2013年6月12日水曜日

マンゴー2012年に20%の売上高と販売数を倍増'オンライン' 同社は約400店舗をオープンし、アンゴラ、ギニア、モンゴル、ジンバブエに入る Mango turnover by 20% in 2012 and doubled the number of sales 'online'. The company opened nearly 400 stores and enter Angola, Guinea, Mongolia and Zimbabwe. The brand launched in 2014 a line for young and other-size


EL PAIS

マンゴー2012年に20%の売上高販売数倍増'オンライン'
同社は約400店舗をオープンし、アンゴラ、ギニア、モンゴル、ジンバブエに入る


Mango turnover by 20% in 2012 and doubled the number of sales 'online'
 The company opened nearly 400 stores and enter Angola, Guinea, Mongolia and Zimbabwe
During the year local open up to 3,000 meters that will integrate all lines
 The brand launched in 2014 a line for young and other-size




Mango facturó un 20% más en 2012 y dobló la cifra de ventas ‘online’

La firma abrió casi 400 tiendas y entrará en Angola, Guinea, Mongolia y Zimbabwe

Durante este ejercicio abrirá locales de hasta 3.000 metros que integrarán todas las líneas

La marca lanzará en 2014 una línea para público joven y otra de tallas grandes


El País Barcelona 10 ABR 2013 - 13:09 CET



Mango turnover by 20% in 2012 and doubled the number of sales 'online'


The company opened nearly 400 stores and enter Angola, Guinea, Mongolia and Zimbabwe

During the year local open up to 3,000 meters that will integrate all lines

The brand launched in 2014 a line for young and other-size



The Country Barcelona 10 ABR 2013 - 13:09 CET


Mango closed the year 2012 with a 20% increase in turnover, which amounted to 1,691 million euros, up 20% from the previous year. The 84% of sales are to foreign markets and the remaining 16% to Spain. Internet sales accounted for 70 million, a figure double that of 2011. The fashion company continued to expand and during last year opened 197 outlets in Spain and 180 abroad. After consolidating its presence in Europe, Russia, Middle East and some Asian countries, the brand entered Burma and Pakistan and is about to enter this year in Angola, Equatorial Guinea, Mongolia and Zimbabwe, as reported in a statement.

In addition to international expansion this year the Barcelona-based company plans to launch new stores megastore format: establishments with between 800 and 3,000 square meters that will integrate all business lines: Mango, HE by Mango (menswear), Mango Touch (ins) or Mango Kids, for children. Larger stores will be located in Munich (Germany) and Ankara (Turkey). In view of 2014, the brand has announced it will launch new product lines for youth and plus sizes.

Mango employs 12,000 people worldwide and has 2,600 outlets in 107 countries. Buying online is available in 46 countries, mainly in Europe and the U.S. and aims to expand the Internet presence in the Middle East and Asian markets. The planned investment for 2013 amounted to 265 million euros, for new openings, reform of outlets, logistics and information services.

マンゴー2012年に20%の売上高販売数倍増'オンライン'


同社は約400店舗をオープンし、アンゴラ、ギニア、モンゴル、ジンバブエを入力

今年中にローカルではすべての行を統合する3000メートルまで開く

若者や他のサイズのための2014ラインに立ち上げブランド



カントリーバルセロナ10 ABR 2013 - 午後01時09分CET
マンゴーは、最大20%の前年比1,691百万ユーロで売上高の20%の増加2012年を閉じた。売上の84%海外市場スペイン残りの16%であるインターネット販売70万ドルで、2011年二重の姿を占めた。ファッション会社は拡大し続け、昨年中にスペインと海外の180に197店舗をオープンしました。ヨーロッパ、ロシア、中東、アジアの一部の国でのプレゼンスを統合した後ブランドは、ビルマ、パキスタンに入り、声明などで報告されたアンゴラ赤道ギニア、モンゴル、ジンバブエでは今年入ろうとしている

HEマンゴーすべてのビジネスラインを統合し、800〜3000平方メートルの事業所国際的な拡大に加えて、今年のバルセロナに本社を置く同社は、新店舗メガストアフォーマットを開始する予定マンゴー紳士服マンゴタッチ(イン)またはマンゴーキッズによって子どもたちのために大型店は、ミュンヘン(ドイツ)とアンカラ(トルコ)に配置されます 2014ビューではブランドは、それが若さとプラスのサイズのための新しい製品ラインを立ち上げると発表しました

マンゴーは、世界中の12,000人を雇用し、107カ国に2,600店舗を持っています。オンラインで購入することは、主に欧州と米国では46カ国で利用可能で、中東やアジア市場のインターネットプレゼンスを拡大することを目指しています。 2013年の投資計画265百万ユーロ新規出店のため店舗、物流、情報サービスの改革に達した。
Mango Umsatz um 20% im Jahr 2012 verdoppelt und die Anzahl der Verkäufe 'online'


Das Unternehmen eröffnet fast 400 Filialen und geben Angola, Guinea, der Mongolei und Zimbabwe

Im Laufe des Jahres lokalen öffnen bis zu 3.000 Metern, die alle Linien integrieren

Die Marke im Jahr 2014 eine Linie für junge und andere-Größe gestartet



Das Land Barcelona 10 ABR 2013 - 13.09 Uhr
Mango schloss das Jahr 2012 mit einem Anstieg von 20% des Umsatzes, die 1.691 Millionen Euro, ein Plus von 20% gegenüber dem Vorjahr belief. Die 84% des Umsatzes werden auf ausländische Märkte und die restlichen 16% auf Spanien. Internet-Verkäufe entfielen 70 Millionen, eine Zahl doppelt so hoch wie 2011. Das Modeunternehmen weiter ausbauen und im letzten Jahr eröffnete 197 Filialen in Spanien und 180 im Ausland. Nach der Konsolidierung seiner Präsenz in Europa, Russland, dem Nahen Osten und einigen asiatischen Ländern, trat die Marke Burma und Pakistan und ist im Begriff, geben Sie in diesem Jahr in Angola, Äquatorialguinea, der Mongolei und Zimbabwe, wie in einer Erklärung berichtet.

Neben der internationalen Expansion in diesem Jahr die in Barcelona ansässige Unternehmen plant, neue Filialen Megastore Format starten: Betrieben mit zwischen 800 und 3.000 Quadratmetern, die alle Sparten integrieren: Mango, HE von Mango (HAKA), Mango Touch (Ins) oder Mango Kids, für Kinder. Größere Geschäfte werden in München (Deutschland) und Ankara (Türkei) befinden. Angesichts des Jahres 2014 hat die Marke angekündigt, neue Produktlinien für Jugend-und Übergrößen starten.

Mango beschäftigt 12.000 Mitarbeiter weltweit und verfügt über 2.600 Verkaufsstellen in 107 Ländern. Online-Kauf ist verfügbar in 46 Ländern, hauptsächlich in Europa und den USA und soll die Internet-Präsenz im Nahen Osten und asiatischen Märkten zu erweitern. Das geplante Investitionsvolumen für das Jahr 2013 belief sich auf 265 Millionen Euro für neue Öffnungen, die Reform der Verkaufsstellen, Logistik und Informations-Dienstleistungen.

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