (Europe Press) .- The summer sales begin on Thursday officially in most of the regions, with discounts "historical and strong" up to 70% to offset the effect of the VAT hike, which will coincide with the start of the summer campaign, with a plunge in the average expenditure per person, which will be at 65 euros, half that recorded in 2006.
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DEPTH
Economic Crisis
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The increase in VAT from today will undermine consumer confidence
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About 100,000 Spanish small and medium businesses in the sectors of fashion and accessories and home furnishings and decorative face the campaign with the anticipation of checking about 3,600 million euros, representing a drop of 10% over last year and a return to 2007 levels. The summer sales period this year is a big challenge for the sector, taking into account the current contraction in consumption because of the crisis and the coming into force on Friday of the VAT hike. However, several chains and firms, including Inditex, C & A Carrefour or Caprabo, have already anticipated that will impact the tax increase this figure in their prices.
From the Business Association of Textile Trade and Accessories (ACOTEX) also indicated that most fashionable stores keep prices in the middle period without applying sales tax increase. Among other reasons, the textile traders argued that simply relabel all garments complicate the normal functioning of the establishments. "In the sector of textile trade stakes are high priced and psychological, that brings us to the VAT hike impact on profit margins from the shops and not in the pocket of consumers," said President ACOTEX, Borja Oria.
Speaking to Europa Press, the secretary general of the Spanish Confederation of Commerce (CEC), Miguel Angel Fraile, said the sales campaign will not be affected by the VAT increase, especially in textile products, and trusted that this decision does not retract consumption. Friar said that despite the decrease in the turnover, sales will remain in terms of volume, because the citizens have not acquired the normal quantities of clothing during the season due to bad weather.
The secretary general of the ECOC blamed the fall in turnover to the price level is lower and that the discounts are greater. According to his data, each citizen will spend 180 euros in sales, half in textiles. For his part, President of the Confederation of Trade Specialized Madrid (Cocem), Hilario Alfaro, stressed that the VAT hike comes at the "worst moment" and said that this decision would be understandable if the increase is targeted to reduce, by example, Social Security contributions and help create employment, but not to pay their "waste" of government.
The average expenditure of the Spanish in the summer sales campaign will be placed this year at 65 euros per person, which represents a cut of 27.7% compared to 90 euros last year, according to a study by the Federation of Users "Independent Consumers (FUCI). Thus, the estimated expenditure this year is half that in 2006, when it stood at 130 euros.
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