2013年4月25日木曜日

スペインの携帯電話会社のVodafoneは、マドリッドの地下鉄の2号線で3年間に渡り、宣伝する独占契約で300万0000ユーロを支払う。

EL PAIS

スペインの携帯電話会社のVodafoneは、マドリッドの地下鉄の2号線で3年間に渡り、宣伝する独占契約で300万0000ユーロを支払う。

Tres millones de euros por patrocinar una línea de metro, ¿caro o barato?

Vodafone dispondrá de espacios para promocionar sus productos y hacer campañas concretas


Pilar Álvarez Madrid 24 ABR 2013 - 11:03 CET



Three million euros to sponsor a subway line, expensive or cheap??


Vodafone have space to promote their products and make specific campaigns



Pilar Alvarez Madrid 24 ABR 2013 - 11:03 CET


Three million three years to sponsor an entire line of the Metro de Madrid. At each stop, every lobby logo appears. The name of the company-Vodafone-is also associated with the Sun station and sound through the megaphone whenever the train go to the lobby, besides going ahead in the suburban map.
The phone will also have space to promote their products and make specific campaigns. Is it enough? Or does it fall short? From Metro report that can not be compared because they had done before. Nor have facilitated public company which joined in 2012 by another company sponsored month Sol station in a pilot project.


moreMetro will enter three million by the advertising sponsorship line 2The price of a station namePut the name of your company to the space of allSun, first season with sponsorThe sponsoring brand 'stuffs' advertising Sol Station# Estacionespatrocinadas: Pitys Duchies Blessed Pan BimboMetro enters advertising less than expected despite the stations sponsorLess for more
A look at their own rates can help interpret whether or not the amount is high. Metro's intention is to enter a million euros a year with this contract, ie 83,000 euros per month for the entire line. Hiring marquees network 240 represents 35,520 euros per week. Doing a month is more expensive to have a redline month Vodafone (142,080 euros) although it is expected that rates be adjusted or have a discount in the event that the contract is extended.
Hiring 160 supports called 4x3 (stands are located in the lobby that cover the space from floor to ceiling) amounts to 60,800 euros for 14 days, again for a month: 121,600 euros, according to company officials fees. The rate for a month is relatively higher line to hire for a month circuit called Domination: up 70,453 euros a month for 240 panels, 504 20-second ads in Metro Channel, a stand and a corridor decorated advertising.
The initiative is novel in Spain and in the rest of Europe. Transport for London (the company that manages public transport in the British capital) closed a similar deal on one of their infrastructures. He gave the name of a cable car to the airline Emirates Air Line. The airline paid about half the cost of construction (25 million pounds, about 29.3 million euros) of the course that bears his name, and because of that have been renamed are also two London Underground stations (Emirates Greenwich Peninsula and Emirates Royal Dock).

スペインの携帯電話会社のVodafoneは、マドリッドの地下鉄の2号線で3年間に渡り、宣伝する独占契約で300万0000ユーロを支払う。
高価または安価な地下鉄線を後援するために百万ユーロ


ボーダフォンは、自社製品を促進し、特定のキャンペーンをするスペースがある



ピラールアルバレスマドリード24 ABR 2013 - 11時03分CET
三百三年間メトロマドリードの行全体を後援する。各停留所で、すべてのロビーのロゴが表示されます。列車が郊外のマップで先に行く以外に、ロビーに行くたびの名前会社ボーダフォン-がまたメガホンを使用して、Sunの駅と音と関連付け。
携帯電話でも、自社製品を促進し、具体的なキャンペーンを行うためのスペースを持つことになります。それは十分ありますか?それとも下回るのか?彼らが前に行っていたので、比較することはできません地下鉄レポートから。またパイロットプロジェクト内の別の会社主催の月ソルステーションによって2012年に参加しました公開会社を促進しています。


もっとメトロは、広告スポンサーの2行目で300万入ります駅名の価格すべてのスペースにあなたの会社の名前を入れて太陽、スポンサーとの最初のシーズンスポンサーブランドは広告ソル駅 '詰め込む'を#Estacionespatrocinadas:Pitys公国祝福パンビンボメトロステーションのスポンサーにもかかわらず、予想より少ない広告入りより多くのためのより少ない
独自のレートで見ると、金額が高いかどうかを解釈するのに役立ちます。メトロの意図は、全体のラインのために、この契約に百万ユーロの年、すなわち月額83000ユーロを入力することです。雇用マーキーネットワーク240は週35520ユーロを表しています。月を行うと、それは速度を調整または契約が延長された場合に割引を持っていることが予想されるが、レッドライン月ボーダフォン(142080ユーロ)を持っていることがより高価である。
会社役員の報酬に応じて、121600ユーロ:160を雇うことは、再び14日間60800ユーロに金額、月の(スタンドを床から天井までのスペースをカバーロビーに位置している)と呼ばれる4x3のサポートしています。 240パネル、メトロチャンネルで504 20秒の広告、スタンドと廊下飾ら広告用に70453ユーロ月:月のレートは、支配と呼ばれる月の回路のために雇うために相対的に高いラインです。
イニシアチブは、スペインとヨーロッパの残りの小説です。ロンドン交通局(英国の首都で公共交通機関を管理する会社)は、それらのインフラの一つに類似の取引を終えた。彼は航空会社エミレーツエアラインへのケーブルカーの名前を与えた。航空会社は、彼の名を冠するもちろん建設の約半分のコスト(2500万ポンド、2930万ユーロ程度)を支払い、そのせいで改名されましたまた、2つのロンドン地下鉄駅(エミレーツグリニッジ半島にある、エミレーツロイヤルドック)。

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