カステルデフェルス鉄道人身事故にもかかわらず、労働組合は、鉄道ストを決行
CCOOとCGTは国鉄は24スト時間を呼び出す
ストと呼ばれ、14,000人で、12時に開始
1票2コメント
2010年6月24日|は午後02時44分|市民の更新
マドリードは(EFE通信)組合する.- CCOOとCGTは、今日、彼らは深夜12時から国鉄で24時間のストライキ今夜プロフェッショナル開発契約を既にUGTをしSEMAFによって署名された抗議するために呼び出さと発表した。国鉄14000労働者と呼ばれるストライキは、明日12時終了します。
詳細INFORMACIÓNRenfeは65%と列車の72%の間の循環を取るようにする
-------------------------------------------------- ------------------------------
昨夜駅カステルデフェルス(バルセロナ)での掃引時に、その部分については、国鉄は、失敗、労働組合への24時間スト明日のための12人への哀悼の日に合わせてスケジュールdesconvoquen死亡求めている翼状の列車。
鉄道会社の情報源は、そのイベントのサイズが取ると別の日に"日の犠牲者を称えるために尊敬を維持するために行くdesconvoquen労働者の代表者との接触があったを確認した。"しかし、労働組合の主催者のソースは、それはそれは、このよう検討すると同じようにこの要求を行っていた否定している。
記者会見で、CC.OO.の代表とCGTはそのプロフェッショナル開発契約は、労働者の役割を増加に加えて、需要"に関する地理学的モビリティ"を提案、説明のキャリアの消失"した。"
両方CC.OO. CGTは新たな契約を会社と仕事の未来を確保するための交渉訴えている。
それはグループにドライバを奨励しているため、他の労働者に比べて、労働組合によると、合意は、プロの分類"公正かつ不必要"を保証します。
最後に、乗客を持っていない大臣の開発、ジョセフホワイト、すでにいくつかの鉄道の廃止を発表したのを批判した。
保証最低限のサービス
その日の残りが50%以上のサービスを設定される一方の開発はピーク時の旅行の75%を保証するため、実施しています。
通常のサービスの65%に、平均中距離路線をカバーする列車は、中高速の割合は電車や長距離円72%です。
CCOO and CGT Renfe call a strike in 24 hours
The strike, by 14,000 workers who are called, begins at twelve o'clock
1 vote 2 comments
6/24/2010 | Updated at 14:44 pm | Citizen
Madrid. (EFE) .- The unions CCOO and CGT announced today they have called a strike of 24 hours from Renfe midnight tonight, to protest the Professional Development Agreement already signed by the UGT and SEMAF. The strike, which are called Renfe 14,000 workers, will end tomorrow at 12 pm.
MORE INFORMACIÓNRenfe ensures the circulation of between 65% and 72% of trains to strike
-------------------------------------------------- ------------------------------
For its part, Renfe has asked, unsuccessfully, to unions desconvoquen the 24-hour strike scheduled for tomorrow to coincide with the day of mourning for the twelve people died when swept away last night at the station Castelldefels (Barcelona) for a Alaris train.
Railway company sources have confirmed that the size of the event have had contacts with representatives of desconvoquen workers to strike and move to another day to maintain "respect in the day to honor the victims." However, union organizers sources have denied that it had carried out this request as it would be thus studied.
In a press conference, representatives of CC.OO. and CGT explained that the Career Development Agreement in addition to increasing the role of workers, proposes a geographical mobility "to the letter," while "the disappearance of their careers."
Both CC.OO. as CGT sued negotiate a new agreement to ensure the future of the company and jobs.
According to the unions, the agreement guarantees a professional reclassification "unfair and unnecessary" because it encourages drivers to groups as compared to other workers.
Finally, criticized the Minister of Development, Joseph White, who has already announced the abolition of some rail lines do not have passengers.
Guaranteed minimum services
Development has undertaken to guarantee 75% of trips during peak hours, while during the rest of the day will be set a minimum service of 50%.
Trains that cover middle-distance routes will average to 65% of the usual services, while the percentage of high-speed trains and long distance will circulate 72%.
登録:
コメントの投稿 (Atom)
0 件のコメント:
コメントを投稿