2012年11月30日金曜日

協力開発機構(OECD)の12の財政赤字削減の提案は、さらなるスペインの歳出削減で国民の生活の首をしめる

EL PAIS

協力開発機構(OECD)の12の財政赤字削減の提案は、さらなるスペインの歳出削減で国民の生活の首をしめる

Las 12 recomendaciones clave del informe de la OCDE sobre España

Gurría también reclama impuestos medioambientales, más liberalización comercial y un descuelgue generalizado de los convenios de nivel superior

La OCDE pide a España subir más el IVA y abaratar más el despido
EL PAÍS Madrid 29 NOV 2012 - 13:30 CET



The 12 key recommendations of the OECD report on Spain


Gurria also claims environmental taxes, more trade liberalization and widespread lift level agreements

The OECD calls on Spain climb plus VAT and cheaper over dismissal

COUNTRY Madrid 29 NOV 2012 - 13:30 CET


The Organization for Economic Cooperation and Development (OECD) summarized his 12 major recommendations in the biennial report published Thursday Spain and divided into two large sections. They are:
Policies to stabilize the economy and shore up the banking sector
1. Viable banks with capital requirements should be promptly recapitalized and non-viable banks must be resolved in an orderly manner as soon as possible, as provided in the Memorandum of Understanding [the bailout].
2. Holders of subordinated debt and hybrid capital instruments of lower rank must absorb the losses of the banks are restructured, as provided in the Memorandum of Understanding.
3. The Government should aim to fulfill its new deficit targets, unless growth is much lower than expected, in which case they should be allowed automatic stabilizers to operate, at least partially.
4. The consolidation measures needed to achieve the deficit target in 2014 should be specified. Regressive impact, if any, should be minimized to promote social consensus around the need for consolidation.
5. To improve the tax, we must establish a fiscal council [independent fiscal authority] with a strong mandate. Be applied strictly control budgetary policies of the regional governments and the new publication requirements of the budgetary implementation of the regional governments.
6. Raise taxes on environmental externalities, including transportation fuels. Applying the standard rate of VAT to most goods and services. Make permanent the increase in property taxation and reduce taxation on housing transactions.
Markets and labor policies
7. Further reduce compensation for unfair dismissal. If reform does not prove to be effective, a single contract with severance pay initially low but gradually increasing the gap even larger decrease in firing costs between temporary and permanent contracts. This would help to effectively reduce the duality.
8. One option to improve the flexibility needed to adapt to economic conditions is to abolish the legal extension of collective bargaining agreements or replace top level by a prior regime, where employers decide whether to be represented at the sectoral wage bargaining.
9. Expanding access to training and assistance in job search for unemployed youth. Input monitoring and benchmarking comprehensive placement services and implementing active employment policies at the regional level.
10. Expanding access to upper secondary education restricting the criteria for passing the high school course on the basic skills. Combine the vocational training system and training contracts in a single schema.
11. Further reduce costs and procedures for business creation and remove entry barriers in specific sectors, including professional services, as well as rail and road.
12. They reduced the barriers to entry for large commercial imposed by regional governments, and should be liberalized opening hours in regions where trade restrictions remain. Raising the national minimum limit of hours that regions must apply to regulate the opening hours.

協力開発機構(OECD)の12の財政赤字削減の提案は、さらなるスペインの歳出削減で国民の生活の首をしめる
 
スペインに関するOECD報告書の12主要な勧告


グリアはまた、環境税、より貿易自由化と広範なリフト·レベル·アグリーメントを主張

OECDはスペイン登るプラス付加価値税(VAT)を呼び出し、解雇以上安い

COUNTRYマドリード29 NOV 2012 - 13:30 CET
 
経済協力開発機構(OECD)は、隔年報告木曜日スペイン公表され、二つの大きなセクションに分かれての彼の12の主要な提言をまとめた。彼らは以下のとおりです。
経済を安定させ、銀行部門を強化するための政策
1。資本要件を実行可能な銀行が了解覚書の規定に従って速やかに資本増強と非現実的な銀行は、できるだけ早く適切な方法で解決されなければならなければならない[救済]。
2。の覚書に定める劣後債務と低いランクのハイブリッド資本証券の保有者は銀行の損失を吸収する必要がありますが、再構築されています。
3。成長は彼らは自動安定化は、少なくとも部分的に、動作するように許可する必要があり、その場合に、予想よりもはるかに低くなっていない限り、政府は、その新たな財政赤字目標を達成するために目標とすべきである。
4。 2014年の財政赤字目標を達成するために必要な統合措置を指定する必要があります。退行影響は、もしあれば、統合する必要に迫られ社会的コンセンサスを促進するために最小化されるべきである。
5。税を改善するために、我々は強い権限と財政審議会[独立した財政当局]を確立する必要があります。厳密に地方政府や地方政府の予算の実装の新しい出版物の要件の予算方針を制御適用される。
6。輸送用燃料を含む環境外部、上の税金を上げる。ほとんどの商品やサービスへの付加価値税(VAT)の標準税率を適用しています。財産課税の恒久的な増加を確認し、住宅取引に対する課税を軽減します。
市場と労働政策
7。さらに不当解雇に対する補償を減らすことができます。改革が効果的であることが証明されない場合は、退職との単一の契約は当初、低賃金が、徐々に一時的および永久的な契約との間で費用を発射のギャップより大きな減少を増加させる。これは二重性を効果的に低減するのに役立つだろう。
8。経済情勢に適応するために必要な柔軟性を改善する1つの方法は、労働協約の法的延長を廃止し、又は雇用者が部門別賃金交渉で表現するかどうかを決める前政権によって、トップレベルに置き換えることです。
9。若年失業者のための就職活動での訓練や支援へのアクセスを拡大する。入力モニタリングとベンチマーク総合斡旋サービスと地域レベルでの積極的な雇用政策を実施しています。
10。基本的なスキルに高校のコースを通過するための条件を制限する後期中等教育へのアクセスを拡大する。単一のスキーマ内の職業訓練制度や訓練契約を兼ね備えています。
11。さらなるコストとビジネス創造に向けた手続きを軽減し、専門的なサービスだけでなく、鉄道や道路など、特定の分野での参入障壁を取り除く。
12。彼らは、地方政府によって課される大規模な商業用の参入障壁を削減し、貿易制限が残っている地域では開館時間を自由化すべきである。地域は営業時間を規制するために適用する必要がある時間の全国最低リミットを上げる。

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