2013年4月24日水曜日

スペインの2012年の食品産業の輸出は前年比9.4%の増加し、220億7800万0000ユーロに達する、他の産業の3倍の成長率

EL PAIS

スペインの2012年の食品産業の輸出は前年比9.4%の増加し、220億7800万0000ユーロに達する、他の産業の3倍の成長率

Las exportaciones alimentarias crecen en 2012 tres veces más que el resto

Los productos de porcino lideran la lista de productos más vendidos junto al vino y el aceite


Vidal Maté Madrid 23 ABR 2013 - 17:48 CET



Grow food exports in 2012 three times more than the rest


Pork products topping the list of best sellers together with wine and oil



Vidal Madrid killed 23 ABR 2013 - 17:48 CET


The food industry exports amounted Spanish 2012-22078000 euros, according to data handled by the Federation of Industries of Food and Beverage, representing an increase of 9.4% over the previous year. The sales growth abroad triples the progress made by all Spanish exports despite rising protectionist barriers have launched different countries to defend their productions. And for the second consecutive year, the trade balance showed a surplus of EUR 3.026 million.
The European Union countries remain the main recipients to absorb 68.3% of Spanish sales. This represents a drop of six points with respect to the average of the last decade. Since the industry is valued positively the decline since it means reducing dependence on EU markets, while increasing sales in third countries, consistent with the strategy of diversification of the sector.
For the rest of the world, among the main destinations of the U.S. food industry stands with 962 million, 4.4% of sales, China and Hong Kong, with 593 million or 2.7% of the total Russian with 538 million, which is equivalent to 2%, and Japan with 409 million, 1.9%. From industry highlights the growth in other Asian countries and the opening of markets in North Africa and the Middle East.
By products, pork exports are leading the way with nearly 3,000 million euros, representing over 30% of national production. Second, it highlights the wine, with 2.567 million euros, while follow olive oil, with 1.849 million, and fish, with 1,511 milloones.
Selling products at lower prices has been one of the reasons that has driven the surge in exports of some products, such as wine and oil. Enhance the image of Spanish products is one of the challenges facing the sector in relation to achieve higher sales value. Moreover, the industry urgently called Internationalization Plan and greater coordination between all levels of government.

スペインの2012年の食品産業の輸出は前年比9.4%の増加し、220億7800万0000ユーロに達する、他の産業の3倍の成長率
残りの部分よりも2012年3倍以上の食糧の輸出を育てる


ワインとと一緒のベストセラーのリストをトッピング豚肉製品



午前17時48分CET - ヴィダル·マドリードは23 ABR2013を殺した
食品産業の輸出は前年比9.4%の増加を表す、食品および飲料の産業連盟が扱うデータによると、スペインの2012〜22078000ユーロとなりました。国内外売上成長トリプルは上昇保護主義の障壁にもかかわらずすべてスペイン輸出の進捗は、彼らの作品を守るために様々な国を立ち上げました。と2年連続で、貿易収支はEUR 3026000の黒字を示した。
欧州連合(EU)諸国はスペインの売上高の68.3パーセントを吸収する主な受信者のまま。これは最後の十年の平均に関して、6点の低下を表している。それは部門の多様化戦略に合致第三国での販売を、向上させながら、EU市場への依存を減らすことを意味するので、業界が積極的に衰退を高く評価されているので。
世界の残りの部分については、米国の食品業界の主要な市の間で総額ロシアの5.93億または2.7%と9.62億、4.4売上高の%、中国、香港、と立っている5.38億と、その409万円1.9%と2%に相当し、日本である。業界から他のアジア諸国の成長と北アフリカや中東の市場開放を強調しています。
製品によって、豚肉の輸出は国内生産の30%を占め、約3,000万ユーロで道を切り開いている。 1,511 milloonesで、1849000、そして魚と、オリーブオイルをフォローしながら第二に、それは、2567000ユーロで、ワインを強調しています。
低価格で製品を販売することは、ワインや油などの一部の製品の輸出の急増を牽引してきた理由の一つとなっている。売上高の値を達成するための関係でセクターが直面する課題の一つであるスペイン語の製品のイメージを高める。また、業界では早急に国際化計画や政府のすべてのレベルの間に大きな調整を呼んだ。

0 件のコメント:

コメントを投稿