2010年6月30日水曜日

UNEScOは、AVE地下工事により、トンネルがその真横を通るサグラダ=ファミリア教会は、危険ではないと意見?

ユネスコは、サグラダファミリアによって絶滅危惧されていませんと考えているストローク
Barcinoの最初の部分がうまくマウントされて攻撃|に、サグラダファミリアの建設はまだ進行中のストロークの仕事の開始を待つ間トンネルを開始

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2009年6月29日|は2:23午後|市民の更新
高速鉄道のトンネル地区でサンツとサグレラの駅を結ぶ、サグラダファミリア近く渡すれる寺には、ユネスコによると危険を伴うもの。代理店は昨日絶滅モニュメントの公式リストにアントニガウディの作品が含まれて支配し、ヨーロッパを押すと報じた。決定は、世界遺産委員会は、セビリアの彼の33で開催されたレポートを良い保護措置を提供するスペイン代表団が提出を検討した。Thの会議を、撮影された通りのルートの建設プロジェクトのサグラダファミリアの高さの作品はすでに、しかしまだです。

詳細
深さ
エキストラAVEの
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リンク:HagoClic.com:世界遺産の一覧


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キーワード

ユネスコ、サグラダファミリア、開発、AVEの、セビージャ、マヨルカ、バルセロナ、地区、ドイツ、パディーヤ、Barcino、サンツ、サグレラ
書類は、スペイン委員会が提出した2つのレポートが含まれて。 1つは、文化省、技術的側面を開発によって発生する詳細の提出、およびその他の国際協会の歴史的建造物の保全国際評議会Momunentosとサイト(回文)によって設立。

その結論では、スペインの委員会は、開発に関する応じて、対象のエンティティがレールAdifを担当して建設プロジェクトの"健全性を"ストレスと、秘密の措置は、画面をコンクリートの柱に沿って構成される配置含まれている覚えている栄光のファサードに対するグランド。

この保護について、ケースはユネスコはすでにこれが不可能である場合、その配慮が、代替ルートを指定することを提案したリコール、彼らは必要な措置を建物の構造の安全性を確保する時間がかかる。投影画面は、これらの保証は、その人は、サグラダファミリアの責任も、それらに疑問を持っているものを与えるために理解されてとは、より多くの危険な要求された、ADIF、別の報告に基づいてされると思います。この最新の研究の結果は、技術研究所材料建設(INTEMAC)からの委託、まだ知られていないにもかかわらずAdifフォワード、先月、その最初の調査結果は、画面を支持する。

鉄道庁はこの夏、この保護の建設を開始し、7月おそらく予想される。 240メートルの深い40の長さが"最大値は、トンネルに到達する直径1.5メートルの山で構成される。このバリアは、地震動は、トンネルでは、実行中に生成された寺には転送されませんようになります。構造体は、準備ができてトンネルBarcino、その最初のコンポーネントはすでにバルセロナのドイツから到着する前に、必要エリアでの作業を開始します。現時点では、寺院の近くにトンネル内マヨルカとパディーヤの合流点に位置しています働いている場所、この偉大な訓練を維持するために役立つだけでなく。

Unesco believes the Sagrada Família is not endangered by stroke
The first pieces of Barcino begin tunneling into the well mounted attack | While awaiting the start of the work of the stroke, the construction of the Sagrada Familia still ongoing

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6/29/2009 | Updated at 2:23 pm | Citizens
The high-speed rail tunnel linking the stations of Sants and Sagrera under the Eixample and will pass very near the Sagrada Família not involve danger to the temple, according to Unesco. The agency ruled yesterday include this work of Antoni Gaudí in its official list of endangered monuments, Europa Press reported. The decision was taken by the world heritage committee, which held in Seville his 33. Th Assembly, after considering the report submitted by the Spanish delegation who give good protection measures provided for in the construction project of the layout of the AVE which is already under construction, although not to the height of the Sagrada Família.

MORE INFORMATION
DEPTH
Extra AVE
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Link: HagoClic.com: The World Heritage List


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KEY WORDS

Unesco, Sagrada Família, Development, AVE, Sevilla, Mallorca, Barcelona, Eixample, Germany, Padilla, Barcino, Sants, Sagrera
The dossier submitted by the Spanish committee includes two reports. One, submitted by the Ministry of Culture, which detailed the technical aspects raised by the Development, and the other international association established by the conservation of historical monuments International Council Momunentos and Sites (ICOMOS).

In its conclusions, the Spanish committee stresses the "soundness" of the construction project for which the entity is responsible for rail Adif, depending on Development, and remember that protective measures have included placing a screen consisting of concrete columns along the ground against the facade of Glory.

About this protection, the case recalls that Unesco had already proposed that consideration be given an alternative route, and if this is impossible, they take the necessary steps to ensure the safety of the structure of the building. With the projected screen is understood to give these guarantees, something that those responsible for the Sagrada Família, have questioned them even believe that there will be more dangerous and as requested, in accordance with ADIF, a separate report. The results of this latest study, commissioned from the Technical Institute of Materials and Constructions (INTEMAC) have not yet been known, although Adif forward and last month that its initial findings endorse the screens.

The railway is being forecast to begin construction of this protection this summer, probably in July. Have a length of 240 meters deep and 40 "maximum to reach the tunnel, and be composed of piles of 1.5 m in diameter. This barrier will ensure that the ground motions generated by the tunnel during its execution are not transferred to the temple. The structure should be ready before the tunneling Barcino, whose first components have already arrived in Barcelona from Germany, start working in the area. At present, works in the tunnel near the temple is located at the confluence of Mallorca and Padilla, where a well that will serve to maintain this great drill.

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