2012年12月29日土曜日

スペインの閣僚理事会は、利用客の少ない中距離電車を廃止するなどの国鉄合理化案を承認

EL PAIS

スペインの閣僚理事会は、利用客の少ない中距離電車を廃止するなどの国鉄合理化案を承認

El Gobierno eliminará las líneas trenes de media distancia con menos viajeros

Las comunidades que quieran podrán asumir los trayectos suprimidos asumiendo los costes

En algunos casos el Ejecutivo dice que podrán sustituirse los trenes por transporte en autobús

Esperan ahorrar con todo el plan 51 millones de euros


Agencias / El País MADRID 28 DIC 2012 - 16:30 CET



The Government will remove the middle-distance railway lines with fewer travelers


Communities that want may take journeys own expense suppressed

In some cases the executive said that the trains may be replaced by shuttle bus

They expect to save with the entire 51 million plan



Agencies / The Country MADRID 28 DIC 2012 - 16:30 CET


The Council of Ministers approved on Friday a plan of "rationalization" of rail transport services for middle-distance travelers, with the aim of generating a progressive savings achieved in 2015 a total of 51 million per year in direct costs. This plan has undergone a revision to all railroads middle distance and protected those considered more "bang". Although the reference of the Cabinet does not specify the exact number, which does not fall within this list of most used lines will be deleted.


moreDocument with the list of railway lines OSP
This plan, to be implemented in phases, defines the services governed by public service obligations (PSO) services are protected. Prior to June 30, 2013 the Council of Ministers shall define the routes subject to public service obligations, to be reviewed every two years. At the moment, the Ministry of Public Works has adopted the policy of declaring public service obligation with a bang lines above 15%, although some in which the ratio is between 10% and 15% may also be OSP declared.
The Development Ministry has not provided the list of deleted lines thinking. For now, all that has been published is the ratio of lines considered mandatory public service. Everything indicates, therefore, that they are out of that relationship are those who are in danger of being eliminated. (Document where the relationship line appears OSP).
"The initiative aims at leveraging synergies", according to the Government, so that long-distance trains may provide coverage for users, while other routes may be replaced by shuttle bus. Along with this, will be improved and used times smaller trains. Promotion remember that there are rail services showing "significant inefficiencies", since 51.7% of trains cover services using only 16% of travelers, with less than 15% utilization. In these services there are cases in which the state contributes up to 371 euros per ticket, while the cost to the traveler is 11 euros.
Communities may assume the suppressed
On the other hand, if you have an interest in independent community providing a rail passenger service on routes not declared as a public service obligation, may enter into a contract with Renfe and assume the operating costs of that line.
Renfe Operator will continue to medium distance services on high-performance network, the Avant. Prior to June 30, 2013 the Council of Ministers shall define what is relevant Avant maintain services as public service.
In addition, will continue to train from January 1, 2013 rail passenger services on the meter-gauge network that currently serves FEVE, by integrating the two companies on that date.

スペインの閣僚理事会は、利用客の少ない中距離電車を廃止するなどの国鉄合理化案を承認
 
 
政府は少数の旅行者と中距離鉄道線を削除します


自費が抑制がかかる場合がありたいコミュニティ

いくつかのケースでは幹部は列車はシャトルバスで置き換えることができると述べた

彼らは全体5100万計画を保存することが期待



機関/国MADRID28 DIC 2012 - 16:30 CET
 
閣僚理事会は、2015年の直接費で年間あたり51万円の合計で達成プログレッシブ貯蓄を生成することを目的に、金曜日に中距離の旅行者のための鉄道輸送サービスの "合理化"の計画を承認した。この計画は、すべての鉄道の中間距離に改訂が加えられ、より "ビッグバン"と考えられるものを保護しています。内閣の基準は、最も使用頻度の高いラインのこのリスト内に収まっていない正確な数は、削除されます指定しませんが。


もっと鉄道線OSPのリストとドキュメント
段階的に実施されるためにこの計画は、公共サービス義務(PSO)サービスによって管理サービスは保護されて定義されています。前に2013年6月30日に閣僚理事会は、公共サービス義務の対象となるルートを定義しなければならない、2年ごとに見直される。そのいくつかの比率であるが現時点では、公共事業省は、15%以上の強打線と公共サービス義務を宣言する政策を採用して10%〜15%が、またかもしれないOSPは宣言した。
開発省は考えて削除された行のリストが提供されていない。今のところ、公開されているすべてのことは、必須の公共サービスと見なさ行の比率です。すべては、彼らがその関係から外れている敗退の危機にさらされている人々であること、したがって、を示しています。 (リレーションシップの線がOSPを表示されるドキュメント)。
他のルートはシャトルバスで置き換えることができる一方、長距離列車は、ユーザーのためにカバレッジを提供することができるように、政府によると、 "イニシアチブは、シナジー効果を活用することを目的とする"。これに伴い、改善されたと倍小さい列車に使用されます。プロモーションは、列車の51.7%が15%未満の利用率では、旅行者のわずか16%を使用してサービスをカバーするため、 "重大な非効率性"を示す鉄道サービスがあることを覚えています。これらのサービスでは、旅行者への費用は11ユーロである間状態は、チケット1枚につき371ユーロまで寄与する場合がある。
コミュニティは、抑圧されたと仮定してよい
あなたは公共サービス義務として宣言されていない路線で鉄道旅客サービスを提供する独立した地域社会に関心を持っている一方、もし、国鉄との契約を締結し、その行の運用コストを仮定するかもしれません。
国鉄オペレータは、高性能ネットワーク、アヴァンで中距離のサービスを継続します。 2013年6月30日、閣僚会議に先立ち、関連アバントは、公共サービスなどのサービスを維持しているかを定義しなければならない。
また、その日に両社を統合することにより、現在FEVE役立つメートルゲージのネットワークでは、1月1日から2013年鉄道旅客サービスを養成していきます。

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