2010年6月30日水曜日

スペイン国土省は、サグラダファミリア教会の高速鉄道(AVE)地下トンネル工事強行を主張

ホワイトはユネスコはサグラダファミリアの近くにAVEのトラックトンネルをサポートしている
CiU作品の"技術的障害"を主張して

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2010年6月16日|は午前11時27分|政治で更新
マドリード。 (ヨーロッパプレス)は、最新の報告書は、ユネスコによって発行された、"関係者と最終的な"6月7日AVEの"経路に関する日付は、同省のすべての活動をサポートして、大臣、公共事業、ホセブランコ、ノート.-本レイアウトには影響しませんがサグラダファミリアの近くに渡すとしても、トンネルの建設"の中止を呼び出します。

詳細
深さ
エキストラAVEの
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PPのCiU、トンネル議会にサグラダファミリアのもとに
ユネスコのサポートは、サグラダファミリアから高速鉄道のトンネルに矛盾


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これは、議会ペールマシアスCiUの議員からの質問に応答して議会の、誰が興味をどのような政府を測定知っていたで表現される技術的なレポートユネスコプロジェクトの準備に対して取られると考えてサグレラをサンツと団結がトンネルの高速列車、特にサグラダファミリアの隣に建設されているセクションに関連して発見します。

この行では、ホワイトはメンバーに誰が最初に""報告書を読むとし、"判断"自分のコンテンツをお勧めします。また、"コンプライアンス"と呼ばれ尊敬され、彼はあなたがすることはできませんだから、あなたはフランスと、次の日に作品が停止している要求との接続を終了するに頼むことである。 "あなたはケーキを得ることができないし、それを食べて、"彼は言った。

その一部については、MPは"それは論理的ないくつかの時間を考えて取得し、慎重に行動する"と述べた。したがって、大臣は、仕事の"仕事の停止"を行うように頼んだ作業委員会を作成します。この点で、開発者は同省は"厳格さと透明性の"遊び"6回ナショナルコート、ユネスコの専門家委員会のバックアップで働いていると述べた。

データ報告
報告書によると、これらの条件と結果さまざまな研究から得られたによると、"トンネルのAVEのための神聖な家族していること心よりお礼を与える。

それは、今まで、トンネル、さらに対策"に基づき国と欧州の法律と設計されているすべての関連する問題のアカウントを取っている提供しています。"報告書は、最終的な状態でトンネルと寺変形にサグラダファミリアの尊重の間に特別な高精度の相互作用を検討する必要があります状態。

このレビューは寺院独自の重量のための緩和決済の実現可能性調査を含む最終的な状態に聖家族の入植地の独立した評価を含める必要があります。

データは、サグラダファミリアの古い既存の構造を視覚的に検査中に、多数の亀裂が増加し、負荷を中心に対応する観察されたお勧めします。したがって、キリストの降誕とサグラダファミリアの他の部分の正面に亀裂の詳細な地図を確立する必要があります報告書は。

それもその将来的に確立される必要がありますand世界遺産の遺跡の全体構造の亀裂が計画を含む亀裂の制御のための技術的な提案が実装、およびのlong - term measurementにfocus述べるクラックの幅とあなたのレコードが永久にされると、現在の国際的な慣行に基づいて最も重要な歴史的建造物の長期的なコントロールを適用すると、特に現在サグラダファミリアの継続的な作業がからです。

専門委員会
アカウントに世界遺産記念碑の優れた建築文化的価値を永久的なコレクションとボーリングマシンの制御の結果の解釈と取るためにも大きな安全マージンを取るために、"の設立を求める運営委員会の専門家別の専門知識を有する構成。"

また、エンジニアは鉄道事業振動トンネル内の電車やプロパティへの影響によって引き起こされる効果の責任で処理する必要があります遺産かどうか確認追加措置が必要な場合、例えば機器のインストールトンネル内で振動吸収。彼はそれが正常に現時点では、既存の振動測定に近い遺産のプロパティにと比較する動作している測定を、他の同様のトンネル構造に似て利益になるという。また、報告書は、"ある被害振動に誘導されるトンネルのAVEのための危険性は維持されます。

最後に、報告書は、カサミラの構造解析を考慮構造の世界遺産の遺跡の自然振動解析する必要があります老化を取ることにして、コードと良いに応じて維持背の高い塔や風から水平荷重、特に国際的な慣行、およびプロジェクトの進捗状況の独立した検査のプロセスを継続する必要があります。


White says the Unesco supports the AVE track tunnel near the Sagrada Familia
CiU insists on a "technical failure" of the works

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6/16/2010 | Updated at 11:27 pm | Politics
Madrid. (EUROPA PRESS) .- The Minister of Public Works, José Blanco, notes that the latest report issued by UNESCO, "official and final" dated June 7, regarding the route of the AVE "supports all activities of the ministry, does not affect the layout and also calls for halt to construction "of the tunnel as it passes near the Sagrada Familia.

MORE INFORMATION
DEPTH
Extra AVE
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PP CiU and the tunnel leading to the Congress under the Sagrada Familia
Unesco support belies its high-speed train tunnel from the Sagrada Família


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This is expressed in response to a question from MP for the Parliamentary Pere Macias CiU in the House of Congress, who was interested to know what measures the government considers to be taken against the technical report prepared by Unesco on the project Tunnel high-speed train that should unite the Sagrera with Sants, and in particular on the finding in relation to the section that is being built next to the Sagrada Familia.

In this line, White recommended to the Member who first "read the report" and then "judge" their content. Also called for "compliance" and was respected because he said you can not do is ask that you terminate the connection with France and the next day requesting that the works are stopped. "You can not get cake and eat it," he said.

For its part, the MP said "it is logical to take some time to think and act with prudence." Therefore, the minister asked him to do a "work stoppage" of work and creates a working committee. In this regard, the holder of Development said the ministry is working "with rigor and transparency" in a play "backed up to six times by the National Court and the committee of experts from Unesco.

Data Reported
The report says that according to these criteria and the results obtained from the different studies, "are not foreseeable damage to the Holy Family because of the tunnel AVE.

It provides that, until now, the tunnel and further measures have been designed "in accordance with national and European legislation and has taken account of all relevant issues." The report also states that should be investigated with special precision interactions between the tunnel and the Temple of La Sagrada Familia respect to deformation in its final state.

This review should include an independent evaluation of settlements in the Holy Family in its final state, including the feasibility study of mitigation settlement of the temple due to its own weight.

The data suggest that during a visual inspection of the old existing structure of the Sagrada Familia, numerous cracks were observed, corresponding mainly to increased loads. Therefore, the report notes that must be established detailed map of the cracks in the facade of the Nativity and other parts of the Sagrada Familia.

It also states that in the future should be established and implemented a technical proposal for the control of the cracks, including cracks plan for the entire structure of the World Heritage monuments, and focus on long-term measurement of width of the cracks and your record will be permanently and apply a long-term control of the most important historical monuments in accordance with current international practice, especially since currently continuing work on the Sagrada Familia.

Expert Committee
To take an even greater safety margin for permanent collection and interpretation of the results of the drilling machine control and take into account the outstanding architectural and cultural values of World Heritage Monuments, "requires the establishment of a steering committee composed of experts having different expertise. "

It must also be treated with the engineers responsible for railway operations the effect of vibrations caused by trains in the tunnel and its impact on the property Heritage and check whether additional measures are needed, for example the installation of equipment vibration absorbers inside the tunnel. He says it will benefit measurements similar to those in other similar tunnel structures are operating successfully at the moment to compare with existing vibration measurements close to the property of the Heritage. And the report maintains that "there is no risk of damage due to vibration-induced tunnel AVE.

Finally, the report maintains that have to be a structural analysis of the Casa Mila taking into account the aging of the structure, which should be a natural vibration analysis of World Heritage monuments, according to the codes and good international practices, especially for tall towers and horizontal loads from wind, and that should continue the process of independent inspections of project progress.

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