2012年10月26日金曜日

スペインのドイツ資本のSEAT自動車製造会社は、1999年の発売以来120万0000台を販売したLEONを、8億0000'0000ユーロを投資して新型のLEONをBARCELONA県のMARTORELL市の工場(従業員11'000人)で製造し、11月からドイツ,オーストリア、スイスで販売予定

EL PAIS

スペインのドイツ資本のSEAT自動車製造会社は、1999年の発売以来120万0000台を販売したLEONを、8億0000'0000ユーロを投資して新型のLEONをBARCELONA県のMARTORELL市の工場(従業員11'000人)で製造し、11月からドイツ,オーストリア、スイスで販売予定


Seat invierte 800 millones de euros en el nuevo León
 

La tercera generación del modelo se comenzará a vender en enero de 2013
 


Clara Blanchar Barcelona 25 OCT 2012 - 14:15 CET



Seat invests 800 million euros in the new León


The third generation model will ship in January 2013



Clara Blanchar Barcelona 25 OCT 2012 - 14:15 CET


The much heralded "product offensive" Seat has arrived and the Martorell plant has started producing the third generation of León, a car which since 1999 has sold 1.2 million units. The new model, which will be produced three versions (to start five-door and three-door and later family), represents an investment of 800 million euros, if you count the whole process from idea to production of the vehicle, through the R & D and design. The production also guarantees stability to 1,600 of the 11,000 workers in Martorell, plus 6,000 jobs auxiliary industry.
The new León will begin shipping in November in Germany, Austria and Switzerland. In Spain, the Volkswagen Group brand will wait until January to avoid saturating the dealers, which have just begun selling the new Toledo. The new car belongs to the segment of compact vans, which are 38% of sales in Europe, and the direction of Martorell confident that, next to Ibiza, serve as a lever for growth of the brand.
Executive Vice President of Production, Andreas Tostmann, explained today on the same line where it joins the Lion, that investment in R & D has enabled a 10% increase in productivity levels of the line, so as to reduce costs. The Lion is based on transverse MQB modular platform developed by the Group, a technology that allows the same line which will be produced three versions of this model also produced three of Altea. The new León has more interior space and is 90 kilos lighter, contributing to lower consumption. Besides the platform, production include other features, such as laser welding of the roof, which allows the material does not suffer any deformation at the joints.
Tostmann stressed the will of the leadership's Seat "Martorell saturate" and achieve maximum production capacity, 600,000 units, but today, just end the year with 390,000 units, says the president of the council, Matias Carnero (UGT).
Ram has been celebrated as "Seat has done its homework since 2005", with two records and the introduction of labor flexibility measures, training and improved work spaces in addition to the new agreement, linked to the productivity of the plant. All these issues have been decisive in the consortium awarded German production of the Audi Q3. However Carnero admits the damage the crisis has made the automotive sector, with sales in Spain have fallen by one million units. Seat, yet exports 80% of its production.

スペインのドイツ資本のSEAT自動車製造会社は、1999年の発売以来120万0000台を販売したLEONを、8億0000'0000ユーロを投資して新型のLEONをBARCELONA県のMARTORELL市の工場(従業員11'000人)で製造し、11月からドイツ,オーストリア、スイスで販売予定

座席は新しいレオンには800万ユーロを投資


第三世代モデルは、2013年1月に出荷される



クララBlancharバルセロナ25 OCT 2012 - 14:15 CET

 
ずっと予告された "製品攻勢"シートが届いていマルトレル工場はレオン、1999年以来、120万台を販売した車の第三世代の生産を開始しました。あなたのアイデアから車両の生産にプロセス全体を入れれば、800万ユーロの投資を表し、3つのバージョン(5ドアと3ドアを起動して、後で家族に)生成される新しいモデル、 R&Dと設計を通して。生産もマルトレルで11000労働者に加え、6000ジョブ補助産業の1600に安定性を保証しています。
新しいレオンはドイツ、オーストリア、スイスの11月に出荷が開始されます。スペインでは、フォルクスワーゲングループのブランドは、単に新しいトレドの販売を始めているディーラー、飽和を避けるために、1月まで待機します。新しい車は、欧州での売上高の38%コンパクトバンのセグメントと、その自信をマルトレルの方向に属する、イビサの隣に、ブランドの成長のためのレバーとして機能します。
プロダクションの副社長、アンドレアスTostmann、それはライオンに参加し、同じ行に今日説明したように、R&Dへの投資が減少するように、ラインの生産性レベルの10%の増加を可能にしましたコスト。ライオンは、当グループは、このモデルの3つのバージョンでもアルテアの3を生成された生成され、同じ行を可能にする技術が開発した横MQBモジュラー·プラットフォームに基づいています。新しいレオンはもっと内部空間を持っており、90キロ軽量化され、低消費電力に貢献しています。プラットフォームに加えて、生産はそのような材料は関節の変形を生じないことができ、屋根のレーザー溶接などの他の機能を含む。
Tostmannはリーダーシップの玉座の意志を強調した "マルトレルが飽和"と最大の生産能力を、60万台が、今日を達成するため、ちょうど39万台で、年度末、協議会の会長、マティアスCarneroは言う(UGT)。
RAMは、2つのレコードと労働柔軟性措置、訓練、植物の生産性にリンクされた新しい契約に加え、改良されたワークスペースの導入により、 "シートは、2005年以来の宿題をしてきた"として祝われています。これらの問題はすべてのアウディQ3のドイツの生産を授与コンソーシアムに決定的であった。しかしCarneroは、スペインでの売上が百万単位で下落しているとの危機は、自動車部門をした被害を認めている。座席は、まだ、その生産の80%を輸出しています。

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