2013年1月4日金曜日

アイルランドの格安航空会社のRyanairは、他の航空会社から嫌われているが、そのやり方を真似している

EL PAIS

アイルランドの格安航空会社のRyanairは、他の航空会社から嫌われているが、そのやり方を真似している

Todos odian a Ryanair, pero todos la imitan

Iberia y British Airways dicen no ser de bajo coste pero crearon Iberia Express y compran Vueling


Ramón Muñoz / Cristina Galindo Madrid 9 NOV 2012 - 21:59 CET



All Ryanair haters, but all the mimic


Iberia and British Airways say they are not low cost but created Iberia Express and Vueling buy



Ramón Muñoz / Cristina Galindo Madrid 9 NOV 2012 - 21:59 CET


If a company universally hated by the other airline is Ryanair. There is not a single CEO who does not confess publicly and explicitly their refusal to low cost model implemented by the Irish giant. But there is not one that does not end up imitating. The results are giving the reason for the company led by Michael O'Leary. Faced with the crisis and the fall in demand, Ryanair sales soared in the fiscal first half to 15%, its profit by 10% to a record number of passengers.
One of the assumptions used Iberia to defend its merger with British Airways in 2010, after more than two years of negotiations, it was precisely the creation of one of the largest airline groups in the world, with a fleet of 400 aircraft and revenues of 15,000 million annually, would dominate the market for medium and long routes traveled and generate synergies of 400 million euros. These time savings are manifest. In contrast, British and Iberia have followed opposite paths to profitability. Spanish airline expects to lose this year 300 million euros.
Ryanair demonstrated that what matters is not the size but the cost. And your company model "ultralowcost" as he likes to qualify O'Leary to differentiate it from other low cost carriers. Iberia, which abhorred that model, had no choice but to create their own low cost, which flew past March, amid mass protests of workers who felt that it was a first step to dismantle the matrix and degrade their working conditions.
Iberia chasing a place on short flights and medium-haul Ryanair dominating. But not enough. This week was another twist in the way determined to conquer low cost land and announced the launch of a takeover bid for 100% of the shares of Vueling. The company, in addition to being very profitable (doubled its profit in the first nine months of the year), is focusing its strategy on European markets (Scandinavia, Germany, Russia and France) to battle Ryanair.
The low-wage labor policy preached by the Irish airline is also being imitated. The plan provides for adjustment of Iberia pay cuts of up to 35%. The pay of pilots SEPLA will leave soon to shock much of the public.
As yet emulate the directors of other airlines Ryanair is in moderate their own salaries. While O'Leary, breaking records of profitability, cobra 1.2 million euros a year, the CEO of Iberia, Rafael Sanchez Lozano, receives over 1.5 million (base salary, bonus and pension plan) and the IAG, Willy Walsh, nearly three million.

アイルランドの格安航空会社のRyanairは、他の航空会社から嫌われているが、そのやり方を真似している
 
 
すべてのライアン嫌いますが、すべての模倣


イベリア航空とブリティッシュ·エアウェイズは、彼らが低コストではないと言うが、イベリアExpressとVueling社購買を作成



ラモン·ムニョス/クリスティーナ·ガリンドマドリード9 NOV 2012 - 21時59 CET
 
普遍的に他の航空会社から嫌わ会社はライアンの場合​​。アイルランドの巨人によって実装され、低コストモデルに公然と明示的に拒否したことを告白しない単一の最高経営責任者(CEO)はありません。しかし、模倣終わらないものはありません。結果は、マイケル·オリアリー率いる会社に理由を与えている。危機と需要の減少に直面し、ライアンエアーの売上高は、乗客のレコード番号への10%、15%に年度前半には、その利益を飛躍的に増加した。
2010年にブリティッシュ·エアウェイズとの合併を守るためにイベリアに用いられた仮定の一つは、交渉が2年以上後には、400機の航空機との売上高は、正確に世界最大の航空会社グループのいずれかの創造したことだった毎年15,000百万円、旅、中長期ルートのための市場を支配し、400百万ユーロのシナジー効果を発生させるでしょう。これらの時間の節約はマニフェストです。これとは対照的に、英国とイベリア航空は収益性に逆の経路に従っている。スペインの航空会社は、この年間300万ユーロを失うことを想定しています。
ライアンは何での問題は、大きさが、コストではないことを実証した。そして、あなたの会社のモデル "ultralowcost"と、彼は他の低コストキャリアからそれを区別するオリアリー修飾するために好きなように。それは行列を分解するための第一歩であると感じましたし、労働者の集団抗議の中で、そのモデルを嫌っ選択肢がなかったが、3月を過ぎて飛んだ独自の低コストを、作成するためにイベリア、彼らの労働条件を低下させます。
イベリア航空は短いフライトや支配中距離ライアンに開催を追いかけて。しかし、足りない。今週は、低コストの土地を征服するために決定された方法で別のねじれだったVueling社の株式の100%を公開買付けの開始を発表しました。同社は、(今年の最初の9ヶ月間で、その利益を倍増)、非常に有益であることに加えて、戦闘ライアンに(スカンジナビア、ドイツ、ロシア、フランス)は、欧州市場での戦略に焦点を当てている。
アイルランドの航空会社によって説教低賃金の労働政策にも真似されています。計画では、最大35%のイベリア賃金カットの調整のために用意されています。パイロットSEPLAの賃金は、公共の多くに衝撃を早く残す。
としてまだ他の航空会社ライアンエアの取締役をエミュ適度自身の給与になっています。オリアリーは、収益性の記録を破り、コブラ120万ユーロ年間、イベリア航空、ラファエル·サンチェス·ロサノの最高経営責任者(CEO)は、受信している間に150万人以上(基本給、ボーナスや年金)とIAGは、ウィリー·ウォルシュ、300万人近く。

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