2010年6月28日月曜日

カステルデフェルスの時速150km/H高速鉄道EUROMED鉄道人身事故は、起こるべくして起こった

事故がCastelldefelsの:それは起こることでした
113レビュー
リヴィエールはルイスレイノーソ|バルセロナ| 24/06/2010 |を午前22時20分|シェアで更新
サンジョアンは、7.45はしています。ミルクとコーヒーをしながら、私はようやく起きた恐怖私はニュースを入れた。私はこのカステルデフェルス通りパーティーのような大規模な怒りを過ごすことになった。 10年私は毎月数回行ってきた、バルセロナバレンシア。 Euromedと翼状/ hのピーク駅を含むルートの多くの部品を、で、毎時150キロメートル200キロメートルに達するジョブレガット領域を含むルール、私が今までカステルデフェルスその速度未満で過ごしたとは思わないです。

詳細INFORMACIÓNNadal:"これはトラックの交差点を修飾する時間です。ちょうど行うことは"
審査官は日体を識別し、かかるDNA検査が必要になります
カステルデフェルス列車事故の考察


-------------------------------------------------- ------------------------------
それは恥ずかしいこと我々はまだAVEのバルセロナバレンシアはそこに障壁と列車をトラックを横断するようにされていた場合は数十トンの列車を妨げる、これは起こらなかっただろう混雑駅でフルスピードで通過です、何か非常に一般的な。あなたはどのくらいのいずれかの列車がリリースされた停止する必要が知っていますか? 4キロ!私はユーロメッドのドライバを説明した。

私は今夜の翼状の貧しい人々の導体と思う人は誰も、彼の無能さを混雑を見て話す恐怖と不満が永遠に同行。私が思うの家族死んで、家族が離れて永遠に引き裂かれた。私は負傷者を考えると、おそらく生活の不具。そして、私は考えて重要なAVEの年に長い時間を遅らせてきた政治家、特に私は人々の政治的戦略を支配するから彼を阻止のだと思います。

彼はカステルデフェルス、または他のどの季節で行っていた、それは時間の問題だったと私は魂でそれを後悔する、それは避けなければならないことだ

Castelldefels accident: it had to happen
113 reviews
RIVIÈRE LUIS REYNOSO | Barcelona | 24/06/2010 | Updated at 22:20 | Share
Sant Joan, 7.45 in the morning. I put the news while taking a coffee with milk and horrified I finally happened. I had to spend a massive outrage Castelldefels like this street party. 10 years I've been doing several times a month, the Barcelona-Valencia. The Euromed and the Alaris reach 200 km / h peak in many parts of the route, including stations, and 150 km / h is the rule, including the Llobregat area, do not think I ever spent in Castelldefels less than that speed.

MORE INFORMACIÓNNadal: "It is time to qualify the crossing of the tracks. Just not be done"
Forensic experts will take days to identify the bodies and will require DNA testing
Reflections on the Castelldefels railway accident


-------------------------------------------------- ------------------------------
It is shameful that we are still an AVE Barcelona-Valencia, this would not have happened if there had been a train with barriers to prevent crossing the tracks and would prevent tens tons trains pass at full speed in crowded stations, something quite common. Do you know how much needed to stop one of these trains when will it go? 4 km! I explained the driver of a Euromed.

I think of the poor conductor of tonight's Alaris, whom no one speaks, his inability to see through crowded, and the horror and frustration that will accompany you always. I think the families of those killed, families torn apart forever. I think of the wounded, most probably maimed for life. And I think the politicians who have delayed vital AVE years a long time, especially when I think about those who prevented him from governing political strategy.

He had to go in Castelldefels, or in any other season, it was a matter of time and I regret it in the soul, because it could and should be avoided.

0 件のコメント:

コメントを投稿