2010年6月25日金曜日

確実な経済成長を達成するために財政赤字の削減が必須

"力強い成長を達成するために"赤字を削減することが
フアンゴメス - ベルリン - 25/06/2010


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ヴォルフガングショイブレシャツの袖の部屋とネクタイを緩めた入ります。夏の気温は財務省は、G - 20首脳会談をトロントに今週末の準備の巨大な建物を撮影した。先週の火曜日はまだガーナ、ゼロに1つを獲得結局戦でドイツの可能性について話していた。大臣は、結果を予測するが、拒否フランス語の難しさについてジョークを奪われませんでした。スペインはさらにベルトを支持して予算を強化している、ショイブレは厳しい緊縮の建築家は、ドイツ政府を測定します。狂人が1990年に撮影したので、67歳のベテラン政治家は車椅子でされている。ドイツカルトの厳密な構文で式文。 1時間以上は、フランスの夜ルモンド、コリエーレデラセライタリア、国からの質問に答えた中。


ドイツ
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首都:ベルリン。政府:連邦共和国。人口:82369552(设立2008)

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"あなたは、G - 20に"規制の貴重な楽器をしなければならない

"監視機構
質問。あなたは、G - 20の頂上から何を期待しますか?

応答。時間は金融危機の開始からの経過時間改革の勢いが遅くなることがあります。我々は、G - 20に規制の貴重なツールにするよう努め必要があります。

P.なぜ金融取引や他の銀行税を求める?

rを世界が、我々は困難が決定を妨げる任せることはできない適用した場合の両方のツールがより価値がある。ない世界的な合意は、欧州のソリューションを見つけるために必要がある場合。我々は、我々が脅威を大規模な銀行危機によってもたらされる削減しようとする銀行のレートに向かって移動しているEUでは。我々はこのような危機の再発を防止する必要があります同時に。という点で米国と同調している。グローバル化と新技術は、金融市場は財やサービスの実際の為替資金、その真の機能を追いやるてきた。

P.ドイツの貯蓄計画やヨーロッパにオバマ氏のどのように批判?

rをのG - 20、経済活性化プログラムの出口戦略の明確な合意に達している。我々は、持続可能な成長と財政赤字の削減を目指す。のG - 20のほとんどの人は、これらの赤字は1つの危機の主な原因の発生に同意します。我々は、徐々に、メジャーを失うことなく私たちの赤字を削減する。私がアドバイスを与えることはありませんが、多くの疑問が高い米国の赤字は無期限に続けることができる。確かに、ヨーロッパでも競争力の大きな違いがありますが、それは借金と固定することはできません。堅実な成長を達成するために、我々は赤字を削減する必要があります。これだけ自信を消費と投資を促進するために必要が増加します。

P.あなたは他の国は、このドイツに従うことを期待していますか?

rを我々は合意している。これは、誰が、誰にも従ってそれらの契約を満たすために、私たちがありますすべての確信しているとされていません。

P.デフレのリスクはありますか?

rを2010レコードのまま65,000百万ユーロの赤字ドイツの予算。追加する必要があります各州や自治体のこと。来年は11,000百万ユーロで低減されます。これらの数字で、私はデフレの危険を参照してください。現実を直視しよう:ドイツは私たちに中国が保持している潜在成長力を与えていないの人口構造。

P. 15年前に2つの高速ヨーロッパを守った。アンゲラメルケルは、EUの27のメンバーではなく、16ユーロ諸国との経済政府を推進しています。

rをその後、かどうかを東にEUを展開したり最初のヨーロッパの機関を強化する議論された。私の答えは:両方。リスボン条約は、協力の強化の楽器が含まれます。今は経済通貨同盟のルールを改善する必要があります。

P.多くのドイツ人は、常にそれらを支払うことになる感じています。どのくらいできる経済調整?

rを16組合、または27日、相互の責任が必要です。我々は、共通の利益と責任がある。我々は、補償制度が必要です。欧州資金はクリアされます。しかし、我々もルールを、我々が課す強制する必要があります。これは、安定協定の明確な違反だけでなく、ギリシア人も、ドイツとフランスはシュレーダー首相とシラク大統領の条件の下で違反している。それは間違いだったので、ルールを強化に取り組みました。

P. "わたしは、予算政策を調整する?

rをまた、議会の主権を尊重することはヨーロッパのセットに対する責任の視力を失ってはならない。

P.欧州中央銀行は、ユーロ圏の国の追放に反している。

rを重要なことは基準を満たしていない国のリストラの整然としたプロセスを確立することです。が必然的に条約の変更について説明します。監視機構はうまく動作するはず。制裁は、金融が、すべきではないに投票権の一時的な撤退などの措置を含めることができます。

P. 2週間前に、欧州救済基金でスペインのための行動のはず切迫について一連のレポートは、ドイツの"政府筋"を引用した。

rをこれらの噂は私も猶予なされない。私は誰が出したかわからないが、私はあなたがそれが同省ではなかった確保することができます。ドイツ政府は何をしなければならなかった。

P.ドイツの銀行システム金融のモデルはありますか?

rをこれは、それをされていません。ヨーロッパの強さはそれぞれ異なる経験からしています。我々は、一般的な問題に合理的な答えを与えることができる。逆に、ヨーロッパの最後のモデルです。我々は、最近の世紀の戦争や詳細災害を起こしている大陸で何か新しいことがあります。それは魅力的なプロセスです。我々は落胆することはありません。

P.ギリシャ危機の際、ドイツ政府は、臆病の多くの画像を与えた...

rを私たちの最終的な決定は人々をそう思うと反論があると思う。

"To achieve strong growth is to reduce the public deficit"
JUAN GOMEZ - Berlin - 25/06/2010


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Wolfgang Schäuble enters the room in shirt sleeves and the tie loosened. Summer temperatures have taken a huge building of the Ministry of Finance, which prepares the G-20 summit this weekend in Toronto. Last Tuesday was still talking about the possibilities of Germany in the match against Ghana, which he won a zero. The minister refused to predict an outcome, but was not deprived of jokes about the difficulties of the French. Spain is in favor of further belt tightening budget, Schäuble is the architect of the tough austerity measures of the German Government. The 67-year veteran politician has been in a wheelchair since a madman shot up in 1990. Formula sentence with strict syntax of German cult. During more than an hour answered questions from the French Le Monde evening, the Italian Corriere della Sera and El Pais.


Germany
DEPTH
Capital: Berlin. Government: Federal Republic. Population: 82,369,552 (est. 2008)

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"The rumors [of Spain] I did not funny"

"You have to make the G-20 a valuable instrument of regulation"

"Monitoring mechanisms
Question. What do you expect from the summit of G-20?

Response. The time elapsed since the start of the financial crisis must not slow the momentum of reform. We must strive to make the G-20 a valuable tool of regulation.

P. Why calling for a tax on financial transactions and other banks?

R. Both instruments are more valuable if applied globally, but we can not let difficulties prevent us from making decisions. If no global agreement will need to find European solutions. In the EU we have moved towards the bank rate, with which we will try to reduce the threat posed by a large bank crisis. At the same time we must prevent the recurrence of such crises. In that is attuned with the U.S.. Globalization and new technologies have made financial markets relegate its true function, which is funding the actual exchange of goods and services.

P. How does criticism of Obama to German savings plans and Europeans?

R. In the G-20 have reached clear agreements on the exit strategy for economic revitalization programs. We aspire to sustainable growth and a reduction of public deficits. Almost everyone in the G-20 agree that these deficits are triggered one of the main causes of the crisis. We reduce our deficit gradually, without losing the measure. I do not give advice, but many doubt that high U.S. deficits could continue indefinitely. It is true that in Europe there are profound differences in competitiveness, but that can not be fixed with more debt. To achieve solid growth, we must reduce the deficit. Only then will increase the confidence needed to boost consumption and investment.

P. Do you expect other countries to follow Germany in this?

R. We have agreements. It is not anyone follow anyone, but to fulfill those agreements, as I'm sure we'll all.

P. Is deflation risk?

R. The German budget for 2010 a deficit of 65,000 million euros, which remains a record. Must be added that of the Länder and municipalities. Next year it will reduce by 11,000 million euros. With these numbers, I see no danger of deflation. Let's face it: the demographic structure of Germany does not give us the growth potential that China holds.

P. 15 years ago you defended the two-speed Europe. Angela Merkel has pushed an economic government with 27 members of the EU and not with the 16 euro countries.

R. It was then debated whether to expand the EU to the East or first strengthen the European institutions. My answer was: both. The Lisbon Treaty includes the instrument of enhanced cooperation. Now we must improve the rules of monetary union.

P. Many Germans feel that they always turn to pay. How far can the economic coordination?

R. The union of 16, or 27, requires mutual responsibilities. We have common interest and responsibility. We need a compensation system. European funds are clearing. But we must also enforce rules that we impose. This is a clear breach of the Stability Pact, not only the Greeks, also Germany and France violated under the terms of Schroeder and Chirac. It was a mistake, so we worked on strengthening the rules.

P. "Shall coordinate budget policies?

R. Also, while respecting the sovereignty of parliaments, they must not lose sight of their responsibility to the European set.

P. European Central Bank is contrary to the expulsion of eurozone countries.

R. The important thing is to establish orderly processes of restructuring for countries that do not meet the criteria. There will inevitably talk about changes in the treaties. Monitoring mechanisms should work better. The sanctions should not be only financial, but may include measures such as temporary withdrawal of the right to vote.

P. Two weeks ago, a series of reports about the supposed imminence of an action for Spain at the European support fund quoted "government sources" German.

R. Those rumors did not make me any grace. I do not know who brought them out, but I can assure you that was not the ministry. The German Government had nothing to do.

P. Is the financial and banking system in Germany a model?

R. It is not that. Europe's strength comes from their different experiences. We are able to give reasonable answers to common problems. The opposite is the last model in Europe. We have done something new with the continent that has caused more wars and more disasters in recent centuries. It is a fascinating process. We should not be discouraged.

P. During the Greek crisis, the German Government gave to many an image of timidity ...

R. I think our final decisions have refuted those who think so.

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