2010年6月30日水曜日

サグラダファミリア教会のすぐ脇(1'40m)を通る高速鉄道/AVE)トンネル建設工事の危険

どのようにサグラダファミリアを完了するには?
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ジョルディミロ|バルセロナは23/03/2010 |ラス1:05午後|参加で更新表示|
ベンはこのサグラダファミリアを終了する前にAveの作品を作るように設計さ誰も悪いアイディアではない。あなたが現在動作すると思われる場合、以上になるでしょうトンネルの近くに寺の基礎と問題を構築します。

詳細
フォンド
エキストラAVEの
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ホワイトはAVEのprotestas間のトンネルにおける近傍を駆動置く


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何が起こるです、かつてトンネルと我々のブランドとして動作する、新しい高速鉄道、寺院の仕事を終わらせる必要があります問題は、私は誰も数年に合格したので、作品のリコールと、聖家族の家はあまり、この仕事をして行方不明に塔に登ると思う必要があります。次に何が起こる場合は、それらが単独責任を負うことが、誰もここ数年の土地は鉄道を渡すことで、もし彼らが"ビルダーを責めるというの担当になると言う弱体化された前rememberされますので、寺は、これまでのところ何も起こっている。"戦略的な観点から非常に明確に一度電車が最初なので、よくやったと渡されたボールを与えるために聖家族の屋根の上です。

ファサードは通りマヨルカに直面して、16フィートの深さに基礎をしているだけ1.40メートルは離れていくつかの画面の壁に作られたが、これらの基礎を大きく下回っていた。寺の基礎は、現在すべての、どのようなこれらの画面は、現在行われたかどうか知るには、必要なことかどうかに設計され設計されて。忘れてはいけない、将来、いくつかの列が22000トンに達するだろうされますでその場所だけで。

ジョルディボネットは、ある治療のことを話すの法律は一般的に関心のある建物と見なさ与えられることに私たちに言っている。私たちはその中で私たちも、その下層を変更することはできません非常に厳しい制限がある建物のこのような種類のまわりにベルトが理解する。両方のサグラダファミリアのLa Pedrera、この規則を遵守されていません建物がユネスコの世界遺産で、とおり、両方のケースもある。

全体のルートを失う光景がなければ、私は未来を見てきた問題に言及したいと思いますが直接アヴェユーザーに影響します。私は、その都市のトンネルのルートで、約10井戸されるお読みください。それは彼らがトンネル機械故障か何かが起こった場合、どんな便利が、後には、これらの井戸は、緊急ルートの将来されるの進行中の支援の役割を持って予想されます。我々は、その方法、将来のトンネル市内をする必要があります5640メートルを取る場合、10井戸で割る、564メートルでよく検索さになります。いくつかの場所ではあるがより多くの深さを、私たちは20メートルの深さを平均、これは約4話を表しています。私たちはこのトンネル何以内に事件を考慮すれば、私が求めると...

インフラストラクチャ何避難意味ですか?身体障害者のために何人の乗客が深い20フィートを登ることができますか?または、我々はトンネルの代わりに、ネズミ捕りをしていたステップですか?


How to end the Holy Family?
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Jordi Miró | Barcelona | 23/03/2010 | Updated at las 01:05 h | Participation
Ben designed this to make the works of the Ave before finishing the Sagrada Familia is not a bad idea for anyone. If you think about it now will work to build a tunnel that will pass very close to the foundations of the Temple and the matter will be over.

MORE INFORMATION
A Fondo
Extra AVE
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White puts driving in the tunnel between the AVE protestas Neighborhood


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What happens is that once the tunnel operating as our brand new high speed train, the problem that will have to finish the work on the temple, because when I passed a couple of years nobody recall of works and the architects of the Holy Family should think so much when climbing towers go missing having made this work. Because then if anything happens, they will be solely responsible, no one will remember a few years ago the land was weakened by a passing train, and if you say there will be someone in charge of saying "blame the builders temple, so far nothing has happened. " From a strategic point of view is very clear that once the train passed first, for it will be well done and the ball on the roof of the Sagrada Familia.

The facade facing the street Mallorca has the fundamentals to 16 feet underground, and just 1.40 meters apart have made some screen walls were well below those fundamentals. The foundations of the temple are now designed for all, what is needed to know if these screens were made now, are designed for it or not. Do not forget that just at that place in the future there will be some columns that it will amount to 22,000 tonnes.

Jordi Bonet has told us that there is a law that speaks of the treatment to be given generally considered a building of interest. We understand there is a belt around these types of buildings which are very strict limitations within which we can not even alter its subsoil. Both the Holy Family as the Pedrera buildings are World Heritage Site by UNESCO, and in both cases is not complying with this rule.

Without losing sight of the whole route, I would like to mention an issue I've seen the future and that directly affects users Ave. I read that in the route of the tunnel for the city, will be about 10 wells. It is envisaged that such a function will support the progress of the tunnel for whatever failures or convenient, but after that these wells will be the future of emergency routes if something happened. If we take the 5,640 meters that should be the future tunnel on its way through the city, and divide by 10 wells, will result in the 564 meters will find a well. Although in some places there will be more depth, we average out to a depth of 20 meters, this represents approximately four stories. If we consider an incident whatever within this tunnel, I would ask ...

What infrastructure is designed to vent? What will happen to passengers who can not climb any physical impairment to 20 feet deep? Or that we would step in place of a tunnel, had been a mousetrap?

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