2010年9月10日金曜日

ニューヨーク=タイムズの社長謙編集長は、将来中に、この新聞は、印刷されなくなるだろうと予測

ニューヨークタイムズ紙は、その新聞は、"将来的に印刷されると確信しての監督"

アーサーサルツバーガージュニアは、それは予測する意味が"我々は"リスクを取らなければならないと言う
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2010年9月9日|は12:25 |インターネットとテクノロジーの更新

マドリード。 (EP)を。 - 大統領は、エディタ、ニューヨークタイムズ、アーサーサルツバーガージュニアのある計画を毎日印刷版を中止することを確認済み"将来的に、彼は特定の日付を与えることを避けてきたが。

9国際ニュースサミットのWAN - IFRA、ロンドンで行われる中、サルツバーガーは、そのような予測を作成し、そのすべてが彼に言えることは意味をなさないとしている"という、いつか将来に、"ニューヨークの新聞の紙版消えてしまった。

新聞を被るだろう変更についてサルツバーガーは、成功するために示している支払いモデルを作った、"あなたは"リスクを取るビジネスモデルを"適切に"ジャーナリズムをサポートすることができますを見つけるに失敗を恐れていない高品質。

ニューヨークタイムズ紙は支払いモデルに2011年初頭に変更されます。読者は無料で記事の毎月の残りの部分を支払うことになる番号にアクセスすることができます。 "これはまだ我々のコンテンツを見ることができる私たちに検索エンジンを介して来て、読者の私達の何百万もできるという利点を持っている"サルツバーガーが指定されました。

サルツバーガーは、その新聞が最初にクリックして無料'、そのNYTimes.comは"オープンなウェブ生態系の一部ままになりますようにGoogleと契約を'を起動する署名を確認した。" "支払いモデルのサーチは私たちのために正しい方向への一歩です。我々は、深刻なメディアは、その読者from additional支払いを受け始める必要があります、と信じてますますthisは改善されるかウェブ上の情報に支払う自分たちの生活は、"彼は言った。


The director of The New York Times, convinced that the newspaper will be printed "in the future"

Arthur Sulzberger Jr. says that it is pointless to make predictions but that "we must take risks"
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09/09/2010 | Updated at 12:25 pm | Internet and Technology

Madrid. (EP). - The president and editor of The New York Times, Arthur Sulzberger Jr., has confirmed plans to discontinue daily print edition to have a "in the future, although he has avoided giving a specific date.

During the ninth International Newsroom Summit WAN-IFRA, which takes place in London, Sulzberger has said that it makes no sense to make such predictions and that all he can say is that "sometime in the future," the paper edition of the New York newspaper disappear.

Regarding the change will suffer the newspaper made a payment model, Sulzberger has indicated that to succeed, "you have to take risks" and not be afraid to fail in finding a business model that "can adequately support" journalism high quality.

The New York Times will change to a payment model in early 2011. Readers can access a number of free articles each month will pay the rest. "This has the advantage of allowing our millions of readers who come to us through a search engine can still see our content," Sulzberger specified.

Sulzberger and confirmed that the newspaper had signed an agreement with Google to launch the 'First Click Free', to ensure that NYTimes.com will remain "part of the open Web ecosystem." "Our search on the payment scheme was a step in the right direction for us. We believe that the media should begin to receive serious additional income of its readers, are increasingly willing to pay for information on the web if this improves their lives, "he said.

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