2013年1月31日木曜日

アメリカ合衆国の飛行機製造会社のボーイング社は、2012年には19%増加の817億0000'0000$の売り上げをあげ、3%減少の39億0000'0000$の純益をあげた、B-787 Dreamliner の蓄電池の燃焼事故で50機の飛行機が事故調査を待ち、飛行停止し、2013年には60機が納入予定を見合わせている。B-787 Dreamlinerの生産は中止せず。

EL PAIS

アメリカ合衆国の飛行機製造会社のボーイング社は、2012年には19%増加の817億0000'0000$の売り上げをあげ、3%減少の39億0000'0000$の純益をあげた、B-787 Dreamliner の蓄電池の燃焼事故で50機の飛行機が事故調査を待ち、飛行停止し、2013年には60機が納入予定を見合わせている。B-787 Dreamlinerの生産は中止せず。

Boeing descarta retrasos en la producción del Dreamliner

El fabricante mantiene su previsión de entregar 60 aviones a lo largo de este año

Todavía no está claro qué pasó con las baterías del aparato y las investigaciones continúan

La pesadilla del gran Boeing
Sandro Pozzi Nueva York 30 ENE 2013 - 14:12 CET



Dismisses Boeing delays Dreamliner production


The manufacturer maintains its forecast to deliver over 60 aircraft this year

It is still unclear what happened to the battery of the device and the investigations continue

The nightmare of the big Boeing

New York Sandro Pozzi 30 ENE 2013 - 14:12 CET


Boeing presents year-end results. But Jim McNerney, chief executive, look more toward what is ahead for the batteries burned the Dreamliner, its new plane, than the past. Neither the company nor the civil aviation regulators know they are doing wrong, but McNerney says the incident will not have a major impact on the production of the B787. While continuing research, delivered 50 aircraft are grounded pending further notice.
The American manufacturer, you just snatch the scepter of Airbus commercial aviation industry, expects to deliver between 635 and 645 aircraft through 2013. Of that total, 60 units would be the brand family but unfortunate Dreamliner. Boeing already said two weeks ago that goes ahead with the production of B787, but it will not deliver any of these aircraft until the results of ongoing research in the U.S. and Japan on their electrical system.
That the Dreamliner fly again soon and safely is the priority at this time in Chicago, as noted in footnote McNerney in explaining the results. The Boeing group closed the year 2012 with a net profit of 3,900 million, representing a decrease of 3% compared to 2013. This is partly due to the dollar showed strength throughout the past year. Turnover rose 19% to 81,700 million.
With respect only to the division of commercial aviation, Boeing has a record income of 49,130 ​​million, of which 14 160 million for the fourth quarter, 36% more than in 2011. Last year started operating the new Dreamliner assembly plant in Charleston, South Carolina. It now produces five aircraft per month. Also in 2012 gave the first B747-8 Intercontinental. In total, it has a backlog of 4,400 aircraft.
Mc, during the analyst conference, reiterated that reaching the bottom of the problem and to make every effort to restore confidence in the plane. It considers that it is very difficult to speculate at this time on which company you work with is to blame the incident with the battery. According to the latest information from Japanese airlines, Boeing was aware of the problems with these components before fires occur eventually cause an emergency landing in Japan.

アメリカ合衆国の飛行機製造会社のボーイング社は、2012年には19%増加の817億0000'0000$の売り上げをあげ、3%減少の39億0000'0000$の純益をあげた、B-787 Dreamliner の蓄電池の燃焼事故で50機の飛行機が事故調査を待ち、飛行停止し、2013年には60機が納入予定を見合わせている。B-787 Dreamlinerの生産は中止せず。
 
 
 
ボーイング遅延ドリームライナーの生産を解任


メーカーは今年60機以上を提供するという見通しを維持

これは、デバイスバッテリーに何が起こったのかはまだ不明であり、調査は続行

大型ボーイング悪夢

ニューヨークサンドロ·ポッツィ30 ENE 2013 - 14:12 CET
ボーイング社は年末の結果を提示する。しかしジムマクナーニー、最高経営責任者(CEO)は、電池の先にあるものに向かって続きを見て、過去よりも、その新たな面を、ドリームライナーを燃やした。会社も民間航空規制当局のいずれも、彼らは間違ってやっている知っているが、マクナーニーは事件がB787の生産に大きな影響を与えないだろう、ということです。研究を継続しながら、さらなる通知保留中の接地されている50機を納入しました。
アメリカのメーカーは、あなただけのエアバス民間航空業界​​の笏を奪う、2013年までの635と645の航空機との間で提供する予定です。その合計のうち、60単位は、ブランド·ファミリーが、不幸なドリームライナーだろう。ボーイング社は既にB787の生産を強行その2週間前に言ったが、それは彼らの電気システムに米国と日本で進行中の研究の結果になるまでこれらの航空機のいずれかを配信しません。
ドリームライナーはすぐに再び飛び、無事にシカゴのこの時点では優先事項であること、などの結果を説明する際に脚注マクナーニーに記載されている。ボーインググループは、2013年と比較して3%減少し、3900万ドルの純利益で2012年を終えた。これは、部分的にドル安に起因する過去年間を通じて強さを示した。売上高は81700万ドルに19%増加しました。
唯一の民間航空の部門に関しては、ボーイング社が2011年に比べてそのうちの14第四四半期の160万ドルで、36パーセント以上49130万円の収入記録を持っています。昨年は、チャールストン、サウスカロライナ州での新しいドリームライナーの組立工場の運用を開始しました。それが今では毎月5の航空機を生成します。また、2012年の最初のB747-8インターコンチネンタルを与えた。合計では、それは4400航空機の受注残を持っています。
Mcは、アナリストの会議中に、問題の底部に到達すると平面の信頼を回復するためにあらゆる努力をすることを改めて表明した。それはバッテリーで事件を非難することであるそれはあなたが働いている会社で、この時点で推測することは非常に困難であると考えている。火災は、最終的に日本に緊急着陸の原因が発生する前に日本の航空会社からの最新情報によると、ボーイング社は、これらのコンポーネントの問題を認識していました。

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