EL PAIS _ TELEFONIA MOVIL / ALIBABA
El tirón en los dispositivos móviles dispara los ingresos de Alibaba
El gigante del comercio electrónico ingresa 3.154 millones hasta septiembre, un 32% más
Alibaba vende y gana más pero no convence a Wall Street
Xavier Fontdeglòria Pekín 28 OCT 2015 - 17:23 CET
Archivado en:
Alibaba Cuenta resultados Comercio electrónico China Asia oriental Comercio Internet Asia Empresas Economía Finanzas
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
The pull on mobile devices shoots revenue Alibaba
The e-commerce giant enters 3.154 million through September, up 32%
Alibaba sells and earns more but not convince Wall Street
Xavier Fontdeglòria Beijing 28 OCT 2015 - 17:23 CET
Filed in:
Alibaba China has results Ecommerce Internet East Asia Trade Asia Business Economics Finance
The
company in the world's largest e-commerce, Alibaba, broke another
record revenue during the third quarter thanks to increasing penetration
of mobile devices in China. The
company had a turnover of $ 3.458 million between July and September
(about 3.154 million euros), 32% more than in the same period last year,
and achieved operating profit without extraordinary character of 1,456
million dollars (1,316 million of euros), up 36%.
The
giant chaired by Jack Ma saw revenue from transactions conducted
through mobile devices soared 183% to 1,655 million, while managed to
keep at bay the main items of expenditure. The number of active users continued to rise in September and were already 386 million, more than 19 had late June million. Nine out of 10 purchased through their mobile applications portal,
which shows how quickly the company and its users have managed to
migrate from the computer to the phone or tablet.more information
Alibaba earns more but not convince Wall Street
Alibaba pay 4.163 million for the 19.99% of Suning
Alibaba sell cars online with initial discounts of 40%
Alibaba China last version of the TV platform Netflix
Alibaba sales soar to a new record
"This has been a great quarter for the group," said the CEO of Alibaba, Daniel Zhang, in a statement. "We are winning in the mobile segment and maintain our strategic
priorities in internationalization, expanding our ecosystem of cities to
villages and building a business of cloud computing world class".
With
83% of the total, China remains the main source of income Alibaba,
especially for the success of Taobao (sale between individuals) and
Tmall (sale of business to consumer). Within Chinese territory, it has expanded its sales and delivery service 4,000 more people. Its international business through Aliexpress, despite increasing 14%
in the last year, continues to grow at a slower pace than in China and
does not even reach 10% of total turnover.
The
continued growth of Alibaba shows that e-commerce is one of the sectors
that escapes from the gradual slowdown experienced by the Chinese
economy. According
to the latest official figures, GDP grew by 6.9% in the third quarter,
retail sales by 10.5% and the e-commerce sector 36.2%. This figure is in line with those presented Tuesday by Alibaba, which has a market share of about 80% in China.
One indicator that more investors are set is the total volume of transactions handled by the company. In the last quarter it reached 112,000 million, up 28%. Of this amount, a commission of Alibaba pockets between zero and 15% depending on the product. The company is already preparing the next Singles Day (November 11), considered the greatest day of China's consumer frenzy. In the 2014 edition, in only 24 hours of offers and discounts, the company managed to sell products worth 9,300 million.
モバイルデバイス上のプルは、収益アリババを撮影
電子商取引の巨人は32%まで、9月まで3154000に入ります
アリババは販売しており、より多くを獲得するが、ウォール街を納得ありません
ザビエルFontdeglòria北京28 OCT 2015 - 午後5時23分CET
に提出:
アリババ中国は結果のeコマースインターネット東アジアの貿易アジアビジネス経済金融を持っています
世界最大の電子商取引企業で、アリババは、第三四半期に中国でのモバイルデバイスの増加浸透のおかげで別のレコードの売上高を破りました。同社は、前年同期に比べ32%以上の7月から9月の間に$ 3.458百万の売上高(約3154000ユーロ)を、持っていた、と1456万ドル(1,316万ドルの臨時文字なしの営業利益を達成しましたユーロ)、最大36%。
ジャック・マーが議長を務める巨人は湾で支出の主な項目を維持するために管理しながら、モバイルデバイスを介して行われたトランザクションからの収益は、1,655百万183パーセントを急増しました。アクティブユーザー数は9月に上昇し続け、すでに3.86億た、19以上の6月下旬万人でした。 10のうち9は、会社とそのユーザーは携帯電話やタブレットにコンピュータからの移行を管理しているどのように迅速に示しており、そのモバイルアプリケーションポータルを介して購入しました。もっと
アリババはなく、ウォール街を納得ないより稼いでいます
アリババは、蘇寧の19.99パーセントのために4163000を支払います
アリババは、40%の初期割引とオンラインの車を売ります
TVプラットフォームのNetflixのアリババ中国最後のバージョン
Alibabaの売上高は、新しいレコードに舞い上がります
「これはグループのために偉大な四半期となっている、「アリババ、ダニエル・チャンの最高経営責任者(CEO)は声明で述べました。 "我々は、モバイルセグメントで勝利し、村に都市の私たちのエコシステムを拡大し、国際化における戦略的優先順位を維持し、クラウド・コンピューティングの世界クラスのビジネスを構築しています」。
全体の83%で、中国は特に淘宝網(個人間売買)とTmall(消費者への事業売却)の成功のため、収入アリババの主な情報源まま。中国の領土内では、4000より多くの人々をその販売および配信サービスを拡大してきました。 Aliexpressのを通じて国際的なビジネスは、昨年の14%増にもかかわらず、中国でのより遅いペースで成長を続け、さらには総売上高の10%に達していません。
アリババの継続的な成長は、電子商取引は、中国経済が経験した緩やかな減速から脱出分野の一つであることを示しています。最新の公式統計によると、GDPは、第3四半期に6.9%10.5%と、eコマース部門36.2パーセントによって小売売上高の増加となりました。この図は、中国では約80%の市場シェアを持っているアリババ、火曜日示されたものと一致しています。
より多くの投資家が設定されていることを一つの指標は、同社が取り扱う取引の総体積です。最後の四半期では28%増、112,000百万に達しました。この金額のうち、ゼロと15%の間でアリババポケットの手数料は、製品に依存。同社は既に次のシングルの日(11月11日)を準備している、中国の消費者の熱狂の最大の日を考えます。 2014年版では、オファーや割引のわずか24時間で、同社は9300万ドルの価値の製品を販売することができました。
Die Pull auf mobilen Geräten schießt Einnahmen Alibaba
Die E-Commerce-Riesen betritt 3.154.000 bis September, um 32%
Alibaba verkauft und verdient mehr, jedoch nicht überzeugen, Wall Street
Xavier Fontdeglòria Peking 28 OCT 2015 - 17.23 CET
Filed in:
Alibaba China hat Ergebnisse Ecommerce Internet East Asia Trade Asia Geschäft Wirtschaft, Finanzen
Das
Unternehmen in der weltweit größten E-Commerce, Alibaba, brach einen
weiteren Rekord Einnahmen während der dank der zunehmenden Durchdringung
der mobilen Geräte in China im dritten Quartal. Das
Unternehmen hatte einen Umsatz von 3.458.000 $ von Juli bis September
(ca. 3.154.000 €), 32% mehr als im gleichen Zeitraum des Vorjahres, und
das Betriebsergebnis erzielt, ohne außergewöhnlichen Charakter von 1.456
Millionen US-Dollar (1.316 Millionen Euro), bis 36%.
Der
Riese von Jack Ma Vorsitz sah Erlöse aus Transaktionen über mobile
Geräte durchgeführt stieg 183% auf 1,655 Millionen, während es
geschafft, in der Bucht die wichtigsten Ausgabenposten zu halten. Die
Zahl der aktiven Nutzer weiterhin im September steigen und waren schon
386 Millionen, mehr als 19 hatten Ende Juni Millionen. Neun von 10 erworben durch ihre mobilen Anwendungen Portal, das, wie
schnell das Unternehmen und seine Mitglieder haben es geschafft, aus dem
Computer auf das Handy oder Tablet migrieren zeigt.mehr
Alibaba mehr verdient, aber nicht überzeugen, Wall Street
Alibaba zahlen 4.163.000 für den 19,99% der Suning
Alibaba verkaufen Autos online mit anfänglichen Preisnachlässe von 40%
Alibaba China letzten Version der TV-Plattform Netflix
Alibaba Umsatz steigen auf ein neues Rekord
"Das war ein großartiges Quartal für die Gruppe", sagte der CEO von Alibaba, Daniel Zhang, in einer Erklärung. "Wir sind in der Bewegungssegment zu gewinnen und zu pflegen unsere
strategischen Prioritäten in der Internationalisierung, Ausbau unseres
Ökosystems von Städten in die Dörfer und den Aufbau eines Unternehmens
von Cloud Computing Weltklasse".
Mit
83% der Gesamt bleibt China die Haupteinnahmequelle der Alibaba, vor
allem für den Erfolg von Taobao (Verkauf zwischen Privatpersonen) und
Tmall (Verkauf von Unternehmen an Kunden). Im chinesischen Territoriums, hat sie ihre Vertriebs- und Lieferservice 4000 mehr Menschen erweitert. Das internationale Geschäft durch Aliexpress, trotz zunehmender 14% im
letzten Jahr, weiterhin in einem langsameren Tempo als in China wachsen
und noch nicht einmal erreicht 10% des Gesamtumsatzes.
Das
anhaltende Wachstum der Alibaba zeigt, dass E-Commerce ist einer der
Sektoren, die von der allmählichen Abschwächung der chinesischen
Wirtschaft erlebte entweicht. Nach
den neuesten offiziellen Zahlen stieg das BIP um 6,9% im dritten
Quartal, die Einzelhandelsumsätze um 10,5% und der E-Commerce-Sektor
36,2%. Diese Zahl ist im Einklang mit denen dargestellt Dienstag von Alibaba, die einen Marktanteil von etwa 80% in China hat.
Ein Indikator, dass mehr Investoren gesetzt werden, ist das Gesamtvolumen der Transaktionen durch die Gesellschaft abgewickelt. Im letzten Quartal erreichte 112.000 Mio., um 28%. Von diesem Betrag eine Provision von Alibaba Taschen zwischen Null und 15% je nach Produkt. Das
Unternehmen ist bereits die Vorbereitung der nächsten Singles Day (11.
November), als der größte Tag des chinesischen Konsumrausch. In
der Ausgabe 2014 in nur 24 Stunden Angebote und Rabatte, konnte das
Unternehmen Produkte im Wert von 9.300 Millionen zu verkaufen.
0 件のコメント:
コメントを投稿