2012年7月13日金曜日

Rajoyはカットにもかかわらず、スペインブランドの支払能力と信頼性を主張

EL PAIS
http;//elpais.com



Rajoy insiste en la solvencia y fiabilidad de la marca España, pese a los recortes

El presidente del Gobierno defiende el "proyecto reformista" que el país acomete

Carlos Espinosa de los Monterios toma posesión como Alto Comisionado de la Marca España

 
 
Rajoy insisted on the solvency and reliability of the Spain brand, despite cuts


The Prime Minister defends "reform project" that the country undertakes

Carlos Espinosa de los Monterios takes over as High Commissioner of the Spain Brand



Agencies Madrid 12 JUL 2012 - 18:26 CET
 
In a speech studded with optimism, the prime minister, Mariano Rajoy, has claimed the image of Spain as a "solvent and reliable" for its economy and the strength of its institutions. During the inauguration of the High Commissioner for Spain Brand, Carlos Espinosa de los Monteros, held at the Palacio de la Moncloa, the chief executive said that the project should enable the country to be recognized as "an attractive brand ".  "The country is embarking on a reformist very difficult and unprecedented," said Rajoy, referring to cuts and reforms announced in the House of Representatives. This has sought to convey a message of confidence in the "possibilities" of the Spanish, and the importance of "determination" and that "Spain is indelible footprint in the world."  As an example, Rajoy has used Spanish companies on five continents, which have "prestige" and "credibility." The president is committed to strengthen the reputation of companies in the country "in its highest levels."  Spain Brand Project was established October 28, 2002, following the iniciatva Trade Institute (ICEX), The Royal Elcano Institute, Leading Brands Forum and the Association of Communication Directors (Dircom).
 
Rajoyカットにもかかわらず、スペインブランドの支払能力と信頼性を主張


首相は"改革プロジェクト"を守る、その国引き受け

カルロス·エスピノサ·デ·ロス·Monteriosは、スペインブランドの高等弁務官として引き継ぎ



機関マドリード12 JUL 2012 - 午後6時26分CET
楽観ちりばめ演説で首相マリアーノRajoyは、その経済とその機関の強度を"溶媒と信頼性の高い"として、スペインのイメージを主張してきた。スペインブランド、パラシオ·デ·ラ·モンクで開催されたカルロス·エスピノサ·デ·ロス·モンテ高等弁務官就任時には、最高経営責任者(CEO)は、プロジェクトが国が魅力的なブランド"として認識できるようにするべきであると述べた"

"国は非常に困難で前例のない改革に着手され、" Rajoyは、衆議院に発表されたカットや改革に言及しましたこれはスペイン語の "可能性"に自信のメッセージと、 "決定"の重要性を伝えることに努めてきた"スペインは世界でも消えない足跡です。"

例として、Rajoyは "名声"と持っている五大陸スペイン企業を使用しています"信頼性を"大統領は国の企業の評判を強化するためにコミットされた"最高のレベルで"

スペインブランドプロジェクトはiniciatva貿易庁(ICEX)、ロイヤル·カノ研究所、主要ブランドフォーラムやコミュニケーション取締役協会(Dircom)に続いて2002年10月28日に設立されました。

0 件のコメント:

コメントを投稿