EL PAIS > ECONOMIA > SUPERMERCADOS
DIA y el grupo francés Casino se alían para negociar con proveedores
Crean una estructura común llamada ICDC Services para sus compras mayoristas
El País Madrid 30 NOV 2015 - 18:56 CET
Recomendar en Facebook 0
Twittear
Enviar a LinkedIn 3
Enviar a Google + 0
Comentarios
Archivado en:
Casino Supermercados Día Supermercados Mercados Establecimientos comerciales Comercio Empresas Economía
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
DIA and the French group Casino Partner to negotiate with suppliers
Create a common structure called ICDC Services for their wholesale purchases
El País Madrid 30 NOV 2015 - 18:56 CET
Filed in:
Supermarkets Casino Supermarkets Day Commercial establishments Markets Trade Business Economics
The
group of Spanish supermarkets DIA and the French Casino group have
reached an international agreement to create a common structure for
negotiations with suppliers, ICDC Services, as announced early today. The goal, said, is to improve its competitiveness with major operators supply.
The deal could reach in the future 50% of the volume of own brand in Europe both companies. But not only covers these brand products, but also encompasses products manufacturers. According to DIA, it will improve consumer choice in selection and price.
The
alliance will be operational, pending approval of competition
authorities where needed, for negotiations of 2016 through the creation
of the company ICDC Services. Thus, one of the trading platforms for the largest own brand is Europe. It also complements the ICDC other partnership agreements on purchases of both companies remain unchanged.
The trade policy of both companies will continue to operate independently, as specified. ie that consumers face, there will be differences in brands.
Traductor de Google
DIAとサプライヤーと交渉するためにフランスのグループカジノパートナー
彼らの卸売購入のためのICDCサービスと呼ばれる共通の構造を作成します。
夜06時56分CET - エル・パイスマドリード2015年11月30日
に提出:
スーパーマーケットカジノスーパーマーケット日商業施設市場の貿易経営学
スペインのスーパーマーケットのDIAとフランスのカジノグループのグループは、取引先との交渉のための共通の構造を作成するための国際的な合意に達した、ICDCサービス、今日早い発表しました。目標は、言った、大手事業者の供給との競争力を向上させることです。
取引は欧州での自社ブランドのボリューム両社の将来50%に達する可能性があります。しかし、これらのブランドの製品をカバーするだけでなく、製品の製造業者を含むだけではなく。 DIAによれば、選択と価格で消費者の選択を改善します。
提携会社ICDCサービスの創造を通じて2016年の交渉のために、必要な競争当局の承認保留中、運用となります。このように、最大の自社ブランドの取引プラットフォームの1つは、ヨーロッパです。また、変更されないまま、両社の購入にICDC他のパートナーシップ契約を補完します。
両社の貿易政策は、指定されたように、独立して動作し続けます。すなわち、消費者が直面している、ブランドの違いがあるでしょう。
DIA und die Französisch-Gruppe Casino Partner, mit Lieferanten zu verhandeln
Erstellen Sie eine gemeinsame Struktur namens ICDC Dienstleistungen für ihre Großhandels Einkäufe
El País Madrid 30 NOV 2015 - 18:56 CET
Filed in:
Supermärkte Supermärkte Casino Day Gewerbebetriebe Markets Handelsbetriebswirtschaftslehre
Die
Gruppe der spanischen Supermärkten DIA und dem Französisch Casino
Gruppe, haben eine internationale Vereinbarung, eine gemeinsame Struktur
für die Verhandlungen mit den Lieferanten zu erstellen erreicht, ICDC
Dienstleistungen, so früh heute bekannt. Das Ziel, sagte, ist, ihre Wettbewerbsfähigkeit mit großen Betreiber Versorgung zu verbessern.
Der Deal könnte in Zukunft 50% des Volumens der eigenen Marke in Europa beide Unternehmen zu erreichen. Aber umfasst nicht nur diese Produkte der Marke, sondern umfasst auch Produkte-Hersteller. Laut DIA, wird es Wahlfreiheit der Verbraucher bei der Auswahl und Preis zu verbessern.
Die
Allianz wird in Betrieb sein, vorbehaltlich der Zustimmung der
Wettbewerbsbehörden, wo nötig, für die Verhandlungen des Jahres 2016
durch die Gründung der Firma ICDC Services. So ist einer der Handelsplattformen für den größten Eigenmarke Europas. Er ergänzt außerdem die ICDC anderen Partnerschaftsabkommen auf Einkäufe der beiden Unternehmen bleiben unverändert.
Die Handelspolitik der beiden Unternehmen werden weiterhin unabhängig voneinander arbeiten, wie angegeben. dh, dass die Verbraucher konfrontiert, gibt es Unterschiede in den Marken zu sein.
АСВ і французька група Казино Партнер вести переговори з постачальниками
Створити загальну структуру, звану МЦРР Послуги для своїх оптових закупівель
Паїс Мадрид 30 NOV 2015 - 18:56 CET
Поданий в:
Супермаркети Супермаркети Казино день Комерційні установи Ринки Торгівля Бізнес Економіка
Група
іспанських супермаркетів АСВ і французької групи Casino досягли
міжнародної угоди про створення спільної структури для проведення
переговорів з постачальниками, МЦРР послуги, як було оголошено сьогодні
рано. Мета, сказав, щоб поліпшити свою конкурентоспроможність з подачі великих операторів.
Угода може досягти в майбутньому 50% обсягу власного бренду в Європі обох компаній. Але не тільки ці марки охоплює продукти, але також охоплює виробників продукції. За АСВ, це поліпшить споживчий вибір у виборі і ціною.
Альянс
буде функціонувати, в очікуванні затвердження антимонопольними органами
у разі необхідності, для переговорів 2016 року шляхом створення
компанії МЦРР Services. Таким чином, одним з торгових платформ для найбільших власним брендом Європа. Він також доповнює інші МЦРР партнерські угоди по закупкам обох компаній залишаються незмінними.
Торгова політика обох компаній буде продовжувати працювати незалежно, як зазначено. тобто споживачі стикаються, будуть відмінності в бренди.
DIA et le groupe français Casino partenaire de négocier avec les fournisseurs
Créer une structure commune appelée ICDC services pour leurs achats de gros
El País Madrid 30 NOV 2015 - 18:56 CET
Classé dans:
Supermarchés Casino Supermarchés établissements Jour marchés commerciaux Commerce Business Economics
Le
groupe de supermarchés espagnols DIA et le groupe français Casino ont
conclu un accord international pour créer une structure commune pour les
négociations avec les fournisseurs, les services de l'ICDC, comme
annoncé plus tôt aujourd'hui. Le but, dit, est d'améliorer sa compétitivité avec les grands opérateurs approvisionnement.
La transaction pourrait atteindre à l'avenir 50% du volume de la propre marque en Europe les deux sociétés. Mais ne couvre pas seulement ces produits de la marque, mais englobe également les fabricants de produits. Selon DIA, il permettra d'améliorer le choix des consommateurs dans la sélection et le prix.
L'alliance
sera opérationnel, en attendant l'approbation des autorités de la
concurrence en cas de besoin, pour les négociations de l'année 2016
grâce à la création de la société Services de l'ICDC. Ainsi, l'une des plateformes de négociation pour le plus grand propre marque est l'Europe. Il complète également les autres accords de partenariat ICDC sur les achats des deux entreprises restent inchangés.
La politique commerciale des deux sociétés continueront à fonctionner indépendamment, comme spécifié. dire que les consommateurs font face, il y aura des différences dans les marques.
0 件のコメント:
コメントを投稿