スペインでの2012年1月ー3月の電脳網(インターネット)上での買い物は、21'5%増加して3670万0000件で、金額にして19'3%増会して24億5260万0000ユーロに上る
El comercio electrónico bate récords durante el primer trimestre
La facturación alcanzó los 2.452,6 millones de euros, un 19,3% más que en 2011
El País Madrid 26 SEP 2012 - 11:01 CET
Electronic commerce breaks records in the first quarter
The turnover reached 2,452.6 million euros, 19.3% more than in 2011
The Country Madrid 26 SEP 2012 - 11:01 CET
Electronic commerce record beat Spain in the first quarter of 2012. The increasingly widespread access to the site together with the increased consumer confidence when shopping on the Internet has facilitated that reached a turnover of 2,452.6 million euros, 19.3% more than in the same period in 2011. Between January and March this year there were 36.7 million transactions, representing an increase of 21.5%, according to the Commission's Telecommunications Market. The number of transactions declining slightly over the last quarter of last year with 190,000 fewer transactions.
Travel agents and tour operators, with 12.7%, and air transport, with 12%, the two services were accumulated most of the economic amount generated during the first three months of the year. For turnover, followed direct marketing (7.2%), inland passenger transport (5.4%), gambling and betting (4.5%), the performing arts, sports and recreation ( 4.1%) and clothing (3.1%).
The overseas sales grew by 17.1% to 1083.8 million bill, while in Spain also increased and represented 41.7%, reaching a total of 1023.7 million, with 14.2 million transactions. The business operations from abroad in Spain also rose, if recorded 10.7% and 345.2 million. In total (combined purchases within the country and from abroad), the Spanish pages billed 1368.9 million, 55.8% of the volume.
The trade balance, ie, what we buy off on what they buy in stores Spanish foreigners still negative to a deficit of 738.6 million. The European Union and the United States remain the favorite places for the Spanish to buy while the countries of the EU and Latin America are the main buyers for the Spanish web.
電子商取引は、第1四半期の記録を破る
売上高は、2011年に比べて19.3パーセント以上の2,452.6百万ユーロに達し、
カントリーマドリード26 SEP 2012 - 11:01 CET
旅行代理店やツアーオペレーターは、12.7%、航空輸送では12%と、2つのサービスが今年の最初の3ヶ月の間に生成された経済量の大部分を蓄積した。売上高については、ダイレクトマーケティング(7.2%)、内陸の旅客輸送(5.4%)、ギャンブルと賭け(4.5%)、芸能、スポーツやレクリエーションを(続く4.1%)と衣類(3.1%)。
スペインでも1420万と、増加し、41.7パーセントを占め、1023700000の合計に達しながら、海外売上高は、1083800000法案に17.1パーセント増取引。 10.7%、3.452億を記録した場合、スペインの海外からの事業はまた、上昇した。 (国内および国外からの複合購入)合計では、スペイン語のページが、13.689億を請求体積の55.8%。
我々は、彼らが7.386億の赤字のためにスペイン語の外国人は依然としてマイナスの店で購入するものにオフに購入するものを貿易収支、すなわち、。欧州連合(EU)と米国は、EU、中南米の国々がスペイン語のWebのための主要な買い手であるしながら購入するスペイン語の好きな場所のままです。
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