2012年9月1日土曜日

スペインの燃油は、税抜きで最も高い、ガソリン95ocは、81'9ユーロ(税抜き)、軽油は83'8ユーロ、フランスではガソリンは76'5で、軽油は78'4

EL PAIS

スペインの燃油は、税抜きで最も高い、ガソリン95ocは、81'9ユーロ(税抜き)、軽油は83'8ユーロ、フランスではガソリンは76'5で、軽油は78'4

La gasolina más cara de la zona euro

La baja carga fiscal compensa el alto precio del carburante


Thiago Ferrer Morini Madrid 31 AGO 2012 - 01:00 CET

The most expensive gasoline in the euro zone


The low tax burden offset the high fuel prices



Thiago Ferrer Morini Madrid 31 AGO 2012 - 01:00 CET


The low fuel taxation in Spain for the Spanish pay much less than their neighbors who buy fuel at service stations. If not for that, the gasoline in Spain would be among the most expensive in Europe.
The rise in oil prices and the increasing devaluation of the euro against the dollar are the reasons given by the employer to justify oil rising fuel prices. But these reasons do not fully explain. According to the Oil Bulletin of the European Union, in August the price of unleaded 95 before taxes in Spain was 81.9 cents per liter, the highest in the eurozone and the second highest in the EU after that of Denmark. The diesel (used by 80% of the Spanish fleet) was the seventh highest in the EU, with half a liter costing 83.8 cents, a figure well above the European average of 81.2 cents, and euro area, almost 82.
The AOP oil bosses have their doubts about the EU figures. The association emphasizes the differences between the different EU countries when it comes to communicating their prices to Brussels, differences that the European Commission said in its report. According to sources in the AOP, these differences are so "beastly" impeding establish a proper comparison. The employer also recalls that the Spanish data excludes fleet discounts and loyalty programs that do include other countries, and that the sample includes island territories with higher transport costs.
However, Industry Minister Jose Manuel Soria, on Wednesday gave good European data and wondered why fuels in Spain are still more expensive than in neighboring countries. In France, for example, a liter of petrol is paid before tax to 76.5 cents (5.4 less than in Spain), while diesel costs 78 cents (5.8 less). The French government of the country has announced an agreement with major oil companies to reduce fuel prices to six cents per liter over the next three months. The measure, designed to offset the rise in oil prices, will cost 300 million euros to the French treasury.
Soria announced that prompted a report to the National Competition Commission, but the minister does not have to refer too in time to find one: in June the CNC published a dossier that came to define the Spanish market as "rockets and feathers ": when the price rises, skyrockets, but when down, down like a feather.

 
スペインの燃油は、税抜きで最も高い、ガソリン95ocは、81'9ユーロ(税抜き)、軽油は83'8ユーロ、フランスではガソリンは76'5で、軽油は78'4
 
ユーロ圏の中で最も高価なガソリン


低い税負担は燃料価格の高騰を相殺



2012 AGOチアゴ·フェレールモリーニマドリード31 - 01:00 CET
 
スペインスペインの低い燃料課税は、サービスステーションで燃料を買う近所の人たちよりもはるかに少ないを支払う。そのためにされていない場合は、スペインでのガソリンは、ヨーロッパで最も高価なの一つであると思います。
石油価格の上昇やドルに対するユーロの増加切り下げは油燃料価格の上昇を正当化するために、雇用主によって与えられた理由である。しかし、これらの理由は完全には説明しません。後に8月に欧州連合(EU)のオイル速報によると、スペインの税金等調整前無鉛95の価格は、1リットル当たり81.9セント、ユーロ圏で最も高く、欧州で2番目に高いデンマークのもの。ディーゼルは(スペイン艦隊の80%で使われています)だけでなく81.2セントのヨーロッパの平均を上回る83.8セント、フィギュアの原価計算半リットルで、EU内で第七最も高く、ユーロ圏では、ほぼ82。
AOPの油のボスは、EUの数値についての彼らの疑問を持っています。協会は、ブリュッセルに欧州委員会は、その報告書の中で述べていることの違いを、その価格を伝えに来る別のEU加盟国との違いを強調している。 AOPにおける筋によると、これらの違いは、適切な比較を確立妨げるので、 "ひどい"です。雇用者はまた、スペイン語のデ​​ータが他の国々が含まれていますか艦隊の割引やロイヤルティ·プログラムを除外され、サンプルが高い輸送コストと島の領土が含まれていることを想起します。
しかし、水曜日に産業大臣ホセ·マヌエル·ソリアは、良好なヨーロッパのデータを与え、スペインでは燃料がまだ近隣諸国よりも高価である理由を疑問に思いました。フランスでは、例えば、ガソリンのリットルは、76.5セント(スペインに比べて5.4以下)に税の前に支払われている間、ディーゼルコスト78セント(5.8未満)。国のフランス政府は今後3ヶ月間リットル当たり6セントに燃料価格を削減する大手石油会社との契約を発表しました。原油価格の上昇を相殺するために設計された措置は、フランス国庫に300万ユーロの費用がかかります。
ソリアは全国大会委員会に報告を求めたと発表したが、大臣は1つを見つけるために時間を過ぎる参照する必要はありません6月にCNCはロケット "などのスペインの市場を定義するために来た書類を発行し、羽 ":価格上昇、急上昇しますが、ダウン、羽毛のような。
 
 

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