2013年2月4日月曜日

スペインの電気装備会社のSimonは、国内販売の不況に対し、外国での販売を強化し、売り上げの61%に、2007年の世界売り上げは3億5000万0000ユーロから、2012年には2億5000万0000ユーロに減少。

EL PAIS

スペインの電気装備会社のSimonは、国内販売の不況に対し、外国での販売を強化し、売り上げの61%に、2007年の世界売り上げは3億5000万0000ユーロから、2012年には2億5000万0000ユーロに減少。

Simón gana tiempo para paliar la caída de ventas en España

La firma crea una sociedad de iluminación de diseño para interiores


Dani Cordero 3 FEB 2013 - 00:01 CET



Simon buys time to offset falling sales in Spain


The firm creates a society of interior lighting design



Dani Lamb 3 FEB 2013 - 00:01 CET


Simon wants to buy time. The electrical equipment maker terminating the internationalization process begun a decade ago and has made a severe purge its business in Spain. Dragged by the collapse of the building, has cut nearly half its workforce (from 1,750 to 850 people, while abroad adds 3,000 workers). Its global turnover has fallen from 350 million euros in 2007 to 250 last year, which also was at a loss.
In that situation, the domestic market is a couple of years to lose the flag major source of income to the steps of growth that continues to set China's first foreign country that attacked with plant and already contributes 20% of its revenues. The overseas business accounts for 61% and will continue to grow as inertial, without opening new plants.
In these, Simon tries to reduce bleeding in Spain, whose electricity sector has suffered a 59% drop in sales and growth targets until 2014, says its CEO, Xavier Torra. In this context there is the creation of a new society, Fluvia, breaking industrial royalties that had characterized the group so far: great lighting to the public and mass production of small electrical equipment for linear mass distribution. The de Fluvia is a leap into a new business: lighting design and low power consumption (LED) aimed at offices and shops. An alternative to the fall of all sources of income in Spain and the opening of a new sales channel for Simon: direct.
The launch of the new company has not meant great efforts, more than two years of work in collaboration with the designer Josep Lluscà and an investment of one million euros. Estimates put the number of Fluvia business into a million euros in its first full year of operation in 2012, and exponential growth. In return, the company will give their workload plant Riudellots de la Selva (Girona), one of the factories affected by the reductions.

 
スペインの電気装備会社のSimonは、国内販売の不況に対し、外国での販売を強化し、売り上げの61%に、2007年の世界売り上げは3億5000万0000ユーロから、2012年には2億5000万0000ユーロに減少。
 
サイモンは、スペインの売り上げの落ち込みを相殺するために時間稼ぎ


同社は、インテリア照明デザイン社会を作成



ダニ·ラム3 FEB 2013 - 午前0時01分CET
 
サイモンは、時間を買いたがっています。国際化のプロセスを終了し、電気機器メーカーは10年前に始まって、スペインでは厳しいパージ事業ました。建物の崩壊に引きずられ、(1750〜850人から、海外で3000人の労働者を追加しながら)ほぼ半分の人員を削減している。その世界的な売上高はまた途方に暮れた2007から250昨年の350万ユーロから減少している。
そのような状況では、国内市場では、植物で攻撃した中国初の外国を設定し続けており、すでにその20%を占めている成長のステップに収入の旗主な供給源を失う歳のカップルです収入。海外事業は61%を占めており、新工場を開かずに、慣性として成長していきます。
これらでは、サイモンはその電力セクター2014年まで売上高と成長目標の59%の低下に苦しんできた、スペインで出血を削減しようとし、その最高経営責任者(CEO)、ザビエルTorraは言う。リニア大量に配布する小型の電気機器の公共および量産に偉大な照明:このコンテキストでは、新しい社会、Fluviaの作成は、これまでグループを特徴づけた産業印税を壊し、そこにあります。照明デザインやオフィス、ショップなどを目的とした低消費電力(LED):デFluviaは、新たなビジネスへの飛躍です。直接:スペインの全ての所得源とサイモンの新販売チャネルの開口の秋に代わる。
新会社の立ち上げには多大な努力、デザイナージョセップLluscàと100万ユーロの投資とのコラボレーション作品の二年以上を意味していません。見積もりは2012年に操作の最初の通年百万ユーロにFluvia事業の番号を入れて、指数関数的な成長。その見返りに、会社は彼らの作業負荷植物ロッツデラセルバ(ジローナ)の削減の影響を受け、工場の1つを与える。

0 件のコメント:

コメントを投稿