2012年9月28日金曜日

スペイン政府は、自動車販売を促進するために、12年以上の古い車の所有者が低汚染の新車を購入すると2000ユーロの助成金を受け取る政策を発表、1000ユーロは政府が出し、1000ユーロは自動車製造会社か自動車輸入業者が負担

EL PAIS

スペイン政府は、自動車販売を促進するために、12年以上の古い車の所有者が低汚染の新車を購入すると2000ユーロの助成金を受け取る政策を発表、1000ユーロは政府が出し、1000ユーロは自動車製造会社か自動車輸入業者が負担

Los dueños de un coche viejo recibirán 2.000 euros por la compra de otro

El Gobierno socorre al sector con un plan de ayudas para vehículos menos contaminantes.

El plan comenzará el lunes y se prolongará hasta el 31 de marzo de 2013


Cristina Galindo Madrid 27 SEP 2012 - 17:50 CET

The owners of an old car receive 2,000 euros for the purchase of another


The government sector succor to aid plan for cleaner vehicles.

The plan will begin on Monday and end on March 31, 2013



Cristina Galindo Madrid 27 SEP 2012 - 17:50 CET


The government has come out in support of the automotive industry with a new plan of aid for the purchase to boost a market that is at low ebb, both in sales and manufacturing. The owners of a car over 12 years (10 years for light commercial vehicles) to be changed by a new low consumption and emissions will receive 2,000 euros in aid. The price of the vehicle purchased may not exceed 25,000 euros (excluding VAT), except in the case of an electric or plug-in hybrid.
The Administration will pay $ 1,000 of that aid, while the manufacturer or importer finance same. The new plan is called PIVE (Incentive Program Efficient Vehicle) and will apply from next Monday until March 31, 2013 (or when funds are exhausted, 75 million), according to a statement from the Ministry of Industry. The condition for receiving these grants is to acquire electric vehicles, hybrids, plug-in hybrids, conventional low-power or powered by gas. The details are available on the website of the IDEA, which helps articulate (www.idae.es).
The old car must be low for achatarrado. The goal of industry is that 75,000 vehicles are replaced with this plan. The department led by José Manuel Soria estimated energy savings associated with this initiative will be around 26.1 million liters of fuel a year, equivalent to 166,000 barrels of oil, which means a saving of 16 million euros a year.
The new aid plan, an initiative led sector claiming for months, comes despite the Industry Minister Jose Manuel Soria, ensure in September that there was no budget for direct measures of this type. But bad data from this market (this year is expected to be sold less than 700,000 vehicles and are manufactured under two million units, the lowest levels since the early nineties) seem to have changed his mind to the Executive. Moreover, the drop in sales has led to an aging fleet, the oldest in Europe after Greece (almost half the cars in circulation in Spain has more than ten years old).
For the industry, the news is a relief. "This bill is an important step towards an industrial policy that highlights cross both commercial and industrial aspects of the entire industry value chain. The car relies on our country as industrial and commercial location, "said the major associations of manufacturers and dealers (Anfac, Faconauto, Aniacam and Ganvam) in a joint statement. They also recalled that "this year [in the industry] have announced investments of 800 million euros and in this environment, it is essential to recovery of the internal market". Spain has installed nearly a dozen factories.
The last plan of aid for the purchase of cars, the 2000E, launched by the former Minister of Industry, Miguel Sebastián, was a respite for the sector. The management of manufacturers Anfac calculated at the time that the plan contributed, in 2009, the year of its entry into force, to preserve 30,000 jobs in the automotive sector. In the first half of 2010, the last in effect, managed to grow sales over 40%. The plan called for aid of 500 euros for the Administration to purchase a new or used vehicle, and a discount of 1,000 euros from the manufacturer or importer in the case of vehicle first registration.

スペイン政府は、自動車販売を促進するために、12年以上の古い車の所有者が低汚染の新車を購入すると2000ユーロの助成金を受け取る政策を発表、1000ユーロは政府が出し、1000ユーロは自動車製造会社か自動車輸入業者が負担
 
 
古い車の所有者はの購入のために2000ユーロを受け取る


クリーナーのための計画を支援するために、政府部門の羽翼

計画では、2013年3月31日の月曜日年末に開始されます



クリスティーナ·ガリンドマドリード27 SEP 2012 - 17:50 CET
政府は、販売と製造の両方の低潮、である市場を後押しするための購入のための援助の新たな計画と自動車産業を支援するために出てきた。新しい低消費と排出することによって変更される12歳以上の車の所有者(軽商用車用10年)の援助で2000ユーロを受け取ることになります。車両の価格は電気自動車またはプラグインハイブリッドの場合を除いて25000ユーロを(付加価値税を除く)、超えないかもしれません購入しました。
製造者又は輸入者が同じ資金調達するときの管理は、その援助の千ドルを支払うことになります。新しい計画は産業省の声明によると、(または、資金が枯渇したときに、75万人)と呼ばれていPIVE(インセンティブプログラムの効率的な車両)と2013年3月31日まで、次の月曜日から適用されます。これらの助成金を受けるための条件は、ガスで電気自動車、ハイブリッド車、プラグインハイブリッド車は、従来の省電力状態または電源を取得することです。詳細は(www.idae.es)歯切れ役立ちIDEAのWebサイトから入手できます。
古い車はachatarrado Lowでなければなりません。業界の目標は75000車は、この計画に置き換えられているということです。このイニシアチブに関連付けられたホセ·マヌエル·ソリア推定エネルギーの節約が率いる部門は1600万ユーロ年間の保存を意味する油の166000バレルに相当する燃料の百万26.1周りリットル年間、、となります。
新しい援助計画、月間主張イニシアチブ主導部門は、産業大臣ホセ·マヌエル·ソリアにもかかわらず、この種の直接的な測定のための予算がありませんでした9月のことを確認しています。しかし、この市場から不正なデータが(今年は未満70万台と200万台の下で製造され、年代初頭以来の最低水準を販売されると予想される)エグゼクティブに彼の心を変えているように見える。また、売上高の減少は老化の艦隊、ギリシャの後、ヨーロッパで最も古い(スペインで流通しているほぼ半分の車が以上10歳持っている)につながっている。
業界では、ニュースは安心です。 "この法案は、業界全体のバリューチェーンの両方の商業および産業の側面を浮き彫りに渡る産業政策に向けた重要なステップである。車は工業と商業の場所として私たちの国に依存して、 "共同声明でメーカーやディーラーの主な団体は(Anfac、Faconauto、AniacamとGanvam)は言った。彼らはまた、 "[業界で]今年800万ユーロの投資を発表しており、この環境では、それは内部市場の回復に不可欠である"ことを想起した。スペインはほぼダース工場を設置しています。
車の購入のための援助の最後の計画では、産業の元大臣、ミゲル·セバスティアンが立ち上げた2000Eは、部門のための休息であった。計画は2009年に発効の年は、自動車部門で30,000の仕事を維持するために、貢献した時点で計算されたメーカーAnfacの管理。 2010年上半期には、効果の最後には、40%以上の売上拡大に成功した。新規または中古車を購入するための管理のための500ユーロの援助を呼びかけ計画、車両の最初の登録の場合には製造者又は輸入者から千ユーロの割引となります。

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